SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heb ook een tv-kastje gekregen dus ja, dan luister ik tv via de dopjesquote:
Oh zo haha. Zag al voor me dat je muziek kan luisteren ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende: [..] Ja tijdens het werk, maar bluetooth op m'n pc doet het kut dus misschien dat ik daar toch een koptelefoon blijf gebruiken.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook een tv-kastje gekregen dus ja, dan luister ik tv via de dopjesKan ik ook gewoon naar de wc en naar de keuken en blijven luisteren.
quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ook een tv-kastje gekregen dus ja, dan luister ik tv via de dopjesKan ik ook gewoon naar de wc en naar de keuken en blijven luisteren.
Ja ook, gewoon als draadloze oordopjes.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh zo haha. Zag al voor me dat je muziek kan luisteren ofzo.
Oh dat is wel chill.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook, gewoon als draadloze oordopjes.
We wachten de vermakelijke verhalen rustig afquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
Moet ze ook helemaal schoonmakenDat wordt drama.
ziet er sjiek uitquote:Op vrijdag 29 november 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
@:bitterbal
Zoiets
https://www.allesvoororen.nl/nl/phonak-audeo-paradise-90-r.html
Gewoon kopen , je kan ze weer doorverkopen toch?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:19 schreef CherryLips het volgende:
O goddomme. M'n zus zou kaartjes voor Gary regelen, niet gelukt. Ik ga even kijken, kan nog twee kaartjes aan de zijkant kopen, maar weet niet of zij dat goed vindt. Ik ben mt haar aan het appen, ineens is het stil. Ze neemt ook niet op, krijg je zo';n focusbericht dat ze in de auto zit. In die twee minuten sinds de laatste app? Jezus mens neem gvd toch een keer op
Gary Moore?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:19 schreef CherryLips het volgende:
O goddomme. M'n zus zou kaartjes voor Gary regelen, niet gelukt. Ik ga even kijken, kan nog twee kaartjes aan de zijkant kopen, maar weet niet of zij dat goed vindt. Ik ben mt haar aan het appen, ineens is het stil. Ze neemt ook niet op, krijg je zo';n focusbericht dat ze in de auto zit. In die twee minuten sinds de laatste app? Jezus mens neem gvd toch een keer op
Het is in Engeland, dus weet niet of dat makkelijk kan.quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon kopen , je kan ze weer doorverkopen toch?
Hadden jullie niet al besproken om te gaan toen je eerder die kaartjes probeerde te kopen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is in Engeland, dus weet niet of dat makkelijk kan.
Waarheen?quote:Op vrijdag 29 november 2024 12:31 schreef CherryLips het volgende:
O ze is er weer. Ik heb de kaartjes gekocht maar ze vindt het geen goede plekken. Dan mens is ook altijd van alles of niets he.
Wie gaat er mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |