abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215715688
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ja, daarom is dit ook riooljournalistiek. Dan moet je achter de methode gaan, niet de club die er tot toe verplicht wordt.

Zeker in het voetbal is dit best kwetsbaar, omdat het dan al gauw een ‘ja maar hullie’-discussie wordt (zie bovenstaand).
Had Feyenoord niet gewoon een reactie op camera moeten gegeven, waarin men het systeem uitlegt, de positieve resultaten laat zien, maar ook dat het niet perfect is en er weleens dingen mis gaan?.

Nu lijkt het dat ze in zeker 2 gevallen aantoonbaar de kant kiezen van de hooligans ipv die van de "normale" supporter. Dat is gewoon niet best, en dan moet je als club je verantwoording nemen.
  vrijdag 29 november 2024 @ 14:12:11 #77
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215715714
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:08 schreef koemleit het volgende:

[..]
Had Feyenoord niet gewoon een reactie op camera moeten gegeven, waarin men het systeem uitlegt, de positieve resultaten laat zien, maar ook dat het niet perfect is en er weleens dingen mis gaan?.

Nu lijkt het dat ze in zeker 2 gevallen aantoonbaar de kant kiezen van de hooligans ipv die van de "normale" supporter. Dat is gewoon niet best, en dan moet je als club je verantwoording nemen.
Dat hadden ze dan ook vast gedaan als ze de kans hadden gekregen. Maar Feyenoord mocht het product niet inzien dus heeft niet er naar kunnen handelen.
Makkelijk eerste
  Forum Admin vrijdag 29 november 2024 @ 14:13:29 #78
35723 crew  GGMM
pi_215715723
Eigenlijk is Feyenoord het grootste slachtoffer in deze zaak.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215715745
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat hadden ze dan ook vast gedaan als ze de kans hadden gekregen. Maar Feyenoord mocht het product niet inzien dus heeft niet er naar kunnen handelen.
Feyenoord heeft toch alleen schriftelijk op de vragen gereageerd en geeft daar geen echte antwoorden?
De uitnodiging voor een gesprek sloegen ze af toch?
De hele situatie is toch gewoon aan hen voorgelegd? Dat ze niet de hele uitzending zagen boeit niet echt natuurlijk. Feyenoord wist wat de vragen waren.
pi_215715794
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat is echt een volledig begrijpelijke keuze van de programmamakers.

Daarnaast is er gewoon een lijst met veelal terechte vragen gesteld waar ze gewoon op kunnen antwoorden als ze achter het beleid staan.

Kan je dan prima uitleggen lijkt mij.
pi_215715809
Stengs kan morgen weer meedoen, Bijlow is ook fit alleen is het onduidelijk of hij ook keept en of zijn beste maat er dan bij is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215715838
Verder hoopte Priske Osman voor de kerst terug te hebben en staat Bueno komende week weer op het trainingsveld :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215715891
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:27 schreef Caland het volgende:
Bijlow is ook fit.
Hardop gelachen.
  vrijdag 29 november 2024 @ 14:45:33 #84
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215715915
quote:
Bijlow is ook fit
  Forum Admin vrijdag 29 november 2024 @ 14:52:18 #85
35723 crew  GGMM
pi_215715961
quote:
Bijlow is ook fit
Ja en Brobbey is een doelpuntenmachine
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_215715972
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:52 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja en Brobbey is een doelpuntenmachine
*Een doelpuntenmachine die ten onrechte het label krijgt dat hij bijna altijd geblesseerd is

@maxi-mus
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215715984
Die SLO'ers zijn toch vaak ex-hooligans. Bij PSV hebben ze er ook zo een rondlopen en zal bij Ajax etc. hetzelfde zijn. Zijn vaak niet de slimste types maar ze denken door zo'n 'oud-hoolie' uit de jaren 70/80 in te schakelen als tussenpersoon dat die de fans beter in het gareel kunnen houden.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_215716020
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 14:13 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is Feyenoord het grootste slachtoffer in deze zaak.
:D
graag op anoniem
  vrijdag 29 november 2024 @ 15:11:17 #89
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215716084
Wel klaar met die aandacht voor sukkeltje hofman
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215716093
Het viel me allemaal wel mee, had ergere dingen verwacht....

Hekel aan mensen zoals die Paul, omdat hij anders geaard is, moet ie ook een voorkeurs behandeling krijgen. Dit type aandachtshoeren heb ik niets mee. Wat overigens niets goed praat wat ze bij hem uitgehaald hebben.

Ik snap dat soort types niet zo goed, waarom moet hun geaardheid overal opgeplakt en uitvergroot worden en dat moet iedereen ook maar normaal en oke vinden. Gast het boeit me echt geen reet met wie je het bed induikt, ook al zit/sta je naast me in de kuip. Ik ga naar Feyenoord voor het voetbal, niet vanwege geaardheid of religie en daar gaat het dus mis. Ze willen zelf die apartheid sticker plakken en dan gaan janken, als mensen er een andere mening op nahouden.
pi_215716150
Geen blessures erbij, dat is groot nieuws :)
pi_215716229
twitter

:D
Hell To The Liars
pi_215716244
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 15:12 schreef afterburner het volgende:

Hekel aan mensen zoals die Paul, omdat hij anders geaard is, moet ie ook een voorkeurs behandeling krijgen. Dit type aandachtshoeren heb ik niets mee. Wat overigens niets goed praat wat ze bij hem uitgehaald hebben.

Ik snap dat soort types niet zo goed, waarom moet hun geaardheid overal opgeplakt en uitvergroot worden en dat moet iedereen ook maar normaal en oke vinden. Gast het boeit me echt geen reet met wie je het bed induikt, ook al zit/sta je naast me in de kuip. Ik ga naar Feyenoord voor het voetbal, niet vanwege geaardheid of religie en daar gaat het dus mis. Ze willen zelf die apartheid sticker plakken en dan gaan janken, als mensen er een andere mening op nahouden.
Een andere mening er op na houden is nog wel iets anders dan een poging tot brandstichting, vandalisme en diverse bedreigingen.
#12 is not for sale!
  vrijdag 29 november 2024 @ 16:08:57 #94
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215716422
quote:

Nee, omdat hij anders geaard is lijdt hij direct onder de homofobe fratsen van een deel van de harde kern en in een reactie daarop is hij de Roze Kameraden gestart. Het is dus niet dat hij superspeciaal wilde zijn en de harde kern hierop reageerde.
pi_215716520
quote:

Iets zegt me dat jij er toch wel 'een andere mening op nahoudt'.
pi_215716612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 11:52 schreef Wotte het volgende:

[..]
Het moet natuurlijk wel enige allure hebben zo'n stadion anders kan je net zo goed naar AZ of ADO.
Maar het Feyenoord City project is een hele wijk optrekken zo ongeveer.
  vrijdag 29 november 2024 @ 17:00:33 #98
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215716695
Ik sta volledig achter Pauls zoektocht naat erkenning maar ik denk niet dat dit de juiste manier was. Terwijl er juist zo veel winst te behalen valt op het onderwerp.
Makkelijk eerste
pi_215716704
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2024 09:11 schreef snabbi het volgende:

[..]
onverantwoord financieel risico.
ik snap ook alle berichten over dat je meer uit je stadion moet halen, maar de gok daarheen was helemaal doorgedraaid. Er wordt alleen overupside potential gesproken

dus een frame over emotie met het huidige stadion is idd zeer welkom
Vooral ook te lang gewacht en toen was er opeens een bouwcrisis nationaal en internationaal een bouwkostencrisis en was het project ten dode opgeschreven.
pi_215716721
quote:

Je had ergere dingen verwacht dan het mishandelen van een scheidsrechter (en dat onder het tapijt willen vegen), dode ratten met misselijkmakende doodsbedreigingen ("we hopen dat je kinderen krijgt en ze dood gaan aan leukemie") per post versturen naar voorstanders van een nieuw stadion, doodsbedreigingen op spandoeken in de fanzone, Hitler aanbidders, etc.?

En als je reactie op die uitzending heb je vooral een hekel gekregen aan mensen zoals Paul, die er graag voor uit komen dat ze homo zijn?
Heel logisch inderdaad. Dat is ook veel vervelender dan al dat gedrag van die debiele hooligans..

Ik snap die mensen echt niet, die er alles aan doen om te laten lijken dat het allemaal wel meevalt en vooral de schuld leggen bij de minderheden die juist het meeste last hebben van die debielen. Ik snap dat je graag zou willen dat het wel meevalt, want je wilt niet dat je club negatief in het nieuws is, maar je kop in het zand steken gaat daar echt niet bij helpen.

Ik hou echt enorm van deze club maar schaam me toch bijna iedere wedstrijd voor een deel van mn mede supporters. Lange tijd bleef ik volhouden naar mezelf 'het is maar een klein groepje wat het verpest voor de rest'
Maar als het echt maar zo'n klein groepje is, waarom is het dan zo enorm lastig om ze definitief te weren?
Dat kan 2 volgens mij 2 redenen hebben:
1: Feyenoord werkt samen met die debielen en pakt ze dus niet echt aan, omdat ze bang zijn voor nog meer ellende.
2: het is misschien toch niet zo'n heel klein groepje.

Ik vrees steeds meer dat beide punten wel van toepassing zijn.
Voorbeeldje: we liepen onderweg van de tram naar de Kuip, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Go Ahead.
Prachtig weertje en we staan op het punt om kampioen te worden. Kortom, alle reden voor een heerlijk vrolijke en positieve sfeer. En toch loopt daar dan weer een groepje die opeens uit het niets'hamas, hamas joden aan het gas' moet gaan roepen. En dan ook op zo'n agressieve toon dat je het wel laat om er wat van te zeggen.
Wat gaat er in godsnaam fout in die bovenkamer dat je er op zo'n moment aan denkt om dit te gaan doen?

Ander voorbeeld: de wedstrijd tegen Ajax wordt gestaakt omdat Klaassen zn kop bloed vanwege een aansteker. In plaats van je kapot te schamen, vliegen er later in die wedstrijd nog zeker 20 aanstekers het veld op en niemand die elkaar corrigeert.

'kleine' dingetjes misschien maar het zegt wel wat over de achterlijke stoerdoenerij cultuur die bij een deel van de supporters heerst.

En ook nu, na zo'n uitzending is de algehele tendens toch vooral: meer haat naar Tim Hofman en naar homos en Joden in plaats van afschuw van de debiele dingen die ze hebben laten zien in die uitzending.

Ik zeg daarmee echt niet dat alles verschrikkelijk is. Gelukkig gedraagt het overgrote deel zich wel fantastisch en is het nog steeds verreweg de mooiste club met de mooiste supportersgroep maar ik hoop wel dat op een of andere manier deze uitzending er voor gaat zorgen dat we minder van dit achterlijke gedrag gaan zien, hoewel ik ook geen idee heb hoe dat dan moet gaan gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')