Doet gewoon pijn, eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog staat kerstdagen.
In Londen noemen ze het ook geen kerstmarkt meer maar wintermarkt.kerst/christmas kan beledigd zijn voor anderen.
Wat zijn ze daar afgezakt zeg.
Even een rondje op de winter markt in London.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doet gewoon pijn, eigenlijk.
Interesseert kerst mij wat? Nee, vrij weinig, maar het is en was kerst, een cultureel dingetje, culturele dingen aanpassen? Om een ander niet te beledigen of wat dan ook? Lol?????
Dat is "zelfhaat" je eigen cultuur ondergeschikt stellen aan iets anders, waarom? Het betreft beide cultuur? Is er geen ruimte voor culturele zaken? Komt dit uit de hypocriete geindoctrineerde absurde koker van mensen die normaliter staan te juichen over "diversity is strenght, diversity must happen"
Bekijk deze YouTube-video
Die laatste woorden??? Europe will not stay a place of peace and freedom for very long?
Wat bedoelt Franske?
Toch jammer dat Baudet, die knettergek is, de enige is die hier dan initieel wat over te zeggen had, maar nu overigens ook te ver is afgegleden naar zijn moslimsaanhang, die zal wel niks meer zeggen over de "oikofobie" van Europa m.b.t. kersemiss.quote:Op dinsdag 24 december 2024 11:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Even een rondje op de winter markt in London.
[ x ]
Triest.
Deze comment.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:54 schreef ems. het volgende:
Wiens cultuur dan? Genoeg mensen die niets met het christendom hebben. Lekker druk maken om niets en het dan maar propaganda noemen.
Ik weet niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 01:53 schreef ems. het volgende:
Oh nee, Arnout Jaspers van social media heeft zijn lidmaatschap opgezegd. Absolute paniek op het hoofdkantoor, ongetwijfeld.
Ongelofelijk hoe ze(slaafjes van satan) de mensen keer op zo makkelijk en bewust weten op te naaienquote:
Fair enough. Doch, blijft propaganda.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoe ze(slaafjes van satan) de mensen keer op zo makkelijk en bewust weten op te naaien![]()
Iedereen weer boos en gefrustreerd, lekker je kostbare energie (waar ze op teren) weggeven.
Ambtenaren als geheel hebben geen ideologie.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:23 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
ik denk zeker dat dit niet de random gedachten van 1 persoon zijn geweest ja.
[..]
Gelukkig niet. Populisme is zelden een goede raadgever voor de lange termijn. Overigens hebben ambtenaren als geheel geen ideologie. Het zijn uitvoerders.
lichaamschaamte, dat is nieuw voor mij. ik dacht dat door bodypositiviy niemand meer voor zijn/haar lichaam hoeft te schamenquote:Op vrijdag 20 december 2024 02:21 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Lichaamschaamte, ooit wel eens van gehoord?
Zoiets als die bril schijnt te helpen bij "ernstige psychiatrische stoornissen" zoals obesitas en anorexia.
Dwangvoeding kenden we al, en we mogen gaan wennen aan "hongerloontjes" want dat woord hebben we 70 jaar verkeerd begrepen.
Vandaag nog een X gelezen dat Poetin publiekelijk had medegedeeld dat Russen teveel zouden eten, daar zal wel door komen, deze fantastische publiciteit voor het 2-dubbeltjes medicijn voor "lichaamsschaamte" onder de douche.
Sommige klimaatschamers douchen ook al niet meer.
Andere. klimaatschamers douchen zich express niet meer.
Net zoiets als de cursussen "zelf zeep maken" en de recepten voor zelfgemaakte zeep.
Die spuitjes met afvalmiddel zijn op EU.markt toegelaten ongeveer tegelijkertijd met de oekaze dat "arbeiders in overheidsdienst" in bepaalde beroepen moeten voldoen aan een vastgesteld BMI.
Met alllerlei psychopatisch gestoorde GGZ medewerkers in de uitvoering daarvan. Ook in loondienst van de overheid overigens.
De grootste gekken lopen buiten het gekkenhuis, zie je ze ook al?
Af en toe naar buiten gaan hoor, daar lopen ze. De Grote Griezels van het Grote Gekkenhuis.
Die peptalkboodschap werkt niet voor iedereen, vandaar deze bril. Of iemand zich schaamt, dat maakt hij zelf wel uit toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
lichaamschaamte, dat is nieuw voor mij. ik dacht dat door bodypositiviy niemand meer voor zijn/haar lichaam hoeft te schamen
Als je acht uren van je dag, een ideologie uit zit te voeren, wordt dat deel van je denken. Het valt niet mee de hele dag met zware gewetensbezwaren mensen mensen te dwingen aan totaal onrechtvaardige beslissingen te onderwerpen, tenzij dat invulling geeft aan behoefte tot machtswellust. Daarom lijken ambtenaren zo op elkaar, en een mol zijn binnen dat geheel is nog eens gevaarlijk ook.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ambtenaren als geheel hebben geen ideologie.
Belachelijk ja, laat mensen op kerst lekker vlees eten en de moslims op suikerfeest ook. Vlees is niet slecht. Het is gezond en lekkerquote:
Precies. Wat traditioneel linkse politiek genoemd werd, heeft zich met hypocrisie in eigen voet geschoten, en dit is wat er voor terugkomt: een nieuw gewauwel pallet met termen als "duurzaam, dierenleed, stikstof". Het Rijnlandsmodel is omgegooid, en wiens brood met eet, wiens woord met schrijft." Heb je trouwens niet eens meer journalisten voor nodig. Die zijn er voor de "praatprogramma's" om de boodschappen mee te ondersteunen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:27 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Belachelijk ja, laat mensen op kerst lekker vlees eten en de moslims op suikerfeest ook. Vlees is niet slecht. Het is gezond en lekker
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 29 december 2024 09:47 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
Ik geloof er geen reet van dat Epstein zichzelf heeft omgelegd.
Foute shit.
Integer inderdaad, woke is wel echt een bedervelijke ziekte. Het is inherent irrationeel.quote:Op zondag 29 december 2024 10:28 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik mag die Rowling altijd wel.
@:ludovico, jij ook?
Dat hele woke is ook een bevuild begrip, een Amerikaans begrip wat weer zo nodig geïmporteerd moest worden.quote:Op zondag 29 december 2024 12:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Integer inderdaad, woke is wel echt een bedervelijke ziekte. Het is inherent irrationeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |