Valt wel mee denk ik als je bedenkt dat ze in de uk handhaven, mensen worden thuis in de boeien geslagen om een politiek incorrecte genderopmerking online of worden voor een abortuskliniek gearresteerd omdat ze daar bidden.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
de EU is niets beter dan china of rusland of dan wel erger met hen gepleit voor censuur en verbannen van social media platforms.
Hier doen ze het dus op een sneaky manier itt tot een chinaquote:Op zaterdag 18 januari 2025 16:29 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik als je bedenkt dat ze in de uk handhaven, mensen worden thuis in de boeien geslagen om een politiek incorrecte genderopmerking online of worden voor een abortuskliniek gearresteerd omdat ze daar bidden.
Hier doen ze waarschijnlijk liever alleen surveilleren, profileren en markeren.
Tja, wel als er sprake van is.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hier doen ze het dus op een sneaky manier itt tot een china
En dan kijkt Jantje met zo een bek naar de mensen om zich heen alsof Zij dom zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 14:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
de EU is niets beter dan china of rusland of dan wel erger met hen gepleit voor censuur en verbannen van social media platforms.
anti heroquote:Op zaterdag 18 januari 2025 22:01 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Tja, wel als er sprake van is.
Bekijk deze YouTube-video
Trump brengt orde uut chaos besefte ik laatst ineens.
Vertel?quote:Op maandag 20 januari 2025 07:42 schreef ludovico het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)eniging-niet-stoppen
Wat zou het fundament nou zijn van dit bericht?
Mij een vraag. Ik kan alleen wel observeren dat een medium een organisatie in een nazistisch daglicht zet zonder fundament in het artikel. Dat is voor mij aan te merken als propaganda.quote:
https://www.nu.nl/politie(...)et-zet-ons-klem.htmlquote:De rechtbank oordeelde dat schuiven met stikstofruimte alleen nog maar mag in zeer uitzonderlijke gevallen. Door dit 'intern salderen' was het de afgelopen jaren nog mogelijk om te bouwen en wegen aan te leggen. Ook konden bedrijven hierdoor nog uitbreiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |