SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
is denk ik alleen voor thai toegestaan plus de politie is verschrikkelijk corruptquote:Op donderdag 28 november 2024 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tijd om agent te worden.
Alleen in de ochtend en dan 's middags vrijquote:Op donderdag 28 november 2024 09:46 schreef Nizno het volgende:
moet morgen nog wel even werken maar tis gewoon al weekend vandaag
toen ik zag dat jij 300 had wist ik dat je de lapo niet ging halenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelukkig had @:nizno de lapo
Heb je weleens contact gehad met de Thaise politie?quote:Op donderdag 28 november 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is denk ik alleen voor thai toegestaan plus de politie is verschrikkelijk corrupt
ow verrek... ff kijken ik weet mn tijdens niet eensquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen in de ochtend en dan 's middags vrij
De groetjes allemaal
Ja zie.. ik let dus nooit op het aantalquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen ik zag dat jij 300 had wist ik dat je de lapo niet ging halen
*weekendstand activatedquote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef Nizno het volgende:
12:15 vrij...
ja nee oke dan is het nu sowieso weekend
Ja echt he.. en dan is het zo weer maandagquote:
NIET LIKKENquote:
Nee geen humor, alleen verdrietquote:
Jij ziet altijd het positieve ergens van in merk ik.quote:Op donderdag 28 november 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, levende ballen zijn ook zo wat.
Glas halfvolquote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nee geen humor, alleen verdriet
[..]
Jij ziet altijd het positieve ergens van in merk ik.
De sunday scaries beginnen al vroegquote:Op donderdag 28 november 2024 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja echt he.. en dan is het zo weer maandag
nee gelukkig nog niet. Wel met immigratie en daar heb ik hun corruptie al mee gemaakt :pquote:Op donderdag 28 november 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je weleens contact gehad met de Thaise politie?
monty python is er niets bijquote:Op donderdag 28 november 2024 09:49 schreef rival het volgende:
Jij ziet altijd het positieve ergens van in merk ik.
Ja, 100% genietenquote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De sunday scaries beginnen al vroeg
Lijkt mij echt wel bijzonder.. zij hebben dan alle machtquote:Op donderdag 28 november 2024 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee gelukkig nog niet. Wel met immigratie en daar heb ik hun corruptie al mee gemaakt :p
Soms loop ik ook net zo raar jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |