SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Dan ik niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Akkoord.
@:Paul is het hiermee eens.![]()
Ik ben na 6 minuten meekijken al helemaal gek van die man.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
Die commentator verpest het hele moment.
Het is net Jack van Gelder
Dat is toch geen 90 minuten vol te houden joh?“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wat een verschrikkelijke act is die Peter Bosz toch
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Liverpool was trouwens weer genot.
Dat Real echt compleet kansloos gelaten.
Slotgod.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Uit wraak Levchenko deporteren naar het front.
[ Bericht 55% gewijzigd door Coco op 27-11-2024 22:56:05 ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Eens, ben nog steeds lichtelijk woedend.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.What can change the nature of a man?![]()
Hij deed net alsof ze de CL hebben gewonnenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik ben na 6 minuten meekijken al helemaal gek van die man.
Dat is toch geen 90 minuten vol te houden joh?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.![]()
![]()
Ja maar dat vergeten we natuurlijk vrij eenvoudigquote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Erger. Hij kwam klaar alsof die in Yolanthe zat. Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij deed net alsof ze de CL hebben gewonnen“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: