Ja maar dit is wel vrij genant... als Shaktar met de rust met 4-0 voorstaat heb je niks te zeggenquote:
Nou ja, dat probeert hij.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij post soms inhoudelijk mee in het Feyenoord topic. (lol)
Waarom sluit je Twente uit?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit kan weer een HOLLANDSCHE week worden.
Niemand boeit gisteren, maatje. Echt 0,0quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De verslaggever van Ziggo wel, die vond dit mooier dan gisteren.
Op naar het dwaasgebouw!quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik durf de vervolg opmerking over een muur niet te maken.
Dat commentatorhok is vers gewit. Dus dat commentaar is niet zo heel gek.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De verslaggever van Ziggo wel, die vond dit mooier dan gisteren.
Wout Weghorst?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:01 schreef KingRoland het volgende:
Was gewoon een middelmatige (dan ben ik nog heel postief) partij van PSV, maar dankzij God hebben ze gewonnen.
Hij heeft wel een punt. PSV was slordig verdedigend, maar waren meer in balbezit en accurater in de passing. Ze hadden ook al veel eerder moeten scoren.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Luuk heeft een totaal andere pot gezien
Zou je haar doen als ze een Aziaat was?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Noa Vahleals er een wijf is waar ik steeds moe van word...
neequote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je haar doen als ze een Aziaat was?
Kom op, je zou maar wat graag moe van haar willen worden…quote:Op woensdag 27 november 2024 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Noa Vahleals er een wijf is waar ik steeds moe van word...
Is ze dat niet dan?quote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou je haar doen als ze een Aziaat was?
nou ik niet....quote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, je zou maar wat graag moe van haar willen worden…
Er is weinig vrouwelijks aan Noa waar ik warm van zou worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, je zou maar wat graag moe van haar willen worden…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |