Bradley was mokergoed. hopelijk motmquote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Liverpool was trouwens weer genot.
Dat Real echt compleet kansloos gelaten.
Slotgod.
Wat vroeg zeg Rene, maar goed welterusten./quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Bedankt voor een gezellige avond
Precies. Alsof dit je koud laat. Je bent er dag in dag uit mee bezig. En dan is de persconferentie weer raar doen als mensen je ernaar vragen. Zeggen dat je met een proces bezig bent enzo.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja zielig toch
Wees gewoon blij met je team, probeer niet altijd alles om jezelf te laten draaien.
Wat een vreselijke vent
Tot morgen!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Nou die rode kaart was natuurlijk wel meer dan terechtquote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
In het zadel geholpen door een onterechte rode kaart. Maar desalniettemin gefeliciteerd aan de meeste PSV'ers. Moet toch wel lekker zijn om zo te winnen.
Ik zit vol adrenaline verdomme, maar wat maakt het uit!quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Onterecht?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
Eigenlijk heb je gelijk, maar ik vond het toch leukquote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind deze wedstrijd eigenlijk nog steeds een faal, ondanks de scorebordjournalistiek.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:55 schreef CR7 het volgende:
Eens. Veel jonge talenten ook. Diaz ook goed.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bradley was mokergoed. hopelijk motm
Terecht hoor, en ik kan hem hebben.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je gelijk, maar ik vond het toch leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem![]()
Het zat ze ook niet heel erg mee. Bij vlagen veel kansen gehad (en zeer matig mee omgesprongen).quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef maxi-mus het volgende:
Fijn voor de puntjes maar dit was toch wel heel matig van PSV.![]()
zou het een act zijn?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
ik vind CR7 niet zo'n leuke act maar er trappen wel een hoop mensen in.![]()
Doen alsof dit mooier is dan de comeback van Feyenoord.
Tegen 10 man van een matige ploeg als Shaktar.
Wel knap hoor daar niet van maar niet overdrijven.![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Liverpool - Real statsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slot is toch wel een enorme koningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit kan weer een HOLLANDSCHE week worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
Feyenoord en PSV goden.
Morgen graag ook weer puntjes harken.What can change the nature of a man?![]()
alle 2 doorquote:Op woensdag 27 november 2024 22:59 schreef fetX het volgende:
Feyenoord en PSV goden.
Morgen graag ook weer puntjes harken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: