Ik hoop oprecht dat het goed met hem gaat.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat onverwachts, eigenlijk. @:onlogisch stond toch wel bekend om de leuke sfeer die hij bracht en zijn sterke maar eerlijke modbeleid.
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, er liep laatst iemand te klagen in het feedbacktopic omdat iemand neger zei
Vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat het goed met hem gaat.
Zelfs nu nog winnen zou het niet eens in de buurt laten komen van de prestatie van Feyenoord.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV loopt NU achter op het 3 doelpunten-schema van Feyenoord.
Ach, WLR. Vrij extreem.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.
Ja WLR is sowieso bijzonder links viel me na de overwinning van Trump opquote:Op woensdag 27 november 2024 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd nog weggehaald ook. (lol) In WLR worden ze daar ook ziedend om.
De vraag stellen is 'm beantwoorden.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja WLR is sowieso bijzonder links viel me na de overwinning van Trump op
Ik vraag me af of er een verband is tussen wielrennen en het zijn van een mietje
Leuke vraag voor ChatGPT.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja WLR is sowieso bijzonder links viel me na de overwinning van Trump op
Ik vraag me af of er een verband is tussen wielrennen en het zijn van een mietje
Pusic heeft het best aardig op de rit.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Dat Shakhtar kan er toch al jaren geen pepernoot meer van?
Wielrennen is traditioneel gezien als een zware, fysieke sport die veel uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen vergt. Het idee dat een wielrenner als "zwak" of "mietje" wordt gezien, lijkt in strijd met de inspanningen die vereist zijn voor de sport. Toch is het mogelijk dat sommige mensen wielrennen associėren met bepaalde stereotypen, zoals de strakke lycra-kleding, wat aanleiding kan geven tot dergelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke vraag voor ChatGPT.
Ze maakten het ons erg ingewikkeld in de Kuip een anderhalf jaar terug.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:37 schreef Caland het volgende:
Dat Shakhtar kan er toch al jaren geen pepernoot meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |