Tilquote:Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
Mauro LB en een ander op het middenveld, of wat zijn de opties?
Oh nee prima joh. Maar had een like op mijn post waarin ik hem gelijk gaf wel op prijs gesteld. Helaas, helaas.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iets minder gebruik maken van stevige termen als mokerdom als je niet zelf wil incasseren
En de tegenstander na 30 minuten niet met een man minder staat.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV heeft het altijd lastig als de tegenstander niet Heracles, NEC of RKC heet.
Zeg je hiermee dat je de Coco-Toto niet serieus neemt gezien jouw voorspellingen aldaar.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:43 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk speelt PSV de wedstrijd waarvan ik verwacht had dat Feyenoord hem gisteren zou spelen
Dit is erg leuk.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Tijd voor een type Pepi, de nieuwe spits van Oranje @:Scorpie
Mwah.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:36 schreef ISVV het volgende:
Is Liverpool - Real een beetje vermakelijk?
Nee dat was mijn baldadige actie omdat ik zo moe werd van al die "7-0"-voorspellingenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg je hiermee dat je de Coco-Toto niet serieus neemt gezien jouw voorspellingen aldaar.
Oekraïners weten wel hoe ze in formatie moeten spelen.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
@:zipportal
[ x ]
Een situatieschets.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Een situatieschets.
In het PSV topic kun je een kanon afschieten.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Een situatieschets.
Een notoire troll is daar aan het eten.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In het PSV topic kun je een kanon afschieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |