SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dit begint best een generatiekloof te worden zoquote:Op woensdag 27 november 2024 21:16 schreef kwiwi het volgende: [..] Denk niet dat ze die typische vetkuiven kent
![]()
Ik klom vooral in bomenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij speelden tenminste nog verstoppertje, cowboytje en indiaantje en doktertje.
Ik speelde fietsenmakerquote:Op woensdag 27 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?quote:
Voor alle cultuurbarbaren onder ons.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef Budapestenaar het volgende:
@:tt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niks, ff kijken of er voor zoonlief een leuke telefoon is voor z'n verjaardagquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 27 november 2024 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En was die er?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niks, ff kijken of er voor zoonlief een leuke telefoon is voor z'n verjaardag
Ja dan konden vriendjes en vriendinnetjes als we op straat speelden hun fiets bij mij brengen, parkeerde ik ze netjes in een rijtje op de oprit met een briefje erop met het probleem, en 'maakte' ik ze (fifo style, uiteraard)quote:
Ik zou wel een eigen chill boomhut willen. En dan met kussens en dekens lekker een boekje lezen en naar de vogeltjes luisterenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel heel erg veel gedaan ja, zou dat best nog wel eens willen, ik voel me thuis in bomen.
Samequote:Op woensdag 27 november 2024 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel een eigen chill boomhut willen. En dan met kussens en dekens lekker een boekje lezen en naar de vogeltjes luisteren
Bijzonder ...quote:Op woensdag 27 november 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan konden vriendjes en vriendinnetjes als we op straat speelden hun fiets bij mij brengen, parkeerde ik ze netjes in een rijtje op de oprit met een briefje erop met het probleem, en 'maakte' ik ze (fifo style, uiteraard)
Jij bent een bijzonder stukje fruitquote:Op woensdag 27 november 2024 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan konden vriendjes en vriendinnetjes als we op straat speelden hun fiets bij mij brengen, parkeerde ik ze netjes in een rijtje op de oprit met een briefje erop met het probleem, en 'maakte' ik ze (fifo style, uiteraard)
Zo eentje van Rob,quote:Op woensdag 27 november 2024 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou wel een eigen chill boomhut willen. En dan met kussens en dekens lekker een boekje lezen en naar de vogeltjes luisteren
Zal mama LTVDK blij mee zijn geweestquote:Op woensdag 27 november 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder ...
Ik ging op een bouwplaats spelen die we 'de bergen' noemde, zeker als het dan had geregend kwam je doordrenkt in de modder weer thuis
We speelden ook reisbureau. Is dat ook raar?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij bent een bijzonder stukje fruit
niet begrafenisondernemertje?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zal mama LTVDK blij mee zijn geweest
[..]
We speelden ook reisbureau. Is dat ook raar?
Euhm, neequote:
Dit deden wij ook heel veel. Beetje in de pakken met glaswol lopen jumpen. Was wel een eenmalige actie want dat wil je daarna echt noooooit weer doenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bijzonder ...
Ik ging op een bouwplaats spelen die we 'de bergen' noemde, zeker als het dan had geregend kwam je doordrenkt in de modder weer thuis
wat deed je als reisbureautje?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Euhm, neeLijkt me wel apart, als je kinderen begrafenisondernemer spelen. Zou niet echt weten wat ik ermee moest als ouder.. zijn ze creatief of luguber?
Oh damn, je kan dit ook huren! Dat ga ik een keer doen!quote:Op woensdag 27 november 2024 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo eentje van Rob,
https://www.robdeboomhuttenbouwer.com/
Mijn zusje heeft er een van Rob achterin de tuin, inclusief kabelbaan om te ontsnappen als het moet.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh damn, je kan dit ook huren! Dat ga ik een keer doen!
Dan kwamen andere kinderen zeggen waar ze naartoe op reis wilden, en met de meetlat ging je dan in de atlas meten hoe ver het was. Het aantal centimeters bepaalde de prijsquote:
Hier kon je ook over een hekje klimmen en dan de milieustraat op om daar in de containers te gaan rommelen of er nog wat leuks tussen lagquote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit deden wij ook heel veel. Beetje in de pakken met glaswol lopen jumpen. Was wel een eenmalige actie want dat wil je daarna echt noooooit weer doen![]()
En veel rolschaatsen, skeeleren, skateboarden, verstoppertje spelen, tuintje racen, belletje lellen, handstand, radslag weet ik het, slootje springen, beetje door de weilanden lopen kloten. Was prachtig allemaal
Pap, mogen we de hakbijl en de kettingzaag meenemen? we spelen seriemoordenaartje.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Euhm, neeLijkt me wel apart, als je kinderen begrafenisondernemer spelen. Zou niet echt weten wat ik ermee moest als ouder.. zijn ze creatief of luguber?
Ja, maar wel minder dan eerdee vanavondquote:Op woensdag 27 november 2024 21:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nog wel harde windstoten of niet?
Maar die fietsen werden wel echt gerepareerd?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kwamen andere kinderen zeggen waar ze naartoe op reis wilden, en met de meetlat ging je dan in de atlas meten hoe ver het was. Het aantal centimeters bepaalde de prijsDie dan met nepgeld voldaan werd. En dan kon degene die het reisbureau had z'n fiets weer laten maken op de oprit, of langs de boekenwinkel, want die hadden we ook
Er was een hele economie gaande in en om het huis
Op mijn fietsje het hele dorp door sjezen, vlotten bouwen van dakisolatieplaten, hutten bouwenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit deden wij ook heel veel. Beetje in de pakken met glaswol lopen jumpen. Was wel een eenmalige actie want dat wil je daarna echt noooooit weer doen![]()
En veel rolschaatsen, skeeleren, skateboarden, verstoppertje spelen, tuintje racen, belletje lellen, handstand, radslag weet ik het, slootje springen, beetje door de weilanden lopen kloten. Was prachtig allemaal
Ja ok ik begrijp nu wel beter waarom juist jij met de plattegrond van Foqueville bent gekomenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kwamen andere kinderen zeggen waar ze naartoe op reis wilden, en met de meetlat ging je dan in de atlas meten hoe ver het was. Het aantal centimeters bepaalde de prijsDie dan met nepgeld voldaan werd. En dan kon degene die het reisbureau had z'n fiets weer laten maken op de oprit, of langs de boekenwinkel, want die hadden we ook
Er was een hele economie gaande in en om het huis
Ja, zo echt als dat de reis geboekt werdquote:Op woensdag 27 november 2024 21:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar die fietsen werden wel echt gerepareerd?
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zo echt als dat de reis geboekt werd
Deze wil ikquote:Op woensdag 27 november 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft er een van Rob achterin de tuin, inclusief kabelbaan om te ontsnappen als het moet.
*Uur later*quote:Op woensdag 27 november 2024 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pap, mogen we de hakbijl en de kettingzaag meenemen? we spelen seriemoordenaartje.
Ik vind dat mijn neefje zoiets moet en dan kom ik bij hem logerenquote:Op woensdag 27 november 2024 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft er een van Rob achterin de tuin, inclusief kabelbaan om te ontsnappen als het moet.
Oeh ik nu ook.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze wil ik
https://www.campingdiever(...)#article_gallery2-23
Toch altijd in Europa.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef Koen66 het volgende:
arme @:bomenverzameling, gaat niet goed met PSV
Tegenvaller ditquote:Op woensdag 27 november 2024 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zo echt als dat de reis geboekt werd
Geef. Ik zit in die auto daar te wachten tot die hoosbui afgelopen is.quote:
Weggewaaid en ligt nu in dit topic:quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Nattekat het volgende:
Waar is het gourmetvlees van @:ESF1Gamer
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal? Wie blijft er dan nog over?
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Weggewaaid en ligt nu in dit topic:
ESF / [2025] Montenegro: Montesong #1 27 nov
Hey daar zal je m’n grote vriend hebbenquote:
Ik heb geen DSMmetje voor zo ver ik weetquote:Op woensdag 27 november 2024 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Sorry, @Nattekat de gourmetschotel is op.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatst al over gezeik in F1.Ook tussen die twee.
Ik vind het erg jammer dat je niets bewaard hebt.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sorry, @:Nattekat de gourmetschotel is op.
[..]
een hele sc gewijd aan de F1-knop... fascinatingquote:Op woensdag 27 november 2024 22:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatst al over gezeik in F1.Ook tussen die twee.
Ik kijk niet, lig al een paar uur somber op bedquote:Op woensdag 27 november 2024 21:41 schreef Koen66 het volgende:
arme @:bomenverzameling, gaat niet goed met PSV
Ettoquote:Op woensdag 27 november 2024 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een hele sc gewijd aan de F1-knop... fascinating
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk niet, lig al een paar uur somber op bed
Met het dekentje over het hoofd?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik dit topic opgeblazen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga douchen en als ik terug kom is het hier weer gewoon gezellig, zo werkt dat toch?
[..]
Das waar, ik kan je niet alleen latenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, want dan heb ik dit topic opgeblazen.
Brit : Neequote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
shift F1, document bewaren?
J/N?
[..]
Nee, beetje met mobiel bezigquote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met het dekentje over het hoofd?
Daarom lig zaterdag het Live topic ook in puin.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Das waar, ik kan je niet alleen laten
In de gemiddelde kleuterklas niet, maar goed, als jij dit denktquote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga douchen en als ik terug kom is het hier weer gewoon gezellig, zo werkt dat toch?
[..]
En Bernd Hölzenbein, met z'n walgelijke schwalbe in 1974quote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van die blauwen. En de rabobank!
LTVDK to Rescuequote:
en Heinz-Harald Frentzenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En Bernd Hölzenbein, met z'n walgelijke schwalbe in 1974
F1 is bij mij de helderheid verlagenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
shift F1, document bewaren?
J/N?
moet je weer bijzonder zijn???quote:Op woensdag 27 november 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
F1 is bij mij de helderheid verlagen
Vervolgens zie je niet meer wat je doet en is het een verrassing of je document bewaard wordt of niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
F1 is bij mij de helderheid verlagen
Jou zocht ik, de Hema-expert, zijn dit goede handdoeken? https://www.hema.nl/wonen(...)roen-1000015170.htmlquote:
Ik ben optimistischquote:Op woensdag 27 november 2024 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In de gemiddelde kleuterklas niet, maar goed, als jij dit denkt
Geen idee, ik heb handdoeken van de Albert Heijn ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jou zocht ik, de Hema-expert, zijn dit goede handdoeken? https://www.hema.nl/wonen(...)roen-1000015170.html
En ik maar denken dat 100% van jouw spullen van de Hema zijnquote:Op woensdag 27 november 2024 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb handdoeken van de Albert Heijn ofzo.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hč, wacht, wat? Jij, optimistisch?
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hč, wacht, wat? Jij, optimistisch?
Ik heb deze gehad. Gingen wel een aantal jaartjes mee maar uiteindelijk gingen ze langs die band scheuren.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jou zocht ik, de Hema-expert, zijn dit goede handdoeken? https://www.hema.nl/wonen(...)roen-1000015170.html
Ik had laatst wel weer een toffe bloempot gekocht. En maandverband.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 100% van jouw spullen van de Hema zijn
Hier hetzelfde, net na 5 jaar nieuwe gekocht in een ander kleurtjequote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb deze gehad. Gingen wel een aantal jaartjes mee maar uiteindelijk gingen ze langs die band scheuren.
Deden die van de IKEA en de Blokker ook. Zal wel zo horen.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb deze gehad. Gingen wel een aantal jaartjes mee maar uiteindelijk gingen ze langs die band scheuren.
Ik vind ze prima in gebruik.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb die van Walra die je recent kon sparen bij de AH.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, net na 5 jaar nieuwe gekocht in een ander kleurtje
Ik heb deze al een paar jaar en ik ben er wel tevreden over eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm jammer, ik heb echt al jarenlang goede van de Makro, maar er zijn er wel een aantal aan vervanging toe. Hebben ook een paar chloorvlekken (lang verhaal, leiding in de straat was verstopt, chloor in gedaan om het los te krijgen, hoosbui waardoor het via de wc weer omhoog kwam en daarna met handdoeken het water tegenhoudenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm jammer, ik heb echt al jarenlang goede van de Makro, maar er zijn er wel een aantal aan vervanging toe. Hebben ook een paar chloorvlekken (lang verhaal, leiding in de straat was verstopt, chloor in gedaan om het los te krijgen, hoosbui waardoor het via de wc weer omhoog kwam en daarna met handdoeken het water tegenhouden)
Teringquote:Op woensdag 27 november 2024 22:20 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig heb ik al wel veel handdoeken, als ik ze allemaal wil wassen zijn het 2 volle wasmachines
Gooi je die dan niet weg, die met die vlekken?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm jammer, ik heb echt al jarenlang goede van de Makro, maar er zijn er wel een aantal aan vervanging toe. Hebben ook een paar chloorvlekken (lang verhaal, leiding in de straat was verstopt, chloor in gedaan om het los te krijgen, hoosbui waardoor het via de wc weer omhoog kwam en daarna met handdoeken het water tegenhouden)
Als je echt goede vind hou ik mij aanbevolen. Ik vrees dat ik die van de walra er ook zo door jaag.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ookquote:Op woensdag 27 november 2024 22:20 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig heb ik al wel veel handdoeken, als ik ze allemaal wil wassen zijn het 2 volle wasmachines
Neuh, die liggen achterin de kast voor als ik weer zoiets zou moeten poetsenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooi je die dan niet weg, die met die vlekken?
Ja, nee, als er niets is gebeurd, was een brandladder niet nodig inderdaad. Alleen jammer dat je dat soort dingen nooit van tevoren weet.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Neen, maar er is niks gebeurd dus opzich. Had wel brandalarm maarja, als je dan vervolgens eigenlijk nergens heen kunt.
Klusgeluiden vind ik heerlijk. Mijn kat ook. Die heeft weer eens blaasontsteking door geklus bij de onderburen.quote:huh, heb je daar geen zin in?!!??! En je vindt het ook geen ontspannend geluid?!
Mja, maar dure kopen vind ik ook wat gewaagd want volgens mij worden die net zo goed zo goedkoop mogelijk gefabriceerd. Houden het misschien een jaartje langer vol.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb die van Walra die je recent kon sparen bij de AH.
Vind de kwaliteit van die ook matig overigens.
Ja mijn ouders hadden ook een hele zooi handdoeken gekocht toen ik uit het ziekenhuis kwam zodat de thuiszorg daarmee kon werken en mijn eigen handdoeken niet vies werdenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ookm'n moeder had vorig jaar nieuwe handdoeken gekocht en die geeft alles door aan mij. Maar ik had al. Het past net in de kast.
En het erge is dat ik ze heel soms nog allemaal heb gebruikt ook.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:24 schreef Ama het volgende:
Straks lekker slapen met het geluid van de wind buiten op de achtergrond.
Waarvoor had thuiszorg handdoeken nodig?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn ouders hadden ook een hele zooi handdoeken gekocht toen ik uit het ziekenhuis kwam zodat de thuiszorg daarmee kon werken en mijn eigen handdoeken niet vies werden
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee Etto, met dit weer zetten we de Ama's niet buiten.
Op zich vind ik dat nog geen gek idee eigenlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn ouders hadden ook een hele zooi handdoeken gekocht toen ik uit het ziekenhuis kwam zodat de thuiszorg daarmee kon werken en mijn eigen handdoeken niet vies werden
De beste die ik heb die heb ik al sinds ik hier ben komen wonen in 2013quote:Op woensdag 27 november 2024 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je echt goede vind hou ik mij aanbevolen. Ik vrees dat ik die van de walra er ook zo door jaag.
Dagelijkse wondverzorging met reiniging en dergelijke, al was dat ook meer om het bed schoon te houdenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarvoor had thuiszorg handdoeken nodig?
Nee op zich best goed gedacht, zeker ook met dat stoma toenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat nog geen gek idee eigenlijk
Wat liefquote:Op woensdag 27 november 2024 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee Etto, met dit weer zetten we de Ama's niet buiten.
ah ok.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dagelijkse wondverzorging met reiniging en dergelijke, al was dat ook meer om het bed schoon te houden
quote:
De naaktslakken hangen in de bomen nu.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoe zo'n teringzooi het morgen weer is op het fietspad.
Paar blaadjes. Zal niet erger zijn dan datquote:Op woensdag 27 november 2024 22:30 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd hoe zo'n teringzooi het morgen weer is op het fietspad.
quote:Op woensdag 27 november 2024 22:31 schreef Recce het volgende:
.
[..]
[..]
De naaktslakken hangen in de bomen nu.
Bij mij zat die aan de zijkant van mijn buik (en en in het begin ook mijn rug), en die werd elke dag uitgespoeld, dus dat moest wel worden opgevangenquote:Op woensdag 27 november 2024 22:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ah ok.
Ik had geen handdoeken gebruikt bij wondverzorging, maar die wond zat dus op mijn buik. Dus gewoon liggen op bed en thuiszorg kon haar werk doen.
Dan is het logisch.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij zat die aan de zijkant van mijn buik (en en in het begin ook mijn rug), en die werd elke dag uitgespoeld, dus dat moest wel worden opgevangen
Dat is matigquote:Op woensdag 27 november 2024 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het logisch.
Bij mij is die wond wel dichtgegroeid maar daaronder is niet goed geheeld. Dus ik mag binnenkort weer onder het mes voor mijn buik om dat te herstellen.
Hoe zien ze dat het eronder niet goed geheeld is als het dicht is eigenlijk?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is het logisch.
Bij mij is die wond wel dichtgegroeid maar daaronder is niet goed geheeld. Dus ik mag binnenkort weer onder het mes voor mijn buik om dat te herstellen.
Wat is de temperatuur in huis?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Ben weer schoon, de knijpers kunnen weg
18,5quote:Op woensdag 27 november 2024 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is de temperatuur in huis?
Het is liktekenwandbreuk. Dus een matje wordt geplaatst en de boel op zijn plek duwen en weer strak dichtnaaien.quote:Op woensdag 27 november 2024 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is matigGaan ze dan weefsel weghalen?
Hier nu ook.quote:
Zou het niet al te laat zijn?quote:Op woensdag 27 november 2024 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bomenverzameling toch nog goedgekomen in Eindhoven
Nee. onkruid zoals ik is sterker dan welke storm dan ookquote:Op woensdag 27 november 2024 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:Bomenverzameling is toch niet omgewaaid he
Gefeliciteerd met PSVquote:Op woensdag 27 november 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. onkruid zoals ik is sterker dan welke storm dan ook
Nee, leg uitquote:Op woensdag 27 november 2024 23:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat is de favoriete coach van Bomenverzameling?
Peter Bosz.
(snap je xD)
(lol)quote:
Zoet of zout?quote:Op donderdag 28 november 2024 00:13 schreef mschol het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
nu heb ik zin in popcorn
dimmiesquote:Op donderdag 28 november 2024 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
Fuck dit leven![]()
Kan ik aub gewoon een paar weken achter elkaar gelukkig zijn met alles wat ik heb? Antwoord: Nee blijkbaar niet.
Nee er moet perse constant iets aan mijn brein vreten dat constant zegt dat ik niet goed genoeg ben, niet knap genoeg, niet slim genoeg, niet succesvol genoeg, niet dun genoeg, niet vrouw genoeg. Totaal waardeloos als partner voor mijn vriendin, geen geschikte moeder, ik zou een baby niet eens aan mijzelf toevertrouwen.
Waarschijnlijk gaat ze me toch binnenkort verlaten voor iemand die dat allemaal wel heeft. En waarom niet? Ik ben waardeloos, voeg niks toe in haar leven. Ugh![]()
Ja sorry maar ze is minimaal drie dagen per week bij haar zus en de tweeling. Als dat niet iets zegt over nestdrang dan weet ik het niet hoor.quote:
Hebben jullie het daar niet over?quote:Op donderdag 28 november 2024 02:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja sorry maar ze is minimaal drie dagen per week bij haar zus en de tweeling. Als dat niet iets zegt over nestdrang dan weet ik het niet hoor.
Mja we hebben allebei ei en zaadcellen laten invriezen just in case, maar we hadden wel een consensus bereikt dat kinderen niet voor ons zijn.quote:Op donderdag 28 november 2024 02:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben jullie het daar niet over?
Afgezien of het wel of niet kan waarom denk je dat kinderen niet voor jullie zijn?quote:Op donderdag 28 november 2024 02:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja we hebben allebei ei en zaadcellen laten invriezen just in case, maar we hadden wel een consensus bereikt dat kinderen niet voor ons zijn.
Maar nu haar zus babies heeft, denk ik dat ze babyfever heeft.![]()
En ik denk dat ik dat niet kan geven.
Waarom heb ik helemaal niet het idee dat dit klopt. Heb je voorbeelden waarom jij je eigen leven amper op orde kan houden? Plus ik denk dat deze gedachte heel veel aankomende ouders hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen leven amper op orde houden, laat staan dat ik de verantwoordelijkheid voor twee andere minimensjes moet dragen. Ik bedoel we kunnen een gouvernante inhuren zoals Iris heeft gehad en vervolgens naar kostschool in Zwitserland sturen, maar ik wil niet dat mijn kinderen als een huisdiercavia aanvoelen. Ik wil ze gewoon als onderdeel van het gezin. Elke avond samen eten en een rondje doen wat was het leukste en wat was het kutste van je dag.
En het is niet eens perse haar baby fever maar de mijne.
Ik drink teveel. Mijn agenda is chaos. Ik heb een afstudeeronderzoek waar ik letterlijk geen progressie in maak.quote:Op donderdag 28 november 2024 02:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom heb ik helemaal niet het idee dat dit klopt. Heb je voorbeelden waarom jij je eigen leven amper op orde kan houden? Plus ik denk dat deze gedachte heel veel aankomende ouders hebben.
Nah genoeg mensen die hun scriptie maanden tot jaren uitstellen dus dat is geen argument. En oke dat drinken zou je misschien kunnen fiksen ja. Maar verder denk ik dat het allemaal wel meevalt met hoe slechte moeder je zou zijnquote:Op donderdag 28 november 2024 03:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik drink teveel. Mijn agenda is chaos. Ik heb een afstudeeronderzoek waar ik letterlijk geen progressie in maak.
Alles aan mij is stuk. Ik heb een PA nodig om op schedule te blijven.
Nah ik heb laatst een gesprek gehad met mijn zussies en ik sta 6e op de lijst van degene die custody zou krijgen als beide ouders komen te overlijdenquote:Op donderdag 28 november 2024 03:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah genoeg mensen die hun scriptie maanden tot jaren uitstellen dus dat is geen argument. En oke dat drinken zou je misschien kunnen fiksen ja. Maar verder denk ik dat het allemaal wel meevalt met hoe slechte moeder je zou zijn
hmm. misschien omdat je nu een totaal ander leven hebt dan je zussen. Je hebt niet zoveel verantwoordelijkheden dus. Maar dimmy serieus. Ik vind echt dat je jezelf te kort doet. Praat er gewoon over met je vriendinquote:Op donderdag 28 november 2024 04:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah ik heb laatst een gesprek gehad met mijn zussies en ik sta 6e op de lijst van degene die custody zou krijgen als beide ouders komen te overlijden![]()
Als dat niet een gebrek aan vertrouwen showcased dan weet ik het niet
Is er serieus een lijst die tot 6 of meer gaat? Of heb je dat nu zelf ingevuld?quote:Op donderdag 28 november 2024 04:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah ik heb laatst een gesprek gehad met mijn zussies en ik sta 6e op de lijst van degene die custody zou krijgen als beide ouders komen te overlijden![]()
Als dat niet een gebrek aan vertrouwen showcased dan weet ik het niet
Morguhquote:
wowquote:Op donderdag 28 november 2024 07:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hallo
Telly is niet opgeladen. Dat is fucked up.
Weer opgelicht!
Misschien moet je dat maar als een zegen zienquote:Op donderdag 28 november 2024 04:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan wordt je een mede-matjesdragerquote:Op woensdag 27 november 2024 22:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is liktekenwandbreuk. Dus een matje wordt geplaatst en de boel op zijn plek duwen en weer strak dichtnaaien.
Had gelukkig nog 23% over.quote:
Tsjemig, dat was op de valreep.quote:Op donderdag 28 november 2024 07:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had gelukkig nog 23% over.
Anders was ik nu niet wakker geweest
Nee die lijst is er.quote:Op donderdag 28 november 2024 04:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er serieus een lijst die tot 6 of meer gaat? Of heb je dat nu zelf ingevuld?
In ieder geval, als er wel zo'n lijst is is dat niet gebrek aan vertrouwen (want je staat op de lijst), maar eerder een mismatch in levenstijl met wat ze zoeken voor het opgroeien van een kind. En je zegt net zelf dat je eigen leven amper op orde kan houden, dus zo'n verrassing kan dat dan ook niet zijn toch.
Toen wij over kinderen dachten kwam onze beste vriend zichzelf daarvoor aanbieden. Hij is een leuke vriend, maar als ouder zou hij niet het gedachtegoed aan een kind meegeven waar wij achter zouden staan. Dus dat was voor ons geen optie. Had verder niks te maken met vertrouwen in hem.
Ligt eigenlijk aan de lightning sock op m’n telly dat die soms niet oplaadt. Misschien ff laten vervangen.quote:Op donderdag 28 november 2024 07:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsjemig, dat was op de valreep.
Uit voorzorg misschien een atoomklok op je nachtkastje zetten.
Zijn er toch nog circa 8,2 miljard mensen die lager staan op deze lijst.quote:Op donderdag 28 november 2024 07:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die lijst is er.
1. Mijn jongste zusje
2. & 3. De zussen van mijn zwager, die allebei arts zijn.
4. Mijn moeder
5. Ouders van mijn brother in law
6. Moi.
Nah. Dit is gewoon erkenning van een gebrek aan ouderschapskillsquote:Op donderdag 28 november 2024 07:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien moet je dat maar als een zegen zien
quote:Op donderdag 28 november 2024 07:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Zijn er toch nog circa 8,2 miljard mensen die lager staan op deze lijst.
In een absolute feeststemming want het is donderdagquote:Op donderdag 28 november 2024 07:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ligt eigenlijk aan de lightning sock op m’n telly dat die soms niet oplaadt. Misschien ff laten vervangen.
Hoe is het met jou bro?
Denk dat het niet aan gebrek aan vertrouwen ligt, meer dat ze je niet willen belasten met zo'n verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 28 november 2024 07:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die lijst is er.
1. Mijn jongste zusje
4. Mijn moeder
6. Moi.
Zelfs in Nederland staan er nog rum 18 miljoen onder je!quote:Op donderdag 28 november 2024 07:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ja want je kinderen aan een weeshuis in India toevertrouwen is totally the same
Laatste werkdag voor het weekend?quote:Op donderdag 28 november 2024 07:33 schreef Dven het volgende:
[..]
In een absolute feeststemming want het is donderdag
Nu alleen nog even overpeinzen of ik al begin met werken of nog een uurtje wacht.
Zou je überhaupt op 1 willen staan? Dat is een enorme verantwoordelijkheid. Niet alleen moet je in dat geval ineens fulltime voor een x aantal kinderen zorgen, maar kinderen die blijkbaar beide ouders zijn kwijtgeraakt. Dat zal echt niet zonder psychische problemen komen. Dan moet je zelf een enorm stabiel persoon zijn om daar goed mee om te kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 november 2024 07:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die lijst is er.
1. Mijn jongste zusje
4. Mijn moeder
6. Moi.
die van mn zus zou ik eerder daar naartoe sturen dan zelf in huis nemenquote:Op donderdag 28 november 2024 07:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ja want je kinderen aan een weeshuis in India toevertrouwen is totally the same
Zijn ze zo vervelend?quote:Op donderdag 28 november 2024 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van mn zus zou ik eerder daar naartoe sturen dan zelf in huis nemen
ik zou er geen week mee volhoudenquote:
Niet overdrijven hequote:Op donderdag 28 november 2024 07:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laatste werkdag voor het weekend?
4 waarschijnlijkquote:
albert heijn geopend ?quote:Op donderdag 28 november 2024 07:52 schreef bitterbal het volgende:
ik was net in de nieuwe supermarkt. grootste evenement dit jaar denk ik op dit eiland![]()
Maar niks gekocht
Hoe gaat het met je hoofd?quote:Op donderdag 28 november 2024 07:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het niet aan gebrek aan vertrouwen ligt, meer dat ze je niet willen belasten met zo'n verantwoordelijkheid
Ja. Als mijn zusje en haar man ineens niet meer zouden bestaan dan zou ik die verantwoordelijkheid dragen als mijn livegoal. Ik zou al mijn resources in hun groei en opleiding storten. Ik zal er voor zorgen dat ze in een Ivy League school komen en dat ze met flying colours afstuderen.quote:Op donderdag 28 november 2024 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je überhaupt op 1 willen staan? Dat is een enorme verantwoordelijkheid. Niet alleen moet je in dat geval ineens fulltime voor een x aantal kinderen zorgen, maar kinderen die blijkbaar beide ouders zijn kwijtgeraakt. Dat zal echt niet zonder psychische problemen komen. Dan moet je zelf een enorm stabiel persoon zijn om daar goed mee om te kunnen gaan.
Ik zou bij ons thuis verwachten dat m'n zusje altijd boven mij gekozen wordt, gewoon omdat ze een heel stabiel en zorgzaam persoon is. Ik minder. Ieder heeft zo z'n kwaliteiten.
Not ja een feeststemming dan ga ik wel denken dat het dan misschien weekend is voor jequote:Op donderdag 28 november 2024 07:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet overdrijven heMaar donderdag is beter dan woensdag.
Ow ja dat is zoveel beterquote:Op donderdag 28 november 2024 07:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het niet aan gebrek aan vertrouwen ligt, meer dat ze je niet willen belasten met zo'n verantwoordelijkheid
Ah daar heb je onze fanquote:
Dat is in nette woorden hetzelfde 😂😂quote:Op donderdag 28 november 2024 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow ja dat is zoveel beter
Ja ik ga niet reageren want geen zin in notes of een ban.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah daar heb je onze fan
Kijk eens naar het eerste nieuwe LIF topic
Helpt het als ik zeg dat ik hier wel op 1 sta?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow ja dat is zoveel beter
Oh je had hem al gezien zie ikquote:Op donderdag 28 november 2024 08:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ga niet reageren want geen zin in notes of een ban.
Ja want dan had je ook wel gezien dat het topic al rood kleurt.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh je had hem al gezien zie ik
Marco B is toch gecanceld?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want dan had je ook wel gezien dat het topic al rood kleurt.
Dit, ik heb m'n zus er nooit naar gevraagd (en kerel z'n broer ook niet, voor zover ik weet) en ik weet dat er aan beide kanten zķ veel geschiktere mensen zijn waar de kinderen heen zouden kunnen dan naar kerel en ik. (overigens ook gewoon een mooi iets, dat er zoveel zijn die het zouden willen en kúnnen)quote:Op donderdag 28 november 2024 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou je überhaupt op 1 willen staan? Dat is een enorme verantwoordelijkheid. Niet alleen moet je in dat geval ineens fulltime voor een x aantal kinderen zorgen, maar kinderen die blijkbaar beide ouders zijn kwijtgeraakt. Dat zal echt niet zonder psychische problemen komen. Dan moet je zelf een enorm stabiel persoon zijn om daar goed mee om te kunnen gaan.
Ik zou bij ons thuis verwachten dat m'n zusje altijd boven mij gekozen wordt, gewoon omdat ze een heel stabiel en zorgzaam persoon is. Ik minder. Ieder heeft zo z'n kwaliteiten.
Welke zender? Dan kunnen we die zender cancelen.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde hem gisteren nog op de radio
Daar heb ik niet genoeg ruimte voor.quote:
Hoop dat je een andere life goal hebt want de kans dat nummer 1 aan de beurt komt is al nihil (gelukkig).quote:Op donderdag 28 november 2024 08:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Als mijn zusje en haar man ineens niet meer zouden bestaan dan zou ik die verantwoordelijkheid dragen als mijn livegoal. Ik zou al mijn resources in hun groei en opleiding storten. Ik zal er voor zorgen dat ze in een Ivy League school komen en dat ze met flying colours afstuderen.
Ja. I would step up. Dat zou in een keer het meest belangrijke ding in mijn leven wordenquote:Op donderdag 28 november 2024 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die zelfkennis is voor alle betrokkenen alleen maar goed.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, ik heb m'n zus er nooit naar gevraagd (en kerel z'n broer ook niet, voor zover ik weet) en ik weet dat er aan beide kanten zķ veel geschiktere mensen zijn waar de kinderen heen zouden kunnen dan naar kerel en ik. (overigens ook gewoon een mooi iets, dat er zoveel zijn die het zouden willen en kúnnen)
Niet dat ik zou weigeren ze op te vangen, maar ik weet dat er gewoon betere opties zijn waarbij de kans dat iedereen er diep ongelukkig van wordt, veel kleiner is.
Ik zie nu ook niet meer in 1x de TS, net wel. Toen dacht ik meteen aan jou natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2024 08:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja want dan had je ook wel gezien dat het topic al rood kleurt.
Ja, denk toch niet dat het zo gaat.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Als mijn zusje en haar man ineens niet meer zouden bestaan dan zou ik die verantwoordelijkheid dragen als mijn livegoal. Ik zou al mijn resources in hun groei en opleiding storten. Ik zal er voor zorgen dat ze in een Ivy League school komen en dat ze met flying colours afstuderen.
Oma liegt. Ook op hangers zitten er nog kreukels inquote:
Ik ben nog erg content met de Bitterbal-magnetron.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:28 schreef bitterbal het volgende:
denk ook niet dat ik ergens op nummer 1 sta:p
Maar zo zou het ook zijn mocht je ook zelf kinderen krijgen. Je zit nu misschien nog niet in een levensfase daarvoor.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. I would step up. Dat zou in een keer het meest belangrijke ding in mijn leven worden
ja? Gelukkigquote:Op donderdag 28 november 2024 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog erg content met de Bitterbal-magnetron.
Hij ruikt een beetje naar hutspot deze week, maar hij heeft een speciale stand om warme chocolademelk op te warmenquote:
Kinderen zijn veel meer dan alleen opleiding natuurlijk. Hangt ook sterk af van hoe oud de kinderen zijn, maar opvoeding is ZO FUCKING VEEL werk en da's nog los van traumaverwerking.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou letterlijk alles opzij schuiven alsof het mijn eigen kinderen zijnquote:Op donderdag 28 november 2024 08:28 schreef CherryLips het volgende:
z
[..]
Ja, denk toch niet dat het zo gaat.
oh echt?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij ruikt een beetje naar hutspot deze week, maar hij heeft een speciale stand om warme chocolademelk op te warmen
En het afstuderen aan zo'n universiteit is niet voor iedereen en hoogst haalbare of zelfs maar wat ze willen.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kinderen zijn veel meer dan alleen opleiding natuurlijk. Hangt ook sterk af van hoe oud de kinderen zijn, maar opvoeding is ZO FUCKING VEEL werk en da's nog los van traumaverwerking.
Er staat een pictogram op van een kopje. Dus heb het gewoon eens geprobeerd met melk. perfect.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echt?Ik heb mij nooit verdiept in de opties die hij had
Daar krijg je schimmelinfecties vanquote:Op donderdag 28 november 2024 08:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oma liegt. Ook op hangers zitten er nog kreukels inOf heeft oma alleen maar van die synthetische zooi?
M'n ouders hebben juist bewust voor de kinderloze gekozen omdat de andere opties (m'n tantes) in dezelfde periode aan kinderen begonnen. Even je huishouden verdubbelen moet je ook maar net de ruimte (vooral mentaal) voor hebben.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar zo zou het ook zijn mocht je ook zelf kinderen krijgen. Je zit nu misschien nog niet in een levensfase daarvoor.
Ja wellicht, maar wie zegt dat die kinderen uberhaupt naar een ivy league school willen? Misschien willen ze loodgieter worden.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou letterlijk alles opzij schuiven alsof het mijn eigen kinderen zijn
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar krijg je schimmelinfecties van
Is ook niet waarquote:
Z'n bronnen zijn de oma-kalender he.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n bronnen zijn de oma-kalender he.
Moet je foto's van mijn oksels zien of zoquote:
Misschien moet je kaneel op je gewassen kleren strooien tegen kreukels.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, volgens Oma is kaneel de oplossing voor zo'n beetje alles, heel betrouwbaar kan ik dat niet noemen.
Kaneel thoquote:Op donderdag 28 november 2024 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, volgens Oma is kaneel de oplossing voor zo'n beetje alles, heel betrouwbaar kan ik dat niet noemen.
NEEEEEEEEEquote:Op donderdag 28 november 2024 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je foto's van mijn oksels zien of zo
@Dannyquote:Op donderdag 28 november 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heeft het Fok!Forum een vertrouwenspersoon?
![]()
![]()
Misschien even een zalfje halen.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je foto's van mijn oksels zien of zo
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Dit is een safespace.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ik kreeg net okselfoto's met schimmel aangeboden.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is een safespace.
Voor de een wat meer dan voor de ander.
Het werd in ieder geval nog gevraagd?quote:Op donderdag 28 november 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg net okselfoto's met schimmel aangeboden.
Ga ik nu niet meer zeggen, goede zenderquote:Op donderdag 28 november 2024 08:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke zender? Dan kunnen we die zender cancelen.
Dit doet me denken aan een Fok!-meet met @TaMieke en @Elvi onder anderequote:Op donderdag 28 november 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg net okselfoto's met schimmel aangeboden.
Ik ben er om te helpen toch.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2024 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er om te helpen toch.
Skyradio dusquote:Op donderdag 28 november 2024 08:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga ik nu niet meer zeggen, goede zender
Ik zat er op te wachtenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben er om te helpen toch.
Ja joepiequote:Op donderdag 28 november 2024 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het werd in ieder geval nog gevraagd?
Voor mij al ruim 20 jaar.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is een safespace.
Voor de een wat meer dan voor de ander.
Tell us morequote:Op donderdag 28 november 2024 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een Fok!-meet met @:Tamieke en @:Elvi onder andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |