Ja dat kan ook op brood.. je hebt vele soorten tortilla..quote:Op woensdag 27 november 2024 20:31 schreef mario390 het volgende: tortilla kann man op brot? dat is toch en grote stück
Dat zeiden ze gisteren in de liveshow, staat ook in de blogquote:Op woensdag 27 november 2024 21:32 schreef mario390 het volgende:
moeten de alle in pink slapen?
2 gaan? nu snap ik niks meer
En kip en omelet (tortilla francesa)... ze hebben wel afgewassen en zo ..quote:
Tegen een uur of 11:30quote:Op donderdag 28 november 2024 13:34 schreef mario390 het volgende:
wanneer vanochtend?? waar zijn de anderen ? het is prova man man
En terecht ...quote:Op donderdag 28 november 2024 14:00 schreef mario390 het volgende:
Violeta y Edi quejandose de que Ruvens y Oscar hacen mucho ruido por las noches (no se donde creen que estan) y que luego se pasan el día durmiendo. V tiene que pasear los animales con Nerea. Pues resulta que los pasea Oscar con ella porque V esta durmiendo al sol, vaya.
geen idee, want het is een verrassing.. Misschien heeft iemand iets fout gedaan/gezgd ..quote:Op donderdag 28 november 2024 18:28 schreef mario390 het volgende:
wie zall de 2te zijn de vanavond ook gaat?
quote:Op donderdag 28 november 2024 23:31 schreef mario390 het volgende:
ruven en oscar hebben en fout gemakt? wondert me niet
Oscar en Ruvens zijn vanaf het begin zo bezig ... En Oscar is echt erg... Que si Que no ... blabla bla Ruvens lult en schreeuwt altijd en onderbreekt altijd alles wanneer Maica en Daniela aan het woord zijn .. komt hij er tussendoor.. Criticar is een Nationale Sport zegt ie nu ....quote:
Het publiek moet stemmen tussen alle overgeblevenen...quote:
Ja publiek hype .... op basis van het verleden .. Geen idee... zou lachen zijn Daniela, maar staat die wel op de lijst ?quote:
Ja misschien om het gedoe in het huis of dat ze eerder klaar willen zijn ... (voor Kerst)quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:12 schreef mario390 het volgende:
ik snap dat niet hoe is deze nominierung heruit gekomen?
Nerea en Luis wel ...quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:14 schreef mario390 het volgende:
dat is niet eerlijk, irgendwie schijnt me dat geplant
zo als vio en edi mogen niet uit elkaar
Nee ze blijft ... maar wel niet begrijpelijk ... Denk kamp pink omdat Nerea achter Daniela stond ...quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:18 schreef mario390 het volgende:
scheisproduction, violeta de vriendin nehmen
Misschien dat Luis produktie gevraagd heeft om weg te willen ...quote:Op vrijdag 29 november 2024 01:19 schreef mario390 het volgende:
luis, zo nu kregen we maar echte drama met nerea
Ja die is daar niet vies van de ouwe kleine relnichtquote:Op vrijdag 29 november 2024 01:51 schreef mario390 het volgende:
de produktion,moderator provoziert wel dat
hass entstaat
Een Ruvens als ex-expulsado zou he nooit mogen winnen ...quote:Op vrijdag 29 november 2024 20:46 schreef mario390 het volgende:
ruvens oscar de hele dag![]()
![]()
en van de winnt sowiezo
is alles geplant,ik gaa het niet meer lang kijken
Oh ? Ik lees alleen dat ze minder moeten kussen in het openbaar ...quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:51 schreef mario390 het volgende:
in blog staat ed deed en fout met vio
Die lagen weer te slapen ... tis een soort rustdag met een beetje weekopdracht ...quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:27 schreef mario390 het volgende:
6 eten,nur ruscar,vio,en nerea nog niet
Die wou niet wakker wordenquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:05 schreef mario390 het volgende:
jorge heeft ruvens samt matratze van bed gezogen
Die beginnen pas op 2 December.. Ik weet dat een aantal mensen van 2 jaar geleden nu voor Telefe werken en dagelijks programmas gaan maken , net als vorig jaar .. Ik denk dat die nu een paar dagen dan proef draaien om het oude gevoel weer terug te krijgenquote:Op zaterdag 30 november 2024 17:40 schreef mario390 het volgende:
hoezo zijn bij gh argentina de selfden drin alls erder?
Ja zoiets denk ik ... ik heb geen beelden gezien , wel een paar fotos van een paar dagen geleden , maar dat waren bewoners van 2 jaar terug ..quote:Op zaterdag 30 november 2024 21:52 schreef mario390 het volgende:
also zijn de gistern binnen gewezen de ouden en dann weer heruit?
Nou das toch bijna geen verrassing meer als ze bijna altijd daar langskomtquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:54 schreef mario390 het volgende:
helene als verrassing bij florian show ard
Nee niet op de vloer, maar op de strobalenquote:Op zaterdag 30 november 2024 22:03 schreef mario390 het volgende:
de 2 meisjes hebben plezier buiten ligen lachend op vloer
Ah geen 100e overwinning voor haar... ik heb het ook niet gezienquote:Op zondag 1 december 2024 02:03 schreef mario390 het volgende:
2te lop niet gekijkt mikaela is gefallen
Ah ze maakte een mooie koprol... Maar alles lijkt verder goed te zijn... ze kan alleen niet bewegen .. en ze zal vandaag ook niet meedoenquote:Op zondag 1 december 2024 06:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah geen 100e overwinning voor haar... ik heb het ook niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |