Vond dat juist eerlijker, er zijn er een paar die mikken alle zakken zonder probleem er in één keer over, nu maakten ze allemaal een kans.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze is goed, ik zit er even naar te kijken nu, regie heeft de Spierbundels wel gematst met die game van gisteravond één zakje per vraag over balk gooien en dan tussendoor uitrusten... lafjes hoor
Hier ook!quote:Op woensdag 4 december 2024 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben weer eens de enige die de impopulaire persoon mag
Team Evelien hier
Fijn om Kim onderaan de lijst te zien. Vind het een schijtwijf, om maar even zo te zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:27 schreef 5thencounter het volgende:
De verdiende punten met zak over de balk
[ afbeelding ]
En de ranking tot nu toe
[ afbeelding ]
Ze heeft wel erg veel pech hoor.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
Rowell wint 2 minuten speeltijd als 1ste winnaar van het trekspel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bella heeft pech, haar Brian is gewond aan zijn voet en speelt niet meer mee
Is de 2e keer dat een blotevoeter zijn vel eraf tekt, een paar weken geleden die met het elkaar het zwembad in trekken ookquote:
Ja dat heeft ze zeker.quote:
Dat maken die roddeltantes ervan, als die jongen niet verder kan, moet 'ie inderdaad naar huis, lijkt me logischquote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Bella wordt ook over alles aangevallen, nu weer zou ze op Brain INPRATEN om te stoppen..
Ik vertrouw die Bella ook niet helemaal, eigenlijk vind ik al die meiden niet erg sympathiek. Zelfs Stella die op dag één al liep te janken.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:12 schreef Chanel5 het volgende:
Bella wordt ook over alles aangevallen, nu weer zou ze op Brain INPRATEN om te stoppen..
Nah, Stella kan dat beter, die jankte al na een paar uur nadat ze Virgil van Eva gejat hadquote:Op woensdag 4 december 2024 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw die Bella ook niet helemaal, eigenlijk vind ik al die meiden niet erg sympathiek. Zelfs Stella die op dag één al liep te janken.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 4 december 2024 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, Stella kan dat beter, die jankte al na een paar uur nadat ze Virgil van Eva gejat had
Ben benieuwd wat er nu binnen komt wandelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |