Dat begin ik dus ook te geloven, heel apart dit.quote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben niet iemand die snel roept dat dingen in scène is gezet
Nu wel... dat telkens voor Bella als eerste kiezen geloof ik niet
Ja ik ben ook eens cynisch
Het gaat om een ton, een leugentje zonder dat het ernstige gevolgen heeft moet kunnen. Kan er wel de humor van inzien. Er is wel over ergere dingen gelogen, zoals het niet hebben van een bondje met de 1 of ander. Allemaal deel van het spel.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
Valse Valerie, eerst tegen Rowell zeggen dat hij moet zeggen dat er een romantische connectie is en zodra het uitkomt zeggen dat het een grapje? was en niet de bedoeling was dat hij het ook daadwerkelijk zou zeggen(wat een grote leugen is), ik hoop dat ze er op afgerekend gaat worden. Met leugens je zin krijgen of kunnen winnen vind ik dan een wel erg vals onderdeel van het spel.
.
Love it! Niet dat ze er achteraf van maakt dat het een grapje was. Maar de streek om daarmee te komen bij Stella vind ik geniaal.quote:Op dinsdag 3 december 2024 14:19 schreef Chanel5 het volgende:
Valse Valerie, eerst tegen Rowell zeggen dat hij moet zeggen dat er een romantische connectie is en zodra het uitkomt zeggen dat het een grapje? was en niet de bedoeling was dat hij het ook daadwerkelijk zou zeggen(wat een grote leugen is), ik hoop dat ze er op afgerekend gaat worden. Met leugens je zin krijgen of kunnen winnen vind ik dan een wel erg vals onderdeel van het spel.
.
Zo goed is Bella zelf niet, beetje lullig om die gozer af te zeiken na één proef.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Love it! Niet dat ze er achteraf van maakt dat het een grapje was. Maar de streek om daarmee te komen bij Stella vind ik geniaal.
Bella zeikt Brian wel enorm af. Sneu. Tijd dat Bella weggaat.
Dus dat. Maar nee, t is meteen iemand die zich niet kan meten met de andere muscles en door hem vliegt ze er straks uit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo goed is Bella zelf niet, beetje lullig om die gozer af te zeiken na één proef.
Ja ze is wel flauw bezig, blijkbaar word volgende aflevering al helemaal gekkenhuis met Bella en haar nieuwe muscle.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo goed is Bella zelf niet, beetje lullig om die gozer af te zeiken na één proef.
Ja, van de nieuwe muscle van Bella ligt de voet aan de onderkant open. Jan kijkt er naar en zegt tegen hem "er ligtquote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net in een reclame stukje dat het vanavond heftig wordt in M&B er vallen zelfs gewonden
Haha gewonden. Als je dit leest, dan lijkt het net alsof de muscles hebben gevochten.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor net in een reclame stukje dat het vanavond heftig wordt in M&B er vallen zelfs gewonden
Dat haal ik er niet uit, ze kunnen ook gewond raken door het spel.quote:Op woensdag 4 december 2024 10:19 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Haha gewonden. Als je dit leest, dan lijkt het net alsof de muscles hebben gevochten.
Poging om wat kijkers te trekken.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
Dat vermoeden heb ik ook, we gaan het vanavond zienquote:
Net binnen en dan al zo janken, dat wordt nog wat.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:52 schreef 5thencounter het volgende:
Zit ik al ruim 10 min naar alleen maar vrouwengejank&gemekker te kijken, nog geen spierbundel die zich ergens druk over maakt![]()
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd hoe ze scoort, met haar kunstgeschiedenisquote:Op woensdag 4 december 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net binnen en dan al zo janken, dat wordt nog wat.
Ik zie die eveline wel winnen helaas.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:05 schreef 5thencounter het volgende:
Gluipkut Eveling rancuneuze bitch moest zonodig de "romantische klik" openbaar gooien, nee het ging niet over Virgil maar over Evelien&Rowel.. , ik mag hopen dat ze er volgende week uiit ligt![]()
[ afbeelding ]
Ja, we gaan het zien, schijnt een zware opdracht aan te komen. In ieder geval voor de mannen.quote:Op woensdag 4 december 2024 14:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze scoort, met haar kunstgeschiedenis
Ja ze is goed, ik zit er even naar te kijken nu, regie heeft de Spierbundels wel gematst met die game van gisteravond één zakje per vraag over balk gooien en dan tussendoor uitrusten... lafjes hoorquote:Op woensdag 4 december 2024 14:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie die eveline wel winnen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |