Dat is ook wel goed. Anders blijft het programma te lang doorgaanquote:Op maandag 2 december 2024 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
Het zijn wel de laatste Nieuwe begrijp ik.. vanaf nu elke week een stelletje eraf
Beetje valse nichtquote:Op maandag 2 december 2024 22:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een zwak voor Kevin
Weet niet waarom. Alleen mag die gozer wel
Ik ga ook twijfelen of het aan haar "Lekkere Wijf" effect ligt dat alle Nieuwe haar hebben willen, of dat ze het meekrijgen van Regie eillandquote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben niet iemand die snel roept dat dingen in scène is gezet
Nu wel... dat telkens voor Bella als eerste kiezen geloof ik niet
Ja ik ben ook eens cynisch
Normaal geloof ik allesquote:Op maandag 2 december 2024 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga ook twijfelen of het aan haar "Lekkere Wijf" effect ligt dat alle Nieuwe haar hebben willen, of dat ze het meekrijgen van Regie eilland
Slaat ook nergens op dat gaat niet gebeuren, Eva is niet sterk in de spellen en nu heeft ze ook geen sterke partnerquote:Op maandag 2 december 2024 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Valerie zei wel wat raars tegen Eva... "Nog een weekje uitzingen en je bent weer terug bij Virgil." hoe dan?
ja de angel moet eruit anders ettert dat de hele week door, doet het toch wel want Eva is een 24/7 slachtofferrollerquote:Op maandag 2 december 2024 22:30 schreef Soury het volgende:
Ja hoor je hoeft je excuus niet aan te bieden aan Eva, de queen die zichzelf zo mooi vindt met alles nep.
Vind het ook vreemd dat zij steeds gekozen wordt.quote:Op maandag 2 december 2024 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben niet iemand die snel roept dat dingen in scène is gezet
Nu wel... dat telkens voor Bella als eerste kiezen geloof ik niet
Ja ik ben ook eens cynisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |