SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 5% gewijzigd door datismijnmening op 27-11-2024 18:18:53 ]-XOXO-
Dan kan je bijna naar huis.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
File bestaat overigens nog maar uit 10 minuten vertraging
kon ik sowiesoquote:Op woensdag 27 november 2024 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan je bijna naar huis.
Broodje krokante kioschnitzel.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegeten?ik heb een quiche en salade, lekker easypeasy
En deze ga ik super lieflijk in de oven neerleggen@:nizno
ow lekker... Kio!!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broodje krokante kioschnitzel.
De mrs is bij haar zusje dus ik bestel sushi.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegeten?ik heb een quiche en salade, lekker easypeasy
Een wat?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
kiooooooooquote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oehhquote:Op woensdag 27 november 2024 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De mrs is bij haar zusje dus ik bestel sushi.
[ afbeelding ]
Winderig hahaatjesquote:Op woensdag 27 november 2024 18:26 schreef Recce het volgende:
@:essnhills en @:ijsdraakje, hoe is de storm?
Heb je de quiche zelf gemaakt? Ik ga bij mijn vader en stiefmoeder eten, dus het wordt een verrassing.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
quote:
ik mis iets in dit rijmpjequote:Op woensdag 27 november 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Beste woei.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:26 schreef Recce het volgende:
een weggewoeit vogeltjequote:Op woensdag 27 november 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beste woei.
Hoor het gieren en er waaide net iets tegen het raam aan
WHOOOOOOOEEIIOOEEIOEEEEEIIII?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beste woei.
Hoor het gieren en er waaide net iets tegen het raam aan
Ja, was dus inderdaad voor die P2000-melding.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja was dus de DSI
https://www.1twente.nl/ar(...)-tot-vondst-drugslab
Ik lees dit en hoor het ook meteenquote:
als die wind een vrouw was was ze ook een stootquote:Op woensdag 27 november 2024 18:30 schreef Recce het volgende:
Het meetstation Berkhout had net een windstoot van 94 km/uur en IJmuiden 114 km/uur.
Ik ben de wind!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lees dit en hoor het ook meteen
De wind leest mee?
Nee, maar wel zelf gekocht met wel 70% kortingquote:Op woensdag 27 november 2024 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de quiche zelf gemaakt? Ik ga bij mijn vader en stiefmoeder eten, dus het wordt een verrassing.
easypeasy lekker sneezie met jeezyquote:
Hi ha ho!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
als die wind een vrouw was was ze ook een stoot
trueeee, en is heerlijk en dan heb je vaak zo'n groot ding waar je paar dagen van kan etenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Een quiche maken is niet heel veel werk toch? Niet dat ik dat wel eens doe, maar goed.
Ik ben benieuwd naar het verhaal morgen.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel zelf gekocht met wel 70% korting
70% is gevaarlijk!!!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel zelf gekocht met wel 70% korting
[..]
easypeasy lekker sneezie met jeezy
Heb de helft al opquote:Op woensdag 27 november 2024 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het verhaal morgen.
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueeee, en is heerlijk en dan heb je vaak zo'n groot ding waar je paar dagen van kan eten
Heb ook wel eens een quiche kei hard laten mislukken door de laatste toevoeging van eieren enzo te vergeten
TSquote:Op woensdag 27 november 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hoerenloper heeft onze reeksnaam verneukt
misschien voor zeer zeer zeer zeer kwetsbare mensenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
70% is gevaarlijk!!!
Kun je beter dulcolax pakken
Ja die in Berkhout is hier vlakbijquote:Op woensdag 27 november 2024 18:30 schreef Recce het volgende:
Het meetstation Berkhout had net een windstoot van 94 km/uur en IJmuiden 114 km/uur.
noem jij @CherryLips nu een zeer zeer zeer zeer kwatsbare vrouw?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien voor zeer zeer zeer zeer kwetsbare mensen
maarja, daarvoor is alles gevaarlijk11!!!!!!1!1!!
quote:
nee juist nietquote:Op woensdag 27 november 2024 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]Krijg je dan een soort harde koek?
natte Tees en twentsche òòòòòòòò'squote:Op woensdag 27 november 2024 18:35 schreef Recce het volgende:
Hier gaat een container om!Die noemen weer hier trouwens OTTO, met Twentsche O's.
cherrylips die niet tegen eten kan dat nog houdbaar is? plsquote:Op woensdag 27 november 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem jij @:cherrylips nu een zeer zeer zeer zeer kwatsbare vrouw?
Oh, het was dus meer een soort deeg/groentesoep geworden?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee juist nietdit was eentje waar wel vocht in zat en door die eieren zou dat moeten gaan stollen, maaaaarja. Als je die niet toevoegt
![]()
kan me niet meer herinneren dat ik hier heel boos/verdrietig/gefrustreerd door was maar dat moet wel.
Had eters![]()
Heel veel sterkte!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga maar eens computergezeikjes oplossen
zie de lapo van #18297quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 27 november 2024 18:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, het was dus meer een soort deeg/groentesoep geworden?Wel lullig als je eten zo spectaculair mislukt als je bezoek hebt.
quote:
neen, en hoef ik ook niet te lezen gok ik zoquote:Op woensdag 27 november 2024 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal van CL wel gelezen toch?
wehe kwatsbaarquote:Op woensdag 27 november 2024 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem jij @:cherrylips nu een zeer zeer zeer zeer kwatsbare vrouw?
ow das een mooie vertikkingquote:
Had je wel een goede verhuurderquote:Op woensdag 27 november 2024 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond het in m'n huurhuizen altijd leuk als het stormde, kon me niet hard genoeg waaienAls er wat kapot ging belde je de verhuurder en het werd gefixt. Als er nu wat kapot gaat is het zo'n stress en gedoe, heb liever gewoon dat er nooit meer dan een briesje is
![]()
Heb je toen een pizza gebeld, denk je? Mijn ouders eten altijd laat inderdaad. Dat is heel chic. EN IK WOON NIET IN DE ACHTERHOEK!!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja precies![]()
En mja, misschien konden we er om lachen. Ik weet het echt niet meerhet is opzich wel een hahahaha-tjes xD xD-fout.
Wat eten jouw ouders trouwens laat voor achterhoek-oudere-mensen
Ik had maandag zo'n salade met vette korting, maar de appel was al een beetje in solide alcohol veranderd dus ik heb 's nachts een tijdje op de pot gezeten.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
neen, en hoef ik ook niet te lezen gok ik zo
Zo'n verhaal dat altijd een ander begin heeft en altijd hetzelfde eindigt.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt het verhaal van CL wel gelezen toch?
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had maandag zo'n salade met vette korting, maar de appel was al een beetje in solide alcohol veranderd dus ik heb 's nachts een tijdje op de pot gezeten.
'toen heb ik me verschoond'quote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n verhaal dat altijd een ander begin heeft en altijd hetzelfde eindigt.
Het eindigt altijd met chocolade?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n verhaal dat altijd een ander begin heeft en altijd hetzelfde eindigt.
lekkerrrrrrr hoorrrrrrquote:
je bent gewoon een kwatsbare vrouwquote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het kwam ergens anders door, maar ik zou niet weten wat. Een enge ziekte ofzo
Dit herken ikquote:Op woensdag 27 november 2024 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond het in m'n huurhuizen altijd leuk als het stormde, kon me niet hard genoeg waaienAls er wat kapot ging belde je de verhuurder en het werd gefixt. Als er nu wat kapot gaat is het zo'n stress en gedoe, heb liever gewoon dat er nooit meer dan een briesje is
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hoerenloper heeft onze reeksnaam verneukt
Nieuwe variant van covid. Omnipot.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of het kwam ergens anders door, maar ik zou niet weten wat. Een enge ziekte ofzo
Als er iets kapot gaat is je huis niet stevig genoegquote:Op woensdag 27 november 2024 18:39 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Hadden we laatst, 1 dakpan eraf, ze kwamen wel snel maar waren weer 200 euro verderquote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
De meeste verhuurders gaan het wel oplossen als er een dakpan van het dak valt, neem ik aan.
Oh lekkerquote:Op woensdag 27 november 2024 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Tikka masala over 10 minuutjes
huf en puffquote:Op woensdag 27 november 2024 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er iets kapot gaat is je huis niet stevig genoeg
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als er iets kapot gaat is je huis niet stevig genoeg
wehequote:Op woensdag 27 november 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent gewoon een kwatsbare vrouw![]()
of zeer zeer zeer zeer zeer kwetsbaar
Ik hou mij met alle macht vastquote:Op woensdag 27 november 2024 18:43 schreef Recce het volgende:
Berkhout had nu een windstoot van 107 km/uur. Hopelijk heeft @:essnhills nog een dak.
Ik zie je nu zo voor me: horizontaal hangend nog net vastgeklampt aan een voordeur die opengewaaid is.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou mij met alle macht vast
Het wappert.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:26 schreef Recce het volgende:
Stuur hulpquote:Op woensdag 27 november 2024 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu zo voor me: horizontaal hangend nog net vastgeklampt aan een voordeur die opengewaaid is.
Woeit*quote:
Die blijven eigenlijk altijd wel staan omdat ze aan de onderkant zo verzwaard zijn en voor de rest een open frame hebben. Maar ja, met die Polen die daar werken weet je maar nooit of dat ding door een bezopen iemand is neergezet of nietquote:Op woensdag 27 november 2024 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Er staat wel een grote kraan net naast mijn appartement. Die krijg ik liever niet op de budabol
Hoe zie ik datquote:Op woensdag 27 november 2024 18:46 schreef essnhills het volgende:
Windkracht 9 ook hier zie ik
Zo klinkt het ook wel ja
regent het ook vanuit die kraan?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Er staat wel een grote kraan net naast mijn appartement. Die krijg ik liever niet op de budabol
Op zich, ik waai die richting op.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:IJsdraakje als je toch nog weg moet, misschien kun je ess even redden
Kost weinig moeite ook, die waait zo deze kant opquote:Op woensdag 27 november 2024 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
@:IJsdraakje als je toch nog weg moet, misschien kun je ess even redden
Neen, dit was in brabantdorp. Daar kun je uberhaupt geen pizza bestellen. Misschien frituur aangezetquote:Op woensdag 27 november 2024 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je toen een pizza gebeld, denk je? Mijn ouders eten altijd laat inderdaad. Dat is heel chic. EN IK WOON NIET IN DE ACHTERHOEK!!
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had maandag zo'n salade met vette korting, maar de appel was al een beetje in solide alcohol veranderd dus ik heb 's nachts een tijdje op de pot gezeten.
https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* doet Sint Bernard op de post.
10 dwergen op een rijtje voor de deur zetten. kijken hoeveel er tegen de deur aan komen bij een windvlaagquote:
Mja, dat soort dingen moeten wel want mensen zien het (???) en denk dat de meeste verhuurders gewoon priem zijn hoorquote:Op woensdag 27 november 2024 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
De meeste verhuurders gaan het wel oplossen als er een dakpan van het dak valt, neem ik aan.
Ik heb een plat dak (met zonnepanelen) én een stukje dak met dakpannenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:52 schreef Crack_ het volgende:
Mijn oude woning had helemaal geen dakpannen joh, opgeloooost
Hoe zit dat met hagel eigenlijk, kunnen zonnenpanelen daar een beetje tegen?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak (met zonnepanelen) én een stukje dak met dakpannen
Als het goed is wel. Tenzij tennisballenhagel denk ikquote:Op woensdag 27 november 2024 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe zit dat met hagel eigenlijk, kunnen zonnenpanelen daar een beetje tegen?
Of een gerrie van formaatquote:
quote:
Oh, dat klinkt wel eng inderdaad.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, dat soort dingen moeten wel want mensen zien het (???) en denk dat de meeste verhuurders gewoon priem zijn hoorMaar mijn oude verhuurder deed niks
was daar altijd juist bang met storm
en voor brand ook want gaskachels die never nooit door een prof gecontroleerd werden. Was zo'n oud haags huis met een super smal trappetje dus als er brand zou komen zijn er ook weinig mogelijkheden om te ontkomen
jij hebt allesquote:Op woensdag 27 november 2024 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een plat dak (met zonnepanelen) én een stukje dak met dakpannen
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt allesoke geen riet, maar weet niet of je dat moet willen. Is wel mooi maar thats it
Ik had plat dak met kiezelsteentjesen dan ging meeuwen daar wel eens op kloten met die steentjes. Ach, het had wel iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hihaho, hij is was een mini beetje grappigquote:Op woensdag 27 november 2024 19:02 schreef Recce het volgende:
[..]Wat zijn dit voor grappen!?
[..]
Oh, dat klinkt wel eng inderdaad.Had je wel een brandladdertje of zo? Ik vind het ook wel irritant als het heel hard stormt. Ik heb geen zin in een kapot dak en gezeik met werklieden en zo.
Woeisequote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja met die paneeltjes was het wel makkelijk zo'n groot stuk plat dak
En ook best makkelijk om zelf te isolerenisoleren of installeren? Want bij isoleren heb ik vele vraagtekensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja snap ik, scheelt ook weer geld en tijd en gedoe als je dat zelf kan doen (of je fam)Baby darling doll face honey
Het ventilatieroostertje boven de schuifpui staat nog open, en daar waait het nu pal op dus het gordijn beweegtquote:Op woensdag 27 november 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
Ik heb een super geïsoleerd stil huisje.
Maar ik houd van wat ventilatie dus ik hoor nog wel wat woei
Nee ze hebben het dak geisoleerd, en daarna heb ik zonnepanelen laten installerenquote:Op woensdag 27 november 2024 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
isoleren of installeren? Want bij isoleren heb ik vele vraagtekens![]()
En ja snap ik, scheelt ook weer geld en tijd en gedoe als je dat zelf kan doen (of je fam)
heb roostertje aan de zijkant bij de voordeur... de woei komt lekker tegen de voordeur en inhammetje dus draait ook lekker rond.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het ventilatieroostertje boven de schuifpui staat nog open, en daar waait het nu pal op dus het gordijn beweegt
Ja dat jaquote:Op woensdag 27 november 2024 19:09 schreef Crack_ het volgende:
of het dak isoleren? Dat klinkt opzich ook wat logischer dan zonnepanelen isoleren
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ze hebben het dak geisoleerd, en daarna heb ik zonnepanelen laten installeren
dus jij had twee blije monteursquote:Op woensdag 27 november 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
De ene monteur was erg tevreden met hoe het dak erbij lag
En de andere monteur was erg blij met hoe netjes de meterkast was aangesloten
quote:
Ah, mijn favoriete politiek analyticusquote:
blije monteursquote:Op woensdag 27 november 2024 19:12 schreef essnhills het volgende:
De ene monteur was erg tevreden met hoe het dak erbij lag
En de andere monteur was erg blij met hoe netjes de meterkast was aangesloten
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ja, ok.
Goed, tijd om naar huis te gaan
quote:
Altijd goed teken als andere vakmannen tevreden zijn met wat ze aantreffenquote:Op woensdag 27 november 2024 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
blije monteursik heb geen verstand van dit soort zaken maar hoor mensen wel eens klagen over de bende in meterkasten en hoe lastig dat kan zijn
Heb ik toch meer voorkeur voor dequote:Op woensdag 27 november 2024 19:14 schreef LTVDK het volgende:
Is het hier nu opeens de Bejaarden SC?
quote:
Ja goed punt, al voel ik me momenteel wel een bejaardequote:Op woensdag 27 november 2024 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik toch meer voorkeur voor de
[..]
Hmm, maar dat voel ik mij aldoor alquote:Op woensdag 27 november 2024 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt, al voel ik me momenteel wel een bejaarde
je hebt de verwarming op 25 gezet?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt, al voel ik me momenteel wel een bejaarde
Nee 18, maar gewoon een veel te lange vermoeiende dagquote:Op woensdag 27 november 2024 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt de verwarming op 25 gezet?
ja nee dan ben je nog geen bejaarde.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee 18, maar gewoon een veel te lange vermoeiende dag
Oh dan ben ik hier wel op de juiste plek.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:14 schreef LTVDK het volgende:
*reikt Kwiwi glaasje advocaat aanquote:Op woensdag 27 november 2024 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dan ben ik hier wel op de juiste plek.
Opeens?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:14 schreef LTVDK het volgende:
Oh, schiet je dus nog niet echt wat mee opquote:Op woensdag 27 november 2024 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Maar was vanochtend naar de tandarts (gewoon vulling vervangen, niet spannend) en het nog even gehad over die afspraak bij die kaakchirurg die pas in februari is. Hij gelijk naar het ziekenhuis bellen en het even allemaal wat aandikken zodat ik eerder terecht kon, gelijk vandaag om kwart voor 11. Daar röntgen foto gemaakt, zag die met veel moeite iets van ontsteking in de kaak boven de kiezen. Nu dus toch weer een antibioticakuurtje gekregen en ze willen het gaan opereren. Het tandvlees opensnijden en vanaf dat de wortels opvullen, of zoiets, klonk niet heel prettig
Maar dat is nu alsnog pas weer in februari.
zie je wel.... alcohol had dus gewoon geholpenquote:Op woensdag 27 november 2024 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Maar was vanochtend naar de tandarts (gewoon vulling vervangen, niet spannend) en het nog even gehad over die afspraak bij die kaakchirurg die pas in februari is. Hij gelijk naar het ziekenhuis bellen en het even allemaal wat aandikken zodat ik eerder terecht kon, gelijk vandaag om kwart voor 11. Daar röntgen foto gemaakt, zag die met veel moeite iets van ontsteking in de kaak boven de kiezen. Nu dus toch weer een antibioticakuurtje gekregen en ze willen het gaan opereren. Het tandvlees opensnijden en vanaf dat de wortels opvullen, of zoiets, klonk niet heel prettig
Ja de antibiotica nu dan zodat hopelijk in ieder geval de druk er vanaf gaatquote:Op woensdag 27 november 2024 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, schiet je dus nog niet echt wat mee op
Heb wel spoelmiddel met chloor meegekregenquote:Op woensdag 27 november 2024 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie je wel.... alcohol had dus gewoon geholpen
vodkatime!!quote:Op woensdag 27 november 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel spoelmiddel met chloor meegekregen
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Schijnt een slechte combinatie te zijn jaquote:Op woensdag 27 november 2024 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
vodkatime!!
niet samen met je antibiotica
Van dat chloorhexidine digluconaat dingens?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel spoelmiddel met chloor meegekregen
Oh las het alsof de vorige kuur (ook) niks geholpen heeft.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de antibiotica nu dan zodat hopelijk in ieder geval de druk er vanaf gaat
Ze belden vanmiddag nog wel dat er een plekje vrij was gekomen, 2 dagen voor kerst ...quote:Op woensdag 27 november 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toch snel aan de beurt nog
voor dit deel dan![]()
Ahja dat is ook wel een geslaagd momentquote:Op woensdag 27 november 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze belden vanmiddag nog wel dat er een plekje vrij was gekomen, 2 dagen voor kerst ...
Nee gisteren bij de huisarts kreeg ik geen kuur mee omdat de ontstekingswaarden in mijn bloed gewoon goed laag zijnquote:Op woensdag 27 november 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh las het alsof de vorige kuur (ook) niks geholpen heeft.
Hopelijk helpt deze wel
on the first day of christmas my true love gave to me......quote:Op woensdag 27 november 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze belden vanmiddag nog wel dat er een plekje vrij was gekomen, 2 dagen voor kerst ...
Ja het ideale moment zo net voor de feestdagenquote:Op woensdag 27 november 2024 19:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat is ook wel een geslaagd moment
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
@:datismijnmening
helaas. je tenaamstelling van de reeks aan te passen heeft echt niet geholpen. zelfs nattekat is gewoon binnen gewandeld
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je al weggewaait daar in Helmond?
als we nou gewoon 1 in LIT openen ofzo.... en dan deze open laten... misschien dat ze dan niet binnen durven komenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja jij weegt ook echt 40 kg ofzo dus je waait ook zo weg.
Haha wowquote:Op woensdag 27 november 2024 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hoort sws niet in BSC
je bent zelf een bscquote:Op woensdag 27 november 2024 19:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij hoort sws niet in BSC
*doorzoekt kelder naar 1L fles vino*quote:Op woensdag 27 november 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
als we nou gewoon 1 in LIT openen ofzo.... en dan deze open laten... misschien dat ze dan niet binnen durven komen
Ik was maar 1 jaar BSc, daarna MScquote:
quote:
Moeten we nu naar de MSC?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was maar 1 jaar BSc, daarna MSc
Ik ben blij dat de bonenschotel die we samen hebben genuttigd niet meer zo zwaar op je darmen werktquote:Op woensdag 27 november 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
Oh de wind klinkt aanzienlijk minder heftig hier nu ineens
Het klinkt hier steeds heftiger.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
Oh de wind klinkt aanzienlijk minder heftig hier nu ineens
Ik denk het?quote:
Vriendin als ik je hele rups in latex zou cocoonnen zou je haar niet eens als een vlinder herkennenquote:Op woensdag 27 november 2024 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
lijkt op dimmy
al dat latex
Sowquote:Op woensdag 27 november 2024 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriendin als ik je hele rups in latex zou cocoonnen zou je haar niet eens als een vlinder herkennen
Gaan ze zo'n luikje in je kaak frezen.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:24 schreef LTVDK het volgende:
watquote:Op woensdag 27 november 2024 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriendin als ik je hele rups in latex zou cocoonnen zou je haar niet eens als een vlinder herkennen
Vriendin gaat ook een luikje in grmbl's kaak frezen?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendin gaat ook een luikje in grmbl's kaak frezen?
Gevaarlijk zo'n vlinderquote:
Drank en drugs gebrabbel.quote:
Eventjes los met de slijptolquote:Op woensdag 27 november 2024 19:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan ze zo'n luikje in je kaak frezen.
Van de zomer liep er wel een vlinder over mijn hand?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
hoe kan iets uit de hand lopen?
dan moet je beestjes onder je huid hebben leven?
verslaafd aan liefdequote:Op woensdag 27 november 2024 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drank en drugs gebrabbel.
Veel verslaafden hier trouwens inmiddels, opvallend meer dan andere dorpjes.
dan loopt het op de handquote:Op woensdag 27 november 2024 19:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van de zomer liep er wel een vlinder over mijn hand?
Mijn kaak is geen openbaar freesfestijn ofzo hequote:Op woensdag 27 november 2024 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vriendin gaat ook een luikje in grmbl's kaak frezen?
(v)frees niet vaderquote:Op woensdag 27 november 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kaak is geen openbaar freesfestijn ofzo he
Ik las vreetfestijnquote:Op woensdag 27 november 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat als die er zo uit loopt?quote:
Dat zou wel heel raar zijn als mijn kaak een vreetfestijn wasquote:
We moeten maar eens een alcoholics en narcotics anonymous in de bingokerk startenquote:Op woensdag 27 november 2024 19:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drank en drugs gebrabbel.
Veel verslaafden hier trouwens inmiddels, opvallend meer dan andere dorpjes.
@essnhillsquote:Op woensdag 27 november 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
iemand bereid om een kerstboom voor me te haken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: niet geschikt voor tijdens het etenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Niet? Ohquote:Op woensdag 27 november 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:54 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pink Floyd genot.quote:Op woensdag 27 november 2024 19:54 schreef LTVDK het volgende:
Heb maar een kip kerrie bij de chinees gehaald als een beetje comfort food
Ook nu toevallig Comfortably Numb op de radio
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
Ik ben wel een soort kerstboom aan het haken, maar op een ietwat andere manierdies een stukkie simpelerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
anderhalve meterquote:Op woensdag 27 november 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik heb ooit zo wel kleine kerstboompjes voor mensen gehaakt, maar dat was niks bij deze
Brb, even 4 jaar lang achterelkaar hakenquote:
I said what I saidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
de gehaakte kerstboom?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:58 schreef Ama het volgende:
Sowieso gaat die weer in mijn top 2000 lijstje.
Ik snap er ook niks meer vanquote:
top2000 van gehaakte producten denk ikquote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I said what I said
wacht maarrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik had wel 150 bloemen en 13 corsages gehaakt?quote:Op woensdag 27 november 2024 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
top2000 van gehaakte producten denk ik
ja die staan zeker weten ook in de top2000quote:Op woensdag 27 november 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had wel 150 bloemen en 13 corsages gehaakt?
Comfortably Numb staat bij mij op een gedeelde eerste plaats met Fool's Overturequote:Op woensdag 27 november 2024 19:58 schreef Ama het volgende:
Sowieso gaat die weer in mijn top 2000 lijstje.
Nog maar 1837 items te haken, en dan.. stemmen maar!quote:Op woensdag 27 november 2024 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had wel 150 bloemen en 13 corsages gehaakt?
Pohquote:Op woensdag 27 november 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze live versie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik kan niet kiezen.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Comfortably Numb staat bij mij op een gedeelde eerste plaats met Fool's Overture
Ja mijn vader is er ook een paar keer geweest, ook bij Supertrampquote:Op woensdag 27 november 2024 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Poh
Mijn vader heeft Pink Floyd twee keer live gezien. Ik ben een beetje jaloers.
Ik weet niet zo goed wat mijn vader nog meer live heeft gezien maar sowieso Genesis en Toto ongetwijfeld.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mijn vader is er ook een paar keer geweest, ook bij Supertramp
Grapje tochquote:
daar willen we wel een feestje voor hoorquote:Op woensdag 27 november 2024 20:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
Heb je al je sets al in elkaar trouwen?
En nog weer een nieuwe opt oog?
Haha shit.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar willen we wel een feestje voor hoor
Ja haha, heb niks nieuws liggen nu helaas. En ja er zijn er nog genoeg die ik wil hebben.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
Heb je al je sets al in elkaar trouwen?
En nog weer een nieuwe opt oog?
Black Friday deals?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja haha, heb niks nieuws liggen nu helaas. En ja er zijn er nog genoeg die ik wil hebben.
Ah duidelijk.quote:
Iddquote:Op woensdag 27 november 2024 20:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah duidelijk.
Sowieso is december een wat duurdere maand.
trustequote:Op woensdag 27 november 2024 20:29 schreef Nizno het volgende:
ik ga douchen en op bed serietje kijken en in slaap pleuren...
Gute Nacht Freunde
quote:Op woensdag 27 november 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
US is wel een soort van Barney Stinson, maar dan anders.
Trustequote:Op woensdag 27 november 2024 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou de avond vliegt ook alweer voorbij. Maar weer het kribbetje in zo
Soort mix tussen Barney en The Fonz eigenlijk.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:20 schreef Ygritte het volgende:
US is wel een soort van Barney Stinson, maar dan anders.
Wel Barney van de Flintstones danquote:Op woensdag 27 november 2024 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort mix tussen Barney en The Fonz eigenlijk.
Lol met kuifje?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fonzie was seen by many as the epitome of coolness and a sex symbol, a stereotypical greaser who was frequently seen on his motorcycle, wearing a leather jacket, and typified the essence of cool, in contrast to his circle of friends.quote:Op woensdag 27 november 2024 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een beetje kleinquote:Op woensdag 27 november 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fonzie was seen by many as the epitome of coolness and a sex symbol, a stereotypical greaser who was frequently seen on his motorcycle, wearing a leather jacket, and typified the essence of cool, in contrast to his circle of friends.
Zou dimmy weten wie the fonz is?quote:Op woensdag 27 november 2024 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je dit opzoeken?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fonzie was seen by many as the epitome of coolness and a sex symbol, a stereotypical greaser who was frequently seen on his motorcycle, wearing a leather jacket, and typified the essence of cool, in contrast to his circle of friends.
Matig weerquote:Op woensdag 27 november 2024 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1,68 is wel kaboutertje ja en 30 oktober 1945 is bejaard.
quote:Op woensdag 27 november 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken verder geen coole types die Dimmy kent
Nog wel harde windstoten of niet?quote:Op woensdag 27 november 2024 21:12 schreef essnhills het volgende:
Ah, denk dat de storm hier officieel voorbij is.
Windkracht 6 nog maar en het begint weer te regenen
Cool is eigenlijk wel een rare staat van zijn of zo.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken verder geen coole types die Dimmy kent
Ik ben nog net van de generatie dat er ‘geen kut op tv was’ dus ik heb het nog wel gekeken (in de zoveelste herhaling)quote:
Wij speelden tenminste nog verstoppertje, cowboytje en indiaantje en doktertje.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben nog net van de generatie dat er ‘geen kut op tv was’ dus ik heb het nog wel gekeken (in de zoveelste herhaling)
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op woensdag 27 november 2024 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cool is eigenlijk wel een rare staat van zijn of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |