SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 5% gewijzigd door datismijnmening op 27-11-2024 18:18:53 ]-XOXO-
Dan kan je bijna naar huis.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:15 schreef Crack_ het volgende:
File bestaat overigens nog maar uit 10 minuten vertraging
kon ik sowiesoquote:Op woensdag 27 november 2024 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan kan je bijna naar huis.
Broodje krokante kioschnitzel.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegeten?ik heb een quiche en salade, lekker easypeasy
En deze ga ik super lieflijk in de oven neerleggen@:nizno
ow lekker... Kio!!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broodje krokante kioschnitzel.
De mrs is bij haar zusje dus ik bestel sushi.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Wat gaan jullie eten of hebben jullie gegeten?ik heb een quiche en salade, lekker easypeasy
Een wat?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
kiooooooooquote:Op woensdag 27 november 2024 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oehhquote:Op woensdag 27 november 2024 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De mrs is bij haar zusje dus ik bestel sushi.
[ afbeelding ]
Winderig hahaatjesquote:Op woensdag 27 november 2024 18:26 schreef Recce het volgende:
@:essnhills en @:ijsdraakje, hoe is de storm?
Heb je de quiche zelf gemaakt? Ik ga bij mijn vader en stiefmoeder eten, dus het wordt een verrassing.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
quote:
ik mis iets in dit rijmpjequote:Op woensdag 27 november 2024 18:18 schreef Crack_ het volgende:
Beste woei.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:26 schreef Recce het volgende:
@:essnhills en @:ijsdraakje, hoe is de storm?
een weggewoeit vogeltjequote:Op woensdag 27 november 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beste woei.
Hoor het gieren en er waaide net iets tegen het raam aan
WHOOOOOOOEEIIOOEEIOEEEEEIIII?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beste woei.
Hoor het gieren en er waaide net iets tegen het raam aan
Ja, was dus inderdaad voor die P2000-melding.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja was dus de DSI
https://www.1twente.nl/ar(...)-tot-vondst-drugslab
Ik lees dit en hoor het ook meteenquote:
als die wind een vrouw was was ze ook een stootquote:Op woensdag 27 november 2024 18:30 schreef Recce het volgende:
Het meetstation Berkhout had net een windstoot van 94 km/uur en IJmuiden 114 km/uur.
Ik ben de wind!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lees dit en hoor het ook meteen
De wind leest mee?
Nee, maar wel zelf gekocht met wel 70% kortingquote:Op woensdag 27 november 2024 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je de quiche zelf gemaakt? Ik ga bij mijn vader en stiefmoeder eten, dus het wordt een verrassing.
easypeasy lekker sneezie met jeezyquote:
Hi ha ho!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
als die wind een vrouw was was ze ook een stoot
trueeee, en is heerlijk en dan heb je vaak zo'n groot ding waar je paar dagen van kan etenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Een quiche maken is niet heel veel werk toch? Niet dat ik dat wel eens doe, maar goed.
Ik ben benieuwd naar het verhaal morgen.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel zelf gekocht met wel 70% korting
70% is gevaarlijk!!!quote:Op woensdag 27 november 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel zelf gekocht met wel 70% korting
[..]
easypeasy lekker sneezie met jeezy
Heb de helft al opquote:Op woensdag 27 november 2024 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het verhaal morgen.
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueeee, en is heerlijk en dan heb je vaak zo'n groot ding waar je paar dagen van kan eten
Heb ook wel eens een quiche kei hard laten mislukken door de laatste toevoeging van eieren enzo te vergeten
TSquote:Op woensdag 27 november 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke hoerenloper heeft onze reeksnaam verneukt
misschien voor zeer zeer zeer zeer kwetsbare mensenquote:Op woensdag 27 november 2024 18:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
70% is gevaarlijk!!!
Kun je beter dulcolax pakken
Ja die in Berkhout is hier vlakbijquote:Op woensdag 27 november 2024 18:30 schreef Recce het volgende:
Het meetstation Berkhout had net een windstoot van 94 km/uur en IJmuiden 114 km/uur.
noem jij @CherryLips nu een zeer zeer zeer zeer kwatsbare vrouw?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien voor zeer zeer zeer zeer kwetsbare mensen
maarja, daarvoor is alles gevaarlijk11!!!!!!1!1!!
quote:
nee juist nietquote:Op woensdag 27 november 2024 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]Krijg je dan een soort harde koek?
natte Tees en twentsche тттттттт'squote:Op woensdag 27 november 2024 18:35 schreef Recce het volgende:
Hier gaat een container om!Die noemen weer hier trouwens OTTO, met Twentsche O's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |