SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Boeiuh, dan zit ik tenminste wel mooi bij jou!quote:Op woensdag 27 november 2024 16:03 schreef Lovely het volgende:
Kan ook allemaal mee vallen natuurlijk![]()
![]()
Allemaal bij Lovely schuilen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik hoef helemaal niet te schuilen! Gewoon code groen hier
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Capibaras geboren in gaiazoo!
[ afbeelding ]
https://www.gaiazoo.nl/?lang=en
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat een schattiesquote:Op woensdag 27 november 2024 16:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Capibaras geboren in gaiazoo!
[ afbeelding ]
https://www.gaiazoo.nl/?lang=en
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat dan weer welquote:Op woensdag 27 november 2024 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Boeiuh, dan zit ik tenminste wel mooi bij jou!
Dat moet dan maar...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat ook ja. Een bijkomstigheid.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 27 november 2024 16:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wat een niveau weer
Vind het wel cool![]()
![]()
Ik vond een chocolade paaseitje
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
zal ik alvast naar huis gaan omdat et gaat stormen? of is het een storm in een glas water?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tenzij je op de Waddeneilanden woont is het een storm in een glas waterquote:Op woensdag 27 november 2024 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik alvast naar huis gaan omdat et gaat stormen? of is het een storm in een glas water?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Stormen met mannennamen stellen altijd teleur, zijn net echte mannenTrotste mama van Ambar
Jaquote:Op woensdag 27 november 2024 16:25 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik alvast naar huis gaan omdat et gaat stormen? of is het een storm in een glas water?![]()
windkrachtje 6 zie ik, meegenomen paraplu niet eens gebruikt en ga ik straks ook niet gebruiken zie ikUw ADH vitamine Worst
Ik denk dat dat aan jou ligt.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Stormen met mannennamen stellen altijd teleur, zijn net echte mannen![]()
Nee hoor. Ik stel mezelf nooit teleur.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat aan jou ligt.Trotste mama van Ambar
Okquote:Op woensdag 27 november 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik stel mezelf nooit teleur.![]()
Dat is niet wat Schotie bedoeldequote:Op woensdag 27 november 2024 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik stel mezelf nooit teleur.![]()
Maakt mij niet uit wat hij bedoelde.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is niet wat Schotie bedoeldeTrotste mama van Ambar
Dan snap ik de teleurstelling steedsquote:Op woensdag 27 november 2024 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit wat hij bedoelde.![]()
Ik nietquote:Op woensdag 27 november 2024 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dan snap ik de teleurstelling steedsTrotste mama van Ambar
ik heb dus al tijden iemand die ijk dan leuk vind, alleen zij mij niet. kutwijf. naja ik ga de hoop beetje opgeven.Do what you love, love what you do!![]()
Och tja. Ach. Ja ze is echt een kutwijf ja dat ze zichzelf niet dwingt om jou leuk te vinden.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:50 schreef kree het volgende:
ik heb dus al tijden iemand die ijk dan leuk vind, alleen zij mij niet. kutwijf. naja ik ga de hoop beetje opgeven.Trotste mama van Ambar
dat zei ik niet.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef JustinK het volgende:
Alle vrouwen die jou niet leuk vinden zijn kutwijven?
en moet het toelichten, want als het gelijk een ja of nee was ok, naar elke keer zoekt ze toenadering enzo en bolkt me of.Do what you love, love what you do!![]()
persoonlijk is ze leuk nl denk ik. maar heb problemen met dr gedrag.quote:Op woensdag 27 november 2024 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Och tja. Ach. Ja ze is echt een kutwijf ja dat ze zichzelf niet dwingt om jou leuk te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Friendzone dude. En niet elke vrouw die toenadering zoekt, wil ook gelijk een romantische relatiequote:Op woensdag 27 november 2024 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik niet.
en moet het toelichten, want als het gelijk een ja of nee was ok, naar elke keer zoekt ze toenadering enzo en bolkt me of.Trotste mama van Ambar
Zet dr gewoon uit je hoofdquote:Op woensdag 27 november 2024 16:53 schreef kree het volgende:
[..]
persoonlijk is ze leuk nl denk ik. maar heb problemen met dr gedrag.![]()
Was toch ook een stripje van? Pardon Lul, of Joop Klepzeiker of zo?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:51 schreef JustinK het volgende:
Alle vrouwen die jou niet leuk vinden zijn kutwijven?
En anders "Pssst meisje! Hee meisje, Meisje! MEISJE!
HEE, HOER!!!!"![]()
![]()
denk t wel jaquote:Op woensdag 27 november 2024 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Friendzone dude. En niet elke vrouw die toenadering zoekt, wil ook gelijk een romantische relatie. totdat ze iets mist en dan kom ik in het spel.
Do what you love, love what you do!![]()
Alle mannen zijn ook eikels omdat ze mij niet leuk vinden
Trotste mama van Ambar
En jij laat het toequote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
denk t wel ja. totdat ze iets mist en dan kom ik in het spel.
Trotste mama van Ambar
Ik vind jou wel leuk!quote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Alle mannen zijn ook eikels omdat ze mij niet leuk vinden![]()
er zijn vrouwen die tegen betaling voor een bepaalde tijdspanne jou leuk willen vinden, misschien is dat een optie voor jou kreeUw ADH vitamine Worst
ik vind je wel leuk?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Alle mannen zijn ook eikels omdat ze mij niet leuk vindenDo what you love, love what you do!![]()
Ben je ook een eikel omdat jij mij leuk vindquote:
Trotste mama van Ambar
Nu vind ik jou niet meer leuk!quote:Op woensdag 27 november 2024 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben je ook een eikel omdat jij mij leuk vind![]()
Echt wel he!quote:Op woensdag 27 november 2024 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Joop Klepzeiker, goeie ouwe tijd![]()
Mooiste vond ik toen hij met z'n hond ging wandelen en er allerlei andere hondjes aan het poepen waren.
1 kerel was het wachten zat en zat z'n keffer uit te wringen waardoor de schijt op de stoep er uit straalde! "JAAAAA! Het zou een keer tijd worden zeg!", zei die kerel nog!![]()
![]()
Nou, als Joop Klepzeiker al geen kans bij hen maakte.....quote:Op woensdag 27 november 2024 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
er zijn vrouwen die tegen betaling voor een bepaalde tijdspanne jou leuk willen vinden, misschien is dat een optie voor jou kree![]()
![]()
Die ken ik niet..quote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef ToT het volgende:
Vlotvetter & Van Krampen was op zich ook wel geinig.![]()
Mooi dat we een overeenkomst hebben gevondenquote:
Trotste mama van Ambar
Ow was in de Aktueel of zo voor 1 of 2 jaartjes.quote:
Een soort Flodder familie die naast een net stelletje kwam te wonen.
Weinig origineel, tekenstijl van een middelbare scholier, maar was wel grappig toentertijd.![]()
Daar ben ik ook blij omquote:Op woensdag 27 november 2024 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mooi dat we een overeenkomst hebben gevonden![]()
![]()
Ah de Aktueel, ja die las ik nooitquote:Op woensdag 27 november 2024 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow was in de Aktueel of zo voor 1 of 2 jaartjes.
Een soort Flodder familie die naast een net stelletje kwam te wonen.
Weinig origineel, tekenstijl van een middelbare scholier, maar was wel grappig toentertijd.![]()
![]()
Je keek allen maar naar de plaatjes?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah de Aktueel, ja die las ik nooit![]()
![]()
maandje of 9quote:Op woensdag 27 november 2024 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]En weer is er een nieuw FOK!-stel gevormd!
Wanneer komt de kleine?Do what you love, love what you do!![]()
Yepquote:Op woensdag 27 november 2024 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je keek allen maar naar de plaatjes?![]()
![]()
had ie wel of niet betaald?quote:Op woensdag 27 november 2024 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, als Joop Klepzeiker al geen kans bij hen maakte.....
Uw ADH vitamine Worst
Klam je niet vast aan een illusie.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klam je niet vast aan een illusie.
illusieniminimuisquote:Op woensdag 27 november 2024 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klam je niet vast aan een illusie.![]()
![]()
Ow ik moet denken aan 1 zo'n stripje, dat hij het met ongelooflijk lelijke ouwe hoeren probeerde en eindelijk, EINDELIJK was er eentje die de hele avond geen klant had gehad en dan wel d'r benen voor hem wilde spreiden.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had ie wel of niet betaald?
Zei die andere hoer: "Meid, met hem? Denk aan je repetaasie!"![]()
![]()
Ik moet nog naar huis lopenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:02 schreef Shii het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet meer naar buiten hoef.Trotste mama van Ambar
Ik blijf ook binnenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:02 schreef Shii het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet meer naar buiten hoef.![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik moet denken aan 1 zo'n stripje, dat hij het met ongelooflijk lelijke ouwe hoeren probeerde en eindelijk, EINDELIJK was er eentje die de hele avond geen klant had gehad en dan wel d'r benen voor hem wilde spreiden.
Zei die andere hoer: "Meid, met hem? Denk aan je repetaasie!"
Uw ADH vitamine Worst
Ik had m'n winterschoenen aangetrokken, leren jas aan en wilde naar de supermarkt gaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:02 schreef Shii het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet meer naar buiten hoef.
Deur open.
Ehhhh....nee, toch maar niet!![]()
![]()
het gaat hier aardig waaien onderhand. en is ZW nl. maar nog geen dramatische toestanden hier.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:02 schreef Shii het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet meer naar buiten hoef.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had m'n winterschoenen aangetrokken, leren jas aan en wilde naar de supermarkt gaan.
Deur open.
![]()
![]()
Hopelijk valt het mee daar. Lekker de wind in de rug.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog naar huis lopen![]()
als ik nu het nieuws zag, Friesland overstroming. LOLquote:Op woensdag 27 november 2024 17:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee daar. Lekker de wind in de rug.Do what you love, love what you do!![]()
Vloog je weg?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had m'n winterschoenen aangetrokken, leren jas aan en wilde naar de supermarkt gaan.
Deur open.
Ehhhh....nee, toch maar niet!Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik heb op tijd boodschappen gedaan. Op de terugweg wel een flinke regenbui gehad, maar als je richting huis gaat is dat minder erg.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Deur open.
Te druk?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
wil niet de trein in nu, ga wel later![]()
Nee, een teringharde regenbui.quote:
Nu is de regen afgelopen, maar hoef ik niet meer naar de supermarkt; ik wilde zakjes halen om spaghetti in te vriezen, maar heb al bakjes enzo gebruikt.![]()
waar is hier? het trekt hier wel aan met de minuut.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
hier is best te pruimen qua windDo what you love, love what you do!![]()
Hier is de supermarkt om de hoek. Ik had al eerder boodschappen gehaald om spaghetti te koken.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb op tijd boodschappen gedaan. Op de terugweg wel een flinke regenbui gehad, maar als je richting huis gaat is dat minder erg.
Voor die paar lullige diepvrieszakjes laat ik me niet natregenen!![]()
![]()
Nee dat snap ik.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is de supermarkt om de hoek. Ik had al eerder boodschappen gehaald om spaghetti te koken.
Voor die paar lullige diepvrieszakjes laat ik me niet natregenen!![]()
![]()
ik laat er flink bezorger voor rijden enzo. LOLquote:Op woensdag 27 november 2024 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is de supermarkt om de hoek. Ik had al eerder boodschappen gehaald om spaghetti te koken.
Voor die paar lullige diepvrieszakjes laat ik me niet natregenen!Do what you love, love what you do!![]()
In het heerlijke levendige Doel?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig woon ik niet aan de kust.
Veilig in het noorden van 🇧🇪![]()
![]()
oja en half NS plat door blaadjes enzo, owh wacht zijn ze toch al halve weekquote:Op woensdag 27 november 2024 17:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan is woensdag nog niet eens de drukste tijd
De postbode hier flikkerde voor 3 huizen aan pakketten bij mij naar binnen en rende weg in de regen!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
ik laat er flink bezorger voor rijden enzo. LOL
Eentje ervan was gewoon een brievenbuspakketje zelfs, maar met een verkeerd huisnummer. (Dat waar een ander pakketje ook afgeleverd had moeten worden.)
En toen de buurvrouw kwam om het op te halen zei ze dat ze het standaard juist altijd hij het afhaalpunt laat bezorgen; de postbode had gewoon geen zin om daar naar toe te lopen in de regen!![]()
![]()
Windhoekquote:Op woensdag 27 november 2024 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
waar is hier? het trekt hier wel aan met de minuut.Uw ADH vitamine Worst
aangetekende brieven hier gehad, nooit voor getekend enzo. maarja.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
De postbode hier flikkerde voor 3 huizen aan pakketten bij mij naar binnen en rende weg in de regen!
Eentje ervan was gewoon een brievenbuspakketje zelfs, maar met een verkeerd huisnummer. (Dat waar een ander pakketje ook afgeleverd had moeten worden.)
En toen de buurvrouw kwam om het op te halen zei ze dat ze het standaard juist altijd hij het afhaalpunt laat bezorgen; de postbode had gewoon geen zin om daar naar toe te lopen in de regen!
ze gooien het gewoon in de busDo what you love, love what you do!![]()
dat zonder meer iddquote:Op woensdag 27 november 2024 17:12 schreef Shii het volgende:
De service is niet meer wat het geweest is.Do what you love, love what you do!![]()
Alles op tijd hierquote:Op woensdag 27 november 2024 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
oja en half NS plat door blaadjes enzo, owh wacht zijn ze toch al halve weekUw ADH vitamine Worst
Altijd leuk, van die filmpjes van pakketbezorgers die de dozen keihard smijten en vervolgens naar de deur toe trappen.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
aangetekende brieven hier gehad, nooit voor getekend enzo. maarja.
ze gooien het gewoon in de bus
Even een foto maken dat het afgeleverd is en weer gaan.
Mja, handige dingen, die Ring deurbellen!![]()
![]()
Bestel ff een postzegel online of zo en laat hem die bezorgen!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:14 schreef kree het volgende:
zal ik nog bezorger laten rijden denk? tis wel kutweer enzo.![]()
![]()
Harde woeiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
De regen lijkt opgehouden en zo te horen ook nog niet veel wind.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja hier is er nu ook weinig aan de hand, maar ja: zie TT he!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
De regen lijkt opgehouden en zo te horen ook nog niet veel wind.![]()
![]()
ik zal je sterker vertellen. ze dumpen pakketjes ook voor de deur zonder tekenenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd leuk, van die filmpjes van pakketbezorgers die de dozen keihard smijten en vervolgens naar de deur toe trappen.
Even een foto maken dat het afgeleverd is en weer gaan.
Mja, handige dingen, die Ring deurbellen!
en nog sterker want had het laatst met sub contracter over, bij hem ook?
Ok bij mij mss 100 euro en is al heel max
Bij hem zo 20.000 euro voor de deur, zei al mag je wel in de gaten houden.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal je sterker vertellen. ze dumpen pakketjes ook voor de deur zonder tekenen
en nog sterker want had het laatst met sub contracter over, bij hem ook?
Ok bij mij mss 100 euro en is al heel max
Bij hem zo 20.000 euro voor de deur, zei al mag je wel in de gaten houden.!!!
![]()
Stilte voor de stormThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aso hequote:Op woensdag 27 november 2024 17:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen met dit weer over straat laten gaan omdat je zelf niet wil koken![]()
* kree aproves. als het boven de 18 is ben ik inmiddels nu ok.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoho niet t verhaal verdraaienquote:Op woensdag 27 november 2024 17:31 schreef JustinK het volgende:
Gewoon lekker met je nichtje doktertje spelen
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:25 schreef kree het volgende:
wacht ff ik herinner mij dit spelletje met mijn nichtje en vriendinnetje, heeeeeeeeeeeeel lang terug, maar waren meer bezig met doktertje spelen enazo.![]()
neeeeee dan heb je het niet goed gelezen, ik zei was met nichtje en haar vriendinnetje.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat zijn nochtans je letterlijke woordenDo what you love, love what you do!![]()
En je nichtje is geen onderdeel van 'nichtje en haar vriendinnetje'?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee dan heb je het niet goed gelezen, ik zei was met nichtje en haar vriendinnetje.![]()
lol anyway al was het met nichtje geweest. op die leeftijd who cares man, kon mn piemeltje nog niet zo toen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ow gelijk allebei tegelijk?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
neeeeee dan heb je het niet goed gelezen, ik zei was met nichtje en haar vriendinnetje.![]()
![]()
nee no shit dit doen kinderen toch gewoon?
jemig krampachtige gezeik daar altijd over. ik zie er niks vreemds in en ben ik echt eerlijk over.Do what you love, love what you do!![]()
achter af gezien vriendinnetje wel. maarja zover was ik toen nog nietquote:
Die gaat mee naar de bios vanavondquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Als je denkt dat kree zichzelf niet kan overtreffen, weet hij ons altijd toch weer te verrassen!quote:![]()
![]()
hmmmm is dat zo? 8 jaar? kweet niet hoe het nu gaat, maar ff beetje doktertje ofzo spelen was niet heel raar.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
Op die leeftijd moet je toch wel doorhebben dat je niet met je nichtje moet klooien
en daar gebeurt verder dan ook niks bij.Do what you love, love what you do!![]()
Maar niet met je nichtje.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm is dat zo? 8 jaar? kweet niet hoe het nu gaat, maar ff beetje doktertje ofzo spelen was niet heel raar.
en daar gebeurt verder dan ook niks bij.![]()
Ligt er aan of er een stethoscoop of een thermometer bij aan te pas kwam.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm is dat zo? 8 jaar? kweet niet hoe het nu gaat, maar ff beetje doktertje ofzo spelen was niet heel raar.
en daar gebeurt verder dan ook niks bij.![]()
Nou echt wel.. lijkt wel een grabbelton je weet nog wat de prijs is wat je grabbeltquote:Op woensdag 27 november 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je denkt dat kree zichzelf niet kan overtreffen, weet hij ons altijd toch weer te verrassen!
En dan nog; dit zo hier het topic in slingeren elke keer....quote:Op woensdag 27 november 2024 17:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar niet met je nichtje.![]()
ja jongens kappen nou hoor, tuurlijk wel met beidequote:Op woensdag 27 november 2024 17:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar niet met je nichtje.
Maar we waren kinderen toen, jemig ik mag niet hopen dat alle ouders zo bekrompen zijn als het politiek correcte hier.Do what you love, love what you do!![]()
Ja en binnenkort krijgen we natuurlijk alle details te lezen hier!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja jongens kappen nou hoor, tuurlijk wel met beide
Maar we waren kinderen toen, jemig ik mag niet hopen dat alle ouders zo bekrompen zijn als het politiek correcte hier.![]()
![]()
hierover heb ik echt niet meer. hahahaha tis een vage herinnerlng ook.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en binnenkort krijgen we natuurlijk alle details te lezen hier!Do what you love, love what you do!![]()
Houden zo!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
hierover heb ik echt niet meer. hahahaha tis een vage herinnerlng ook.![]()
![]()
nou dacht aan volgende verhaal een dat was wat twijfelachtiger wel. maarja als ik er nu op terugkijk. hmmmm hoe vreemd was t.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Oh God!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou dacht aan volgende verhaal een dat was wat twijfelachtiger wel. maarja als ik er nu op terugkijk. hmmmm hoe vreemd was t.NÓG twijfelachtiger?
![]()
hoho aan het vorige was niks twijfelachtigs. dat zijn gewoon kinderen enzo. niks raars aan.quote:
wat erna gebeurde. 15 jaar later ofzo mss wel, maar eigenlijk ook nog niet eens vreemd.Do what you love, love what you do!![]()
heb dit echt uitgebreid toen verteld enzo, en toen werd ik opgehangen hier publiek als grootste pedofiel. terwijl er weinig was.
HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
mjah ikhield t af toen van toch mss te oud, maar het scheelde niet eens heel veel 8 jaar ofzo. maargoed.quote:
danm het zou me nu niet eens boeien als iemand 20 jaar jonger was. dus relativeren zeg maar.Do what you love, love what you do!![]()
wil je een eerlijk antwoord van mij, of een politiek correcte?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Eerlijk uiteraardquote:Op woensdag 27 november 2024 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
wil je een eerlijk antwoord van mij, of een politiek correcte?![]()
Laat maar, het is al duidelijk!quote:Op woensdag 27 november 2024 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
wil je een eerlijk antwoord van mij, of een politiek correcte?![]()
![]()
achteraf denk ik als ik daar verder mee was gegaan, dat het allemaal nooit zo een probleem was geweest. maarja beetje moraal van me hield me tegen.quote:
Dus uiteindelijk is er niks gebeurd behalve chatten enzo.Do what you love, love what you do!![]()
kree is naar een Diddy party gegaan.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
Geen idee waar het allemaal over gaat![]()
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
kree is naar een Diddy party gegaan.
nog steeds 10000 naaktpiks van dr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
durf te wedden dat iedereen nu op die spoiler heeft geklikt?
focking erger als mij zijn jullie.Do what you love, love what you do!![]()
Jaaquote:Op woensdag 27 november 2024 16:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is dan ook alweer bijna Pasen
maar er was soort van liefde toen wel ook?
maarja t zat me altijd beetje dwars dat ik dan te oud was.Do what you love, love what you do!![]()
Mwa, ik weet niet of incest afkeuren 'bekrompen' is, maar goed, ik kom dan ook niet uit Katwijkquote:Op woensdag 27 november 2024 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
ja jongens kappen nou hoor, tuurlijk wel met beide
Maar we waren kinderen toen, jemig ik mag niet hopen dat alle ouders zo bekrompen zijn als het politiek correcte hier.![]()
maakt niet uit kinderen doen of gaan doen altijd keertje dit soort dingen, heeft niks met Katwijk te maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mwa, ik weet niet of incest afkeuren 'bekrompen' is, maar goed, ik kom dan ook niet uit Katwijk
waarom zo probleem over?Do what you love, love what you do!![]()
Omdat zelfs kinderen van 8 weten dat je niet met je nichtje moet rommelen.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
maakt niet uit kinderen doen of gaan doen altijd keertje dit soort dingen, heeft niks met Katwijk te maken.
waarom zo probleem over?![]()
Maar je zat dus volop te cyberseksen met haar?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:56 schreef kree het volgende:
maar er was soort van liefde toen wel ook?
maarja t zat me altijd beetje dwars dat ik dan te oud was.![]()
Lijkt mij wel een beter idee ja of over het weerquote:Op woensdag 27 november 2024 17:59 schreef Shii het volgende:
Kunnen we het gewoon weer over punten en bolken hebben?
Met zijn eigen nichtje?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
kree is naar een Diddy party gegaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ff eten en dan naar de bios
is dat zo denk je? nouja nu mss wel. toen nog nietquote:Op woensdag 27 november 2024 17:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat zelfs kinderen van 8 weten dat je niet met je nichtje moet rommelen.
en rommelen hihihihi pipi. oeh wat is dat, zo gaat t. tis niet dat ze elkaar neuken ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
En nogmaals; om er diverse keren uitgebreid hier in het topic er over te hebben. (Als het goed is, is dit niet de eerste keer.)quote:Op woensdag 27 november 2024 17:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Omdat zelfs kinderen van 8 weten dat je niet met je nichtje moet rommelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: