Prima hoor, ik heb alleen een weekje in het ziekenhuis mogen logeren.quote:
Ow? waarom dat dan?quote:Op donderdag 28 november 2024 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima hoor, ik heb alleen een weekje in het ziekenhuis mogen logeren.
Beetje verschillende redenen, gelukkig gaat het weer een stuk beter met mij.quote:
Fijn om te lezen!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje verschillende redenen, gelukkig gaat het weer een stuk beter met mij.
Gelukkig dan maar, nu houden zo.quote:Op donderdag 28 november 2024 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje verschillende redenen, gelukkig gaat het weer een stuk beter met mij.
Ik voel gelukkig elke dag weer wat verbetering.quote:
Gelukkig !!quote:Op donderdag 28 november 2024 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel gelukkig elke dag weer wat verbetering.
Fijn te lezenquote:Op donderdag 28 november 2024 15:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel gelukkig elke dag weer wat verbetering.
Ach, kaas is al verziekt, of je daar nou pepernoten door doet maakt toch niet meer uitquote:Op donderdag 28 november 2024 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Doe ook naar een monument voor deze kaas![]()
[ afbeelding ]
Niets mis met goede kaasquote:Op donderdag 28 november 2024 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, kaas is al verziekt, of je daar nou pepernoten door doet maakt toch niet meer uit
Ik zag net pepernoten pannekoeken in de supermarktquote:Op donderdag 28 november 2024 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met goede kaas![]()
Maar dit is natuurlijk een wanstaltige combinatie.
Jamin verkoopt chocoladeletters met stukjes augurkquote:Op donderdag 28 november 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag net pepernoten pannekoeken in de supermarkt
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jamin verkoopt chocoladeletters met stukjes augurk
Of bami met gehaktballenquote:Op donderdag 28 november 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je gaat bijna verlangen naar "gewone" pure sprinkhanen..
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Je gaat bijna verlangen naar "gewone" pure sprinkhanen..
Ja! Smaakte heerlijkquote:
Stamppot is altijd goedquote:Op donderdag 28 november 2024 17:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Smaakte heerlijk
Vandaag doe ik heel gewoon, doodgewoon met hutspot en rookworst ...![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ook lekkerquote:Op donderdag 28 november 2024 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stamppot is altijd goedIk heb zalm met roerbakgroente en rijst.
quote:Op donderdag 28 november 2024 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Doe ook naar een monument voor deze kaas![]()
[ afbeelding ]
Het wordt toch eens tijd dat Extinction Rebellion daartegen gaat demonstrerenquote:
Nog een nobele zaakquote:Op donderdag 28 november 2024 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het wordt toch eens tijd dat Extinction Rebellion daartegen gaat demonstreren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |