SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik wilde "An ye harm none, do what ye will - kaas" als TT doen, maar die kaas paste er niet meer op!![]()
![]()
ik help je wel, totaal gefaald erin uiteindelijk. maargoed kwam nog een eind.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Misschien dat je die associatie krijgt door de heksenkaasquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Pfew gelukkig maarquote:Op woensdag 27 november 2024 13:03 schreef JustinK het volgende:
Ik vind @:Lovely helemaal niet zo afschuwelijk
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, daar heb ik hele andere associaties bijquote:Op woensdag 27 november 2024 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien dat je die associatie krijgt door de heksenkaas![]()
![]()
Ik hou wel van heksenkaas, maar niet van de prijs ervan.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Prik prik pingquote:Op woensdag 27 november 2024 13:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Straks zelf de pasta proberen.
Saus in microwave.![]()
![]()
Ik hou alleen van de prijs ervanquote:Op woensdag 27 november 2024 13:04 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hou wel van heksenkaas, maar niet van de prijs ervan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: