Dit wordt paniek zo.quote:Op woensdag 27 november 2024 15:36 schreef ExTec het volgende:
35 mins oude screenshot.
[ afbeelding ]
We hebben ticker tape nodig hier.
Net als vliegtuigen zeker.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die Westerse kennis hebben ze allang geabsorbeerd, ze doen het al jaren zonder.
Landbouwmachines etc maken ze allemaal zelf.
Het is hierboven al duidelijk uitgelegd, dat hoef ik niet te herhalen maar ik zou nog wat lesjes nemen, dit komt wel heel dom over.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja, beetje onliners maken kan je wel. Ondertussen heb je geen argument, omdat je zelf geen idee hebt.
Zijn inderdaad begonnen met productie.quote:
Het voordeel van niet zo slim zijn, is dat je het zelf niet doorhebt.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is hierboven al duidelijk uitgelegd, dat hoef ik niet te herhalen maar ik zou nog wat lesjes nemen, dit komt wel heel dom over.
Posten jullie ook de US dollar t.o.v. de Euro?quote:
Nee, hoe werkt dat?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ooit van een VPN gehoord? en als je het eenmaal hebt aangeschaft zet je de VPN uit.
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het voordeel van niet zo slim zijn, is dat je het zelf niet doorhebt.
Dat is hij wel, zo zijn de nieuwe/oude BMW's ook velen maler goedkoper in Rusland omdat zij niet in de EU zitten.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, hoe werkt dat?
Gewoon ff een VPN dingetje op je PS5 downloaden en dan gaan?
Ow, wacht, je kan daar helemaal niks downloaden.
Maar goed; ging erom dat volgens jou de PS5 daar zo goedkoop was. Is die dus niet.
quote:Op woensdag 27 november 2024 17:03 schreef epicbeardman het volgende:
Maareh.. hier zijn mensen dus blij dat de Ruble minder waard is, en wij meer moeten betalen voor gas en benzine/kerosine/diesel? want de Russen corrigeren de export prijs toch wel. Ipv nu voor 1 euro uit te moeten geven voor kerosine, moeten wij nu 1,50 uitgeven of 2 euro voor kerosine.
Begrijp ik dat goed? of denken jullie dat een Ruble prijs invloed heeft op de daadwerkelijke economie van Rusland en koopkracht van de Russen.1 Ruble blijft 1 ruble in Rusland zelf.
Echt mensen zoals michealmoore hier andere Ruble doomwishers hebben geen flauw idee volgens mij.
Hier op Sony's russische site is een PS5 goedkoper dan in Nederland![]()
![]()
https://store.sony.ru/promo/ps/ps5/
40999 ruble, is omgerekend nu 342 euro.
Goedkoopste PS5 in Nederland 375 euro.
HONK HONK! Ruble is going down!!
Ondertussen worden Nederlanders armer en armer.
Wat voor economen zitten hier?
onzin, genoeg rijke russenquote:Op woensdag 27 november 2024 17:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Een gemiddelde Nederlander kan 8 PS5's kopen per maand. De gemiddelde Rus 0.
Snap je het nu wat meer?
Wat snap jij niet aan gemiddelde? Jij bent echt een beetje dom he.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:50 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier Russen die gamen, maar ExTec roept dat het helemaal niet ken.
[..]
onzin, genoeg rijke russen
Als je geluk hebt verdien je dit als Rus per maandquote:Op woensdag 27 november 2024 17:03 schreef epicbeardman het volgende:
Maareh.. hier zijn mensen dus blij dat de Ruble minder waard is, en wij meer moeten betalen voor gas en benzine/kerosine/diesel? want de Russen corrigeren de export prijs toch wel. Ipv nu voor 1 euro uit te moeten geven voor kerosine, moeten wij nu 1,50 uitgeven of 2 euro voor kerosine.
Begrijp ik dat goed? of denken jullie dat een Ruble prijs invloed heeft op de daadwerkelijke economie van Rusland en koopkracht van de Russen.1 Ruble blijft 1 ruble in Rusland zelf.
Echt mensen zoals michealmoore hier andere Ruble doomwishers hebben geen flauw idee volgens mij.
Hier op Sony's russische site is een PS5 goedkoper dan in Nederland![]()
![]()
https://store.sony.ru/promo/ps/ps5/
40999 ruble, is omgerekend nu 342 euro.
Goedkoopste PS5 in Nederland 375 euro.
HONK HONK! Ruble is going down!!
Ondertussen worden Nederlanders armer en armer.
Wat voor economen zitten hier?
Doel van vorige kabinet: helft minder mensen in armoede in 2030quote:Op woensdag 27 november 2024 17:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan gemiddelde? Jij bent echt een beetje dom he.
Het probleem is dat je gewoon een enorme achterstand hebt. Je gaat niet ff in een aantal jaar de achterstand qua know how van decennia/eeuwen van zoiets als boeing, john deer inhalen. Op z'n best komt je met een zeer minderwaardig maar duurder product.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Je mag Russen hufters vinden, of lelijk, of dronken, maar het zijn geen achterlijke apen.
Maar jij weet helemaal niet of dat klopt, want jij hoort nieuws van 1 kant. Wij zijn namelijk verbannen van Russische informatie. Zo kunnen de Russen ook horen dat Europeanen in armoede leeft zonder dat dit waar is, of deels waar.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan gemiddelde? Jij bent echt een beetje dom he.
Heb je het door mij geplaatste filmpje al aangeklikt? Dan hoor je het van een Rus.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Maar jij weet helemaal niet of dat klopt, want jij hoort nieuws van 1 kant. Wij zijn namelijk verbannen van Russische informatie. Zo kunnen de Russen ook horen dat Europeanen in armoede leeft zonder dat dit waar is, of deels waar.
We horen al jaren dat Rusland failliet gaat, maar 20 tanks heeft en Putin verschillende soorten kanker. Geloof je dit nu allemaal?
Dus wanneer het je uitkomt moeten we youtube geloven (games), maar wanneer het je niet uitkomt (bizar lage inkomens), dan natuurlijk niet?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:57 schreef epicbeardman het volgende:
Maar jij weet helemaal niet of dat klopt, want jij hoort nieuws van 1 kant.
QFT.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het voordeel van niet zo slim zijn, is dat je het zelf niet doorhebt.
Is niet te vergelijken, Nederland is een duur land en ook hier leven bijna miljoen mensen.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus wanneer het je uitkomt moeten we youtube geloven (games), maar wanneer het je niet uitkomt (bizar lage inkomens), dan natuurlijk niet?
Wat was het topic titel op dit moment ook al weer?quote:Op woensdag 27 november 2024 18:06 schreef Parafernalia het volgende:
Schopje Werk, geldzaken en recht?
Of Hobby's en gamen ofzo?
Doe ik pas wanneer jij je Elon Musk usericon terugneemt.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je het door mij geplaatste filmpje al aangeklikt? Dan hoor je het van een Rus.
@oheng post vaak links naar RIA. Da's het russische staatspersbureau. Daar hebben ze ook een comments sectie. Daar zag ik een tijd terug een accountant die in moskou werkt, bij weer een juich-artikel dat het "gemiddelde salaris heus zo en zo was!" een berichtje posten dat hij zich afvroeg waar het e.e.a. zich afspeelde, omdat hij maar 23000 rub per maand verdiende.quote:Op woensdag 27 november 2024 18:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je het door mij geplaatste filmpje al aangeklikt? Dan hoor je het van een Rus.
Die site is onzin. Zo te zien kijken ze naar ingevulde enquêtes?quote:Op woensdag 27 november 2024 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin
https://www.averagesalarysurvey.com/nl/salaris/rusland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |