Ik zal even een korte inleiding geven over mezelf.
Ik ben een alleenstaande moeder van 3 kinderen, 16,21 en 24 jaar. Heb een poosje bij mijn ouders ingewoond na mijn scheiding.
In deze tijd leerde ik iemand kennen, we hadden het leuk en gezellig. Hij kwam bij mijn ouders over de vloer en had goed contact met mijn kinderen. Hij is vader van 2 kinderen die ik dus nooit ontmoet heb omdat er steeds smoesjes waren.
3 jaar geleden kreeg ik een relatie met deze man, die 100% voor me ging maar er moesten toen nog wat dingen geregeld worden, tenminste dat is wat hij zei.
Hij woonde nog samen met zijn ex en het was moeilijk om een huis te vinden. Ik zat in dezelfde situatie dus geen twijfels gehad of het waar was. In de loop van de jaren gebeurde er steeds meer dingen die vreemd waren.
*Na de zoveelste ruzie over waarom hoj nog steeds met zijn ex in een bed sliep, kreeg ik als antwoord dat hij diezelfde avond nog bij zijn moeder zou intrekken.
* op de vraag waarom hij mij geheim hield voor zijn vrienden, familie en kinderen vertelde hij dat een van zijn dochters hooggevoelig was en niet om kon gaan met de situatie.
*op de dag dat ze het de kinderen verteld zouden hebben lag hij huilend in mijn bed.
*zijn ex zou het niet kunnen accepteren dat ze uit elkaar waren en daardoor afspraken saboteren.
Zoals jullie wss wel snappen aan de titel zijn bovenstaande dingen dus allemaal gelogen door hem en zo zijn er nog meer voorbeelden maar is het teveel om op te noemen.
Op een dag ging mijn knop om, ik pakte zijn spullen in incl fotos van onze vakanties en bracht die naar het adres van zijn ‘ex’ zoals hij haar noemde. Na een tweetal weken kreeg ik bericht van haar, ze had mijn nummer in zijn telefoon gevonden.
Bleek dat hij gewoon al die tijd met haar samen woonde en ze gewoon een relatie met elkaar hadden. Hij had haar ook zoveel leugens verteld, zelfs nadat de waarheid aan het licht kwam. Gelukkig kon ik via screenshots laten zien dat hij zei dat ze uit elkaar waren en een helemaal leugens van hem ontkrachten.
Zij heeft besloten bij hem te blijven want hij hield van haar en wilde de relatie redden, dat had hij haar belooft toen ze over de hele situatie spraken.
Heb haar geluk gewenst maar voor mezelf snapte ik niet dat ze dit accepteerde dat haar man al jaren een dubbelleven had en ze de bewijzen hiervoor zwart op wit had.
Vier maanden later kreeg ik een screenshot van een vriendin, wat bleek er stond op facebook een bericht van een meisje over dezelfde man. Ik ben viavia in contact gekomen met dat meisje en tegen haar zei hij precies dezelfde dingen, ze waren al een jaar samen en beloofde haar dezelfde dingen. Zij is bij hem aan de deur geweest, waar zijn ‘ex’ open deed en rustig antwoordde ‘ je bent de tweede al’
Zijn ‘ex’ is nog steeds bij hem, ik snapte het de eerste keer al niet en begrijp er steeds minder van dat je je als vrouw zo laat behandelen.
In de tijd na het uitkomen van zijn dubbelleven met mij, de gesprekken en beloftes die hij zijn ‘ex’ deed terwijl hij haar recht aan durfde te kijken, bleken op dat moment al een leugen te zijn. Zijn 2e dubbelleven had ie op dat moment al en heeft zelfs een aantal maanden overlapt met het dubbelleven van mij.
Hij en zijn ex zijn dus nog samen, kan me voorstellen dat dat met ups en downs gaat maar mij heeft ie echt kapot gemaakt ik merk dat ik nog ontzettend boos ben en het niet kan begrijpen dat iemand hele levens bij elkaar liegt.
Hoe kan ik dit ooit gaan begrijpen en hoe krijg ik mijn vertrouwen in de liefde weer terug?
[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 27-11-2024 10:12:57 ]