SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hadden jullie ondertussen een keuze gemaakt?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
De 1ste laarsenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hadden jullie ondertussen een keuze gemaakt?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik ben niet bijgelezen; keuze tussen wat precies?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Hadden jullie ondertussen een keuze gemaakt?![]()
Numero uno!!!quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]![]()
Dan nummer 3quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar wel nieuwe cowboy boots verdiend.Trotste mama van Ambar
Iemand heeft geen tijd om te bolken vandaag
JustinK in SPL / Teltopic #375 tel door en door en door....![]()
Geen een paarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Oh zit ie daarquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef maily het volgende:
JustinK in SPL / Teltopic #375 tel door en door en door....
![]()
Ik heb mijn bezoek van morgen aan mini maar verzet naar vrijdag. Heb er weinig trek 8n ik met windkracht 9 te stranden op een station
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als je dan maar in de trein kunt wachten toch?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb mijn bezoek van morgen aan mini maar verzet naar vrijdag. Heb er weinig trek 8n ik met windkracht 9 te stranden op een station![]()
Koop ze allemaal maar, ze zijn allemaal spuuglelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef maily het volgende:
JustinK in SPL / Teltopic #375 tel door en door en door....tja
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hoe lang moet ik dan wachten op vervangend vervoer? Heb met dit soort stormen ook geen zin om @Rob erop uit te sturen om mij te redden van een storm des doods.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:33 schreef maily het volgende:
[..]
Als je dan maar in de trein kunt wachten toch?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
En hoe lang moet ik dan wachten op vervangend vervoer? Heb met dit soort stormen ook geen zin om @:rob erop uit te sturen om mij te redden van een storm des doods.![]()
![]()
Raar spel.........quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:31 schreef maily het volgende:
JustinK in SPL / Teltopic #375 tel door en door en door....Smile, it's free therapy.![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mailybolk
oops dottekebolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goede vraag.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Deze of nr 1
welke vind je zelf het leukst?
Ik denk 1Trotste mama van Ambar
3quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Van allebei ééntjequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze dus
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
En het is moeilijk kiezen, maar kan niet beide. Misschien moet ik erover slapen.![]()
1 is wat rustiger omdat er geen motief op zit.quote:
Dat motief bij die laatste vind ik heel leuk maar ik weet niet of het te druk is als je een jurk/rok met een wat drukkere print aan hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Dan nr. 1 bij een drukke rok en nr. 2 bij een rustige rokquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 is wat rustiger omdat er geen motief op zit.
Dat motief bij die laatste vind ik heel leuk maar ik weet niet of het te druk is als je een jurk/rok met een wat drukkere print aan hebt.![]()
![]()
Inderdaad, die zonder motief is leuker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of gewoon 3quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:44 schreef maily het volgende:
[..]
Dan nr. 1 bij een drukke rok en nr. 2 bij een rustige rok
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind de zool niet passen bij mij heb ik besloten.quote:Trotste mama van Ambar
Vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hebben mijn andere laarzen ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Pwoaaahhhquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het kan altijd lelijker
[ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Feyenoord kijkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik kon er niet tegen bolken....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Binnenkort maar even bijverdienen achter het station om al die schoenen te kunnen betalenTrotste mama van Ambar
Ow toen ik dit een tijd geleden maakte, maakte tong80 zich behoorlijk druk om Poetin, dus dacht ik: Ik laat Poetin een atoombom koppen, maar dat was een beetje te cliché.quote:![]()
![]()
Ah zo..quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow toen ik dit een tijd geleden maakte, maakte tong80 zich behoorlijk druk om Poetin, dus dacht ik: Ik laat Poetin een atoombom koppen, maar dat was een beetje te cliché.
* gebrokenglas kijkt ontzetquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu kan ik slapen....
Ik weet waarom @AardappelSchotel bij mijn puntenteller 3 munten minder heeft dan bij Monitor.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu kan ik slapen....
Ik weet waarom @:AardappelSchotel bij mijn puntenteller 3 munten minder heeft dan bij Monitor.Hee maf ze, kerel!
Ow, omdat je het probleem opgelost hebt?
![]()
![]()
![]()
Bevrijd ons van het mysteriequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu kan ik slapen....
Ik weet waarom @:AardappelSchotel bij mijn puntenteller 3 munten minder heeft dan bij Monitor.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu kan ik slapen....
Ik weet waarom @:AardappelSchotel bij mijn puntenteller 3 munten minder heeft dan bij Monitor.![]()
En nu willen wij het ook weten. Wil je het delen?![]()
omg omg omg omgquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu kan ik slapen....
Ik weet waarom @:AardappelSchotel bij mijn puntenteller 3 munten minder heeft dan bij Monitor.
waarom dan?![]()
Het zit niet in verkeerd fout tellen, maar dat er op een bepaald moment 3 posts na AS zijn gemaakt die inmiddels verwijderd zijn en die monitor daarom niet meetelt, maar ik nog wel.![]()
En tussen de ene post van AS en de volgende post zit wel > 3 minuten, terwijl ik nog 3 posts tel die binnen de minuut vallen steeds en dus per stuk geen punt opleveren.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Eigenlijk ook wel logisch om ze wel mee te tellen. Het was uiteindelijk een bolk ook al zijn ze verwijderd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zit niet in verkeerd fout tellen, maar dat er op een bepaald moment 3 posts na AS zijn gemaakt die inmiddels verwijderd zijn en die monitor daarom niet meetelt, maar ik nog wel.En tussen AS en de volgende post zit 3 minuten, terwijl ik 3 posts tel die binnen de minuut vallen steeds en dus geen punt opleveren.
![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel logisch om ze wel mee te tellen. Het was uiteindelijk een bolk ook al zijn ze verwijderd.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, dat was bij wijze van. Ik ga nog niet naar bed. Ik zit nog YouTube te kijken enzo ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]Hee maf ze, kerel!
Ow, omdat je het probleem opgelost hebt?
![]()
Multitaskend hier.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
oké het gaat toch niet weer over punten telling he?????
Zal mij een zorg zijn ik heb mijn eigen punten telling voor wie ik leuk vind of niet.
Maar ok snap topic spel, ik hou me hier ff helemaal buiten.Do what you love, love what you do!![]()
Same here.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat was bij wijze van. Ik ga nog niet naar bed. Ik zit nog YouTube te kijken enzo ook.
Multitaskend hier.
Ik zat net naar een Amerikaanse Youtuber te kijken die het over de Deltawerken had en kijk nu naar Paul Joseph Watson.![]()
![]()
Ja het gaat wel over puntentelling. Dat is nu eenmaal het spel.
Net als het in het F1 topic over de F1 gaat , en in BB over Big Brother. Volgens mij is dat vrij logisch.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb ook een eigen puntentelling. +1000 punten voor mezelf bij elke post.Trotste mama van Ambar
Ik naar van die crime scene investigations videos.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here.
Ik zat net naar een Amerikaanse Youtuber te kijken die het over de Deltawerken had en kijk nu naar Paul Joseph Watson.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou je wel zeggen, ja!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Net als het in het F1 topic over de F1, en in BB over Big Brother. Volgens mij is dat vrij logisch.![]()
![]()
Zou raar zijn als we het alleen over schoenen zouden hebbenTrotste mama van Ambar
Kolonel Mustard met een kandelaar in de serre!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik naar van die crime scene investigations videos.![]()
![]()
Ik ga het in CRE niet over DTS punten hebben, of in ONZ SC.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
denk niet dat t topic leuk is als iedereen zo denktquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Net als het in het F1 topic over de F1 gaat , en in BB over Big Brother. Volgens mij is dat vrij logisch.
maarja zoek dat maar uit met die punten ik heb mijn eigen lijst.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga dan ook bij een voetbalwedstrijd roepen het gaat toch niet weer over doelpunten he???Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In het laatste is het zelfs verbotenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga het in CRE niet over DTS punten hebben, of in ONZ SC.Trotste mama van Ambar
Ja, het gaat toch over van alles hier? Maar ook over puntentelling ja. Het lijkt net alsof het onderwerp niet besproken mag worden van jou?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat t topic leuk is als iedereen zo denkt
maarja zoek dat maar uit met die punten ik heb mijn eigen lijst.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolk die maily Lovely
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4091 / +126 / +0 / 8891 / 9979
2. Dr.Mikey / 1332 / +27 / +46 / 1303 / 1844
3. KillemWieft / 1137 / +42 / +1 / 449 / 827
4. ToT / 800 / +24 / +32 / 3540 / 4014
5. AardappelSchotel / 792 / +29 / +92 / 2535 / 2985
6. Rob / 709 / +87 / +144 / 804 / 981
7. Lovely / 708 / +37 / +57 / 3189 / 3693
8. mario390 / 668 / +39 / +78 / 403 / 629
9. kree / 614 / +0 / +0 / 967 / 1257
10. Pinnenmutske / 583 / +17 / +98 / 1389 / 1824
11. hemarookworst / 529 / +43 / +40 / 1076 / 1408
12. gebrokenglas / 432 / +48 / +49 / 2142 / 2495
13. HappyCharly / 419 / +45 / +20 / 1144 / 1362
14. mascara-klodder / 405 / +0 / +0 / 780 / 992
15. greysbones / 399 / +16 / +35 / 2128 / 2325
16. loveyoulongtime / 385 / +0 / +0 / 1598 / 1851
17. MizzezAmy / 342 / +35 / +31 / 1857 / 2139
18. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
19. devzero / 320 / +0 / +2 / 512 / 657
20. Bally-b / 267 / +0 / +0 / 72 / 117SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4091 / +126 / +0 / 8891 / 9979
2. Dr.Mikey / 1332 / +27 / +46 / 1303 / 1844
3. KillemWieft / 1137 / +42 / +1 / 449 / 827
4. ToT / 800 / +24 / +32 / 3540 / 4014
5. AardappelSchotel / 792 / +29 / +92 / 2535 / 2985
6. Rob / 709 / +87 / +144 / 804 / 981
7. Lovely / 708 / +37 / +57 / 3189 / 3693
8. mario390 / 668 / +39 / +78 / 403 / 629
9. kree / 614 / +0 / +0 / 967 / 1257
10. Pinnenmutske / 583 / +17 / +98 / 1389 / 1824
11. hemarookworst / 529 / +43 / +40 / 1076 / 1408
12. gebrokenglas / 432 / +48 / +49 / 2142 / 2495
13. HappyCharly / 419 / +45 / +20 / 1144 / 1362
14. mascara-klodder / 405 / +0 / +0 / 780 / 992
15. greysbones / 399 / +16 / +35 / 2128 / 2325
16. loveyoulongtime / 385 / +0 / +0 / 1598 / 1851
17. MizzezAmy / 342 / +35 / +31 / 1857 / 2139
18. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
19. devzero / 320 / +0 / +2 / 512 / 657
20. Bally-b / 267 / +0 / +0 / 72 / 117SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Ja zo maar eens klaar maken voor bed voordat ik dingen bedenk om te doenTrotste mama van Ambar
dat is prima, maar weet ook dit topic werkt heel snel niet meer als iedereen het alleen doet voor puntenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat toch over van alles hier? Maar ook over puntentelling ja. Het lijkt net alsof het onderwerp niet besproken mag worden van jou?
althans ik denk dan zou ik snel afhaken want niet gezellig, zijn best leuke momenten en discussies nl.Do what you love, love what you do!![]()
klinkt alsof als je dat niet gaat doen je nog lang niet gaat slapenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja zo maar eens klaar maken voor bed voordat ik dingen bedenk om te doen![]()
![]()
![]()
Blijkbaar wel, anders was het al lang niet meer zo actief..quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
dat is prima, maar weet ook dit topic werkt heel snel niet meer als iedereen het alleen doet voor punten
althans ik denk dan zou ik snel afhaken want niet gezellig, zijn best leuke momenten en discussies nl."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het spel-element heeft voor mij ook relatief weinig waarde (ik vind het wel geinig om te bolken en vind het geinig om puntjes te scoren maar kijk zeer zelden maar naar waar ik in de lijst sta), maar dat is nu eenmaal het spel van dit topic.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
dat is prima, maar weet ook dit topic werkt heel snel niet meer als iedereen het alleen doet voor punten
althans ik denk dan zou ik snel afhaken want niet gezellig, zijn best leuke momenten en discussies nl.
Ik zit hier vooral om lekker te slowchatten, maar je kunt niet verwachten dat iedereen het spelletje laat vallen omdat jij alleen maar voor het chatten hier komt.![]()
![]()
Euhm nou uit mijn ervaring, er moet soms ff iemand zijn die een iets ander onderwerp aansijd waar wel discussie over is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders was het al lang niet meer zo actief..
eerst die niks te melden hebben zelf bolken daarop ja.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is toch ook niet zo? Sommigen vinden punten wel leuk, sommigen zijn bloedfanatiek zelfs, sommigen maakt het niets uit. Mij interesseert het ook niets, op welke plek ik sta in de lijst.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
althans ik denk dan zou ik snel afhaken want niet gezellig, zijn best leuke momenten en discussies nl.
En er wordt van alles besproken hier.
Zelfs jouw muziek.
Je opent een open deur en ik snap je niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ONZ SC mag echt wel weer een heel stuk actiever worden, maar de meesten zien hier toch echt een meerwaarde vergeleken met een reguliere SC.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders was het al lang niet meer zo actief..
Beetje plagen met bolkjes, zelf soms wat puntjes winnen; dat heeft voor diverse mensen echt wel een meerwaarde.![]()
Ik kom hier ook vooral voor de gezelligheid, en omdat je de mensen aardig kent.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Heb je de laatste tijd trouwens nog wat geneukt?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nou uit mijn ervaring, er moet soms ff iemand zijn die een iets ander onderwerp aansijd waar wel discussie over is.
eerst die niks te melden hebben zelf bolken daarop ja.![]()
ik ook en dat sommige daar "punten:" uit halen wmb prima,. maar ga dan niet zeiken?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Het spel-element heeft voor mij ook relatief weinig waarde (ik vind het wel geinig om te bolken en vind het geinig om puntjes te scoren maar kijk zeer zelden maar naar waar ik in de lijst sta), maar dat is nu eenmaal het spel van dit topic.
Ik zit hier vooral om lekker te slowchatten, maar je kunt niet verwachten dat iedereen het spelletje laat vallen omdat jij alleen maar voor het chatten hier komt.
als er niemand is die iets erewoon ingooid, is er niks om te bolken.
of bolk op bolk hele reeks, tja boring.Do what you love, love what you do!![]()
Ja toch? Ik bolk ook lekker door maar wat maar wat boeit mij het nou allemaal? Echt hoor. Het interesseert me geen zak.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ SC mag echt wel weer een heel stuk actiever worden, maar de meesten zien hier toch echt een meerwaarde vergeleken met een reguliere SC.
Beetje plagen met bolkjes, zelf soms wat puntjes winnen; dat heeft voor diverse mensen echt wel een meerwaarde.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom moet er per se een discussie komen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:34 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm nou uit mijn ervaring, er moet soms ff iemand zijn die een iets ander onderwerp aansijd waar wel discussie over is.
eerst die niks te melden hebben zelf bolken daarop ja."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
omdat anders saai? of alleen een reeks bolk en bolk posts, ik haak dan meestal af trouwensquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom moet er per se een discussie komen?
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef Shii het volgende:
Er is in ieder geval een discussie gestart.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
discussie over bolk. ook onderwerpquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef Shii het volgende:
Er is in ieder geval een discussie gestart.
Lul niet zo slap, neem een biertje en bolk gewoon met ons mee!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en dat sommige daar "punten:" uit halen wmb prima,. maar ga dan niet zeiken?
als er niemand is die iets erewoon ingooid, is er niks om te bolken.
of bolk op bolk hele reeks, tja boring.![]()
En klets gewoon mee met het onderwerp wat op het moment gaande is, of kom zelf met iets over een verdwaalde keffer, een rijbewijs dat afgenomen is, gele zustertjes die je een half stijfje geven met een katheter, dat je een minderjarig meisje geneukt zou hebben, islamitische terroristische aanslagen bij je muziekband of andere vrolijke dingen!![]()
![]()
Nou, dan ga je weg. Oké.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
omdat anders saai? of alleen een reeks bolk en bolk posts, ik haak dan meestal af trouwensAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar we zeiken er ook niet over dat anderen het spelletje waar dit topic om draait wél leuk/belangrijk vinden.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja toch? Ik bolk ook lekker door maar wat maar wat boeit mij het nou allemaal? Echt hoor. Het interesseert me geen zak.![]()
![]()
Het is idd jammer dat die sc niet actief is.. maar komt ook omdat we hier leuk kunnen kletsen met elkaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ SC mag echt wel weer een heel stuk actiever worden, maar de meesten zien hier toch echt een meerwaarde vergeleken met een reguliere SC.
Beetje plagen met bolkjes, zelf soms wat puntjes winnen; dat heeft voor diverse mensen echt wel een meerwaarde.
Dus heeft het weinig nut om met dezelfde groep in de sc te gaan zitten
Is vaak wel leuker, maar dat komt altijd vanzelf wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom moet er per se een discussie komen?
Je kunt niet eeuwig smileys blijven posten.![]()
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is idd jammer dat die sc niet actief is.. maar komt ook omdat we hier leuk kunnen kletsen met elkaar
Dus heeft het weinig nut om met dezelfde groep in de sc te gaan zittenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Scroll eens even terug; zie je echt alleenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
omdat anders saai? of alleen een reeks bolk en bolk posts, ik haak dan meestal af trouwens
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
bolk
enz.?![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Is vaak wel leuker, maar dat komt altijd vanzelf wel.
Je kunt niet eeuwig smileys blijven posten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nee dat is dat topic niet, als je het puur over punten wil hebben en spel erover?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Lul niet zo slap, neem een biertje en bolk gewoon met ons mee!![]()
En klets gewoon mee met het onderwerp wat op het moment gaande is, of kom zelf met iets over een verdwaalde keffer, een rijbewijs dat afgenomen is, gele zustertjes die je een half stijfje geven met een katheter, dat je een minderjarig meisje geneukt zou hebben, islamitische terroristische aanslagen bij je muziekband of andere vrolijke dingen!
Ik heb er nooit aan meegedaan of gewild, waarom ik hier dan wel weer bent is omdat ik mensen vind die gewoon zoeken om wat over te kletsen.
En tja alleen bolk doen ofzo, nooit mijn ding geweest.Do what you love, love what you do!![]()
True!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is idd jammer dat die sc niet actief is.. maar komt ook omdat we hier leuk kunnen kletsen met elkaar
Dus heeft het weinig nut om met dezelfde groep in de sc te gaan zitten![]()
![]()
Jij vindt het saai, heel veel anderen niet..quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef kree het volgende:
[..]
omdat anders saai? of alleen een reeks bolk en bolk posts, ik haak dan meestal af trouwens
Er wordt een aantal post met bolk gepost. Daarna zegt/verteld iemand weer wat, waar dus op gereageerd wordt en tussen door wat smileys.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gast, open je ogen; er wordt hier echt wel gechat!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja nee dat is dat topic niet, als je het puur over punten wil hebben en spel erover?
Ik heb er nooit aan meegedaan of gewild, waarom ik hier dan wel weer bent is omdat ik mensen vind die gewoon zoeken om wat over te kletsen.
En tja alleen bolk doen ofzo, nooit mijn ding geweest.![]()
Je komt binnenvallen, het gaat toevallig net over punten, en je begint te klagen. En vervolgens gaat het al een half uur over punten. Je kunt ook met een andere reactie binnenvallen dan weer je gezeur over dat het alleen maar om punten gaat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja nee dat is dat topic niet, als je het puur over punten wil hebben en spel erover?
En tja alleen bolk doen ofzo, nooit mijn ding geweest.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij vindt het saai, heel veel anderen niet..
Er wordt een aantal post met bolk gepost. Daarna zegt/verteld iemand weer wat, waar dus op gereageerd wordt en tussen door wat smileys laarzen ..![]()
Kree valt ook vaak in herhaling helaas..quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Je komt binnenvallen, het gaat toevallig net over punten, en je begint te klagen. En vervolgens gaat het al een half uur over punten. Je kunt ook met een andere reactie binnenvallen dan weer je gezeur over dat het alleen maar om punten gaat."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Prachtig toch? Ik vind 't mooiquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er wordt een aantal post met bolk gepost. Daarna zegt/verteld iemand weer wat, waar dus op gereageerd wordt en tussen door wat smileys..
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou toch kreeg ik er een hoop met Mention enzo die zeiden was saai.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er wordt een aantal post met bolk gepost. Daarna zegt/verteld iemand weer wat, waar dus op gereageerd wordt en tussen door wat smileys..
Maar maakt niet uit........ Ik ben ervan overtuigd als iedereen dat doet zonder wat over *zichzelf te vertellen het heel snel saai zal worden.Do what you love, love what you do!![]()
Smileydiarree vind ik ook kut, maar dan ga ik gewoon ff wat op Youtube snuffelen of 1 van de cavia's volblaffen of whatever en als ik daarna terug kom, is er meestal wel weer een gesprekje gaande.![]()
Geen neukende poep!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kree valt ook vaak in herhaling helaas..![]()
![]()
tuurlijk, maar komt niet omdat iedereen zich alleen aan het spel houdt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, open je ogen; er wordt hier echt wel gechat!Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook en soms vind het niet leuk en of interessant dan ben ik ff wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prachtig toch? Ik vind 't mooi
ik vertel zelden iets over mezelf, dan maar saaiquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
nou toch kreeg ik er een hoop met Mention enzo die zeiden was saai.
Maar maakt niet uit........ Ik ben ervan overtuigd als iedereen dat doet zonder wat over *zichzelf te vertellen het heel snel saai zal worden.![]()
Zoals dat iemand hier vraagt welke laarsen mooi zijn, nou dat zijn leuke dingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of iemand die de puntentelling wil overnemenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Zoals dat iemand hier vraagt welke laarsen mooi zijn, nou dat zijn leuke dingen.
en of dat leuke dingen zijn
o wacht ....![]()
toeval idd, en dacht zal het gelijk ff benoemen, lol ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Je komt binnenvallen, het gaat toevallig net over punten, en je begint te klagen. En vervolgens gaat het al een half uur over punten. Je kunt ook met een andere reactie binnenvallen dan weer je gezeur over dat het alleen maar om punten gaat.
Ja of er is even een rel, dan ga ik ook wat anders doen. En kom wel een keer weer kijken als de stofwolken aan het neerdalen zijn en de kruitdampen aan het optrekken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook en soms vind het niet leuk en of interessant dan ben ik ff wegAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga helemaal niets over mezelf vertellen en zo zijn er genoeg die dat ook niet doen. De een deelt wat ie wil delen, de ander niet. Zo zit een online community in elkaar. Je kunt niet verwachten dat iemand z'n privé hier neergooit alleen maar omdat jij het anders saai vindt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit........ Ik ben ervan overtuigd als iedereen dat doet zonder wat over *zichzelf te vertellen het heel snel saai zal worden.![]()
Ja, heel leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
toeval idd, en dacht zal het gelijk ff benoemen, lol ditAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus mensen hier mentionnen je in een post waarin ze zeggen dat deze topicreeks saai is?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit........ Ik ben ervan overtuigd als iedereen dat doet zonder wat over *zichzelf te vertellen het heel snel saai zal worden.
En moederneukende Gristus op een houtvlot zeg; klik eens terug in willekeurige eerdere deeltjes van deze reeks, er wordt echt veel verteld over wat men bezig houdt.
Zo had ik het vandaag over de trap die hier bekleed werd en over Mini-ToT en dat ik een nieuwe bril krijg, Muis had het over d'r laarzen en zo is er nog veel meer afgeluld.
En jij ziet alleen maar "Bolk bolk bolk bolk bolk"?![]()
Mijn hemel....quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk, maar komt niet omdat iedereen zich alleen aan het spel houdt.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
Al dit bovenstaande is een herhaling![]()
Had nog even snel wat in elkaar geschroefd. Nu tandenpoetsen, douchen, bed.Trotste mama van Ambar
Joh dat is altijd zo als je met kree in discussie gaat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:46 schreef Kissingbird het volgende:
Al dit bovenstaande is een herhaling![]()
Ja leuk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:45 schreef kree het volgende:
[..]
toeval idd, en dacht zal het gelijk ff benoemen, lol dit![]()
![]()
het kan ook op andere manieren, jij bent het "meelevende" type.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
ik vertel zelden iets over mezelf, dan maar saai
Ik veroordeel hier niet users he? zeg alleen als er niemand met iets, iets anders komt als alleen bolk te zeggen of ok, of ben moe, of weet ik veel, dat het dan saai gaat worden.Do what you love, love what you do!![]()
Geen idee wie jouw mention..om te zeggen dat het saai isquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit........ Ik ben ervan overtuigd als iedereen dat doet zonder wat over *zichzelf te vertellen het heel snel saai zal worden."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
sjaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:47 schreef kree het volgende:
[..]
het kan ook op andere manieren, jij bent het "meelevende" type.
Ik veroordeel hier niet users he? zeg alleen als er niemand met iets, iets anders komt als alleen bolk te zeggen of ok, of ben moe, of weet ik veel, dat het dan saai gaat worden.![]()
![]()
negerenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh dat is altijd zo als je met kree in discussie gaat.
Smile, it's free therapy.![]()
ik zie dat vooral als er niemand anders als het standaard groepje die wel om punten gaat jah?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus mensen hier mentionnen je in een post waarin ze zeggen dat deze topicreeks saai is?
En moederneukende Gristus op een houtvlot zeg; klik eens terug in willekeurige eerdere deeltjes van deze reeks, er wordt echt veel verteld over wat men bezig houdt.
Zo had ik het vandaag over de trap die hier bekleed werd en over Mini-ToT en dat ik een nieuwe bril krijg, Muis had het over d'r laarzen en zo is er nog veel meer afgeluld.
En jij ziet alleen maar "Bolk bolk bolk bolk bolk"?Do what you love, love what you do!![]()
Is de renovatie van de trap klaar?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Okee, aan wat voor eisen moeten we hier gaan voldoen volgens jou?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie dat vooral als er niemand anders als het standaard groepje die wel om punten gaat jah?![]()
Precies.. of ff mee rellenquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja of er is even een rel, dan ga ik ook wat anders doen. En kom wel een keer weer kijken als de stofwolken aan het neerdalen zijn en de kruitdampen aan het optrekken.
True wordsquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik ben moe dus krijg last van smileydiarreequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms is het wel geinig om er enorm in mee te gaan, maar nu bolk ik want ik ben moe.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat doe ik nooit.quote:
Of nu dan even, ik liet mij even gaan, want ik vind het echt wat gezeur.
Maar had ik niet moeten doen. Ik zal mij stilhouden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Binnen echt 1 fucking uur!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is de renovatie van de trap klaar?
Eindresultaat is mooi geworden:![]()
![]()
mag toch, vind deze discussie ook wel weer genoegquote:. maar wil het gewoon ff zeggen.
En we snappen nog steeds geen reet van wat je hebt zitten verkondigen, maar bolk!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
mag toch, vind deze discussie ook wel weer genoeg. maar wil het gewoon ff zeggen.
![]()
![]()
Nou, dat ziet er wel effe wat anders uit dan de eerste dag. Zohee...quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Binnen echt 1 fucking uur!
Eindresultaat is mooi geworden:
[ afbeelding ]
Een heel stuk frisser.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
owh grappig ik heb zo'n zelfde soort van trap, maar sinds 3 jaar vond het niet de moeite om dat te verven of bekleden enzo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Stomme HaalandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:49 schreef maily het volgende:
[..]
ik ben moe dus krijg last van smileydiarree
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je maar in je eigen afvoerputjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zeggen wat je denkt hoor..quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit.
Of nu dan even, want ik vind het wat gezeur.
Maar had ik niet moeten doen. Ik zal mij stilhouden.
Echt he!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat ziet er wel effe wat anders uit dan de eerste dag. Zohee...
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar dan krijg je zulke discussies als net. Onnodig. Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Doe je maar in je eigen afvoerputjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oew, zo eentje waarmee je naar boven en ook naar beneden kunt gaan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
owh grappig ik heb zo'n zelfde soort van trap, maar sinds 3 jaar vond het niet de moeite om dat te verven of bekleden enzo.
Tja dat dan weer wel, en blijft het soms ook lang door gaanquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je zulke discussies als net. Onnodig. Sorry.
Ben je nu serieus?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan hoef je nou ook minder te stofzuigen #win winquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he!Ja deze man zei dat deze vloeren 25 jaar meegaan, maar ik heb de indruk dat de oude vloer in de jaren '80 gelegd is; toen is dit huis helemaal gerenoveerd en het zag er ook ontiegelijk verkleurd en verbleekt uit en er kwam steeds gruis uit als je er overheen liep.
Nou dan maar een filmpjequote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef kree het volgende:
durf haast geen foto te posten hoe het er bij mij uitziet. LOL
maar het boeit me gewoon niet zoveel. tis nog koud uitgehaald vanaf toen ik t huurde en was toen echt door mn budget in voor de rest.
dat plus waar 50 jaar vloerbedekking vanaf is gehaald en opnieuw is opgeplakt. moet zeggen hij is wel kleurrijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew, zo eentje waarmee je naar boven en ook naar beneden kunt gaan?Geinig, wat een toeval!
Of zo'n Escher-trap.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew, zo eentje waarmee je naar boven en ook naar beneden kunt gaan?Geinig, wat een toeval!
en connecties denk ikquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk zo'n man legt dat er dus in 1 uur in.
En als jij en ik zitten te klooien, ToT dan zijn we een dag bezig hiermee en lang zo mooi en netjes niet.
Greysbones heeft goeie tips.
ja ik vind t er wel retro uitzien, naja zal ff kijken of ik foto kan maken.quote:
Zeer zeker!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Dat is snel!! Mooi geworden Tot
Levert vaak alleen maar stress op idd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow beetje zoals bij Asmongold?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef kree het volgende:
durf haast geen foto te posten hoe het er bij mij uitziet. LOL
maar het boeit me gewoon niet zoveel. tis nog koud uitgehaald vanaf toen ik t huurde en was toen echt door mn budget in voor de rest.
Ja dat, en dat is even niet aan mij nu.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Levert vaak alleen maar stress op idd.
Ja nou serieus; ik heb de vloer een tijdje geleden van de trap gehaald om het hier voor de rest schoner te houden!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
Dan hoef je nou ook minder te stofzuigen #win win
Bolk!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat, en dat is even niet aan mij nu.
En iemands mening is iemands mening en verandert nooit.
Een dag? Echt veel, VEEL meer!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk zo'n man legt dat er dus in 1 uur in.
En als jij en ik zitten te klooien, ToT dan zijn we een dag bezig hiermee en lang zo mooi en netjes niet.
Greysbones heeft goeie tips.
Wel van andere dingen zoals punten in dts?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:56 schreef kree het volgende:
ha serieus geen budget er meer voor toen, nu inmiddels wel. maar lig er eigenlijk niet zo wakker van.
Goeie beslissing gemaakt dus! Mooizo!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou serieus; ik heb de vloer een tijdje geleden van de trap gehaald om het hier voor de rest schoner te houden!
Ik wilde alles schilderen en met halve maantjes bedekken, maar diverse mensen die m'n trap zagen zeiden dat ik er echt nog wel weken werk aan had, en die man vandaag zei ook dat ik alles had moeten plamuren om het er een beetje okee uit te laten zien.
Ah joy!quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
dat plus waar 50 jaar vloerbedekking vanaf is gehaald en opnieuw is opgeplakt. moet zeggen hij is wel kleurrijk
dit soort dingen had ik ook, en zelfs als je het allemaal zelf doet. LOL. meter telt hard op.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou serieus; ik heb de vloer een tijdje geleden van de trap gehaald om het hier voor de rest schoner te houden!
Ik wilde alles schilderen en met halve maantjes bedekken, maar diverse mensen die m'n trap zagen zeiden dat ik er echt nog wel weken werk aan had, en die man vandaag zei ook dat ik alles had moeten plamuren om het er een beetje okee uit te laten zien.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou me in dit geval serieus echt niet verbazen!
Je hebt mazzel, er schiet steeds iemand tussenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat, en dat is even niet aan mij nu.
En iemands mening is iemands mening en verandert nooit.
Levert me veel rust op, ook in combinatie met de vaatwasser die ik afgelopen week heb laten plaatsen; allemaal dingen die afgerond zijn en die zorgen dat er minder zooi in huis is waar ik continu weer opnieuw mee bezig moet zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie beslissing gemaakt dus! Mooizo!
zo lekker!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Levert me veel rust op, ook in combinatie met de vaatwasser die ik afgelopen week heb laten plaatsen; allemaal dingen die afgerond zijn en die zorgen dat er minder zooi in huis is waar ik continu weer opnieuw mee bezig moet zijn.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Levert me veel rust op, ook in combinatie met de vaatwasser die ik afgelopen week heb laten plaatsen; allemaal dingen die afgerond zijn en die zorgen dat er minder zooi in huis is waar ik continu weer opnieuw mee bezig moet zijn.
Nu heb ik zin in een vette hap...quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:59 schreef maily het volgende:
VER / Kunst aan de muur in Tong's favoriete cafetaria in Zaltbommel.
Lijstjesquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:01 schreef maily het volgende:
[..]
zo lekker!
een lijstje hebben en dan telkens iets af kunnen strepen
Als je een paar honderd euro over hebt heeft Grijsje nog wel een goed adresje, anders zou ik als een volslagen randdebiel nu vanavond nog met een schuurmachine, verfkrabber en verfbrander de buren zitten te terroriseren tot diep in de nacht om dit er net even iets minder afzichtelijk uit te laten zien.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:02 schreef kree het volgende:
zouden er veel zijn die hier om geven?
[ link | afbeelding ]
Zo hoog is de stroomverbruik van een verfbrander niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:02 schreef kree het volgende:
rest heb ik btw wel ok gedaan enzo, maarja die trap..... veel kosten weinig resultaat.
@Kissingbirdquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan lijstjes met klussen van goede omvang. Dus niet iets vaags als "huishouden doen", maar dat opknippen in hapklare brokken als
boodschappen
gras afdoen
stofzuigen
strijken
facturen betalen
Dit zijn voorbeelden hè
Echt, dat "gras afdoen" heb ik nog nooit eerder van gehoord buiten DTS!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan lijstjes met klussen van goede omvang. Dus niet iets vaags als "huishouden doen", maar dat opknippen in hapklare brokken als
boodschappen
gras afdoen
stofzuigen
strijken
facturen betalen
Dit zijn voorbeelden hè
Ja, nog even doorgaan tot uurtje of half twee 's nachts , "dan is het mooi klaar". In de volgende dag ben je een half uur met de buren driftig in gesprek om de gemoederen te bedaren.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je een paar honderd euro over hebt heeft Grijsje nog wel een goed adresje, anders zou ik als een volslagen randdebiel nu vanavond nog met een schuurmachine, verfkrabber en verfbrander de buren zitten te terroriseren tot diep in de nacht om dit er net even iets minder afzichtelijk uit te laten zien.
Dan maar een keer geen sushi voor ontbijtquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo hoog is de stroomverbruik van een verfbrander niet.
Daarna een vlakschuurmachine en daarna zo'n @:inimienie muis schuurmachine gebruiken, ontvetten, plamuren en met trapverf schilderen.
Kost je al met al een paar tientjes.
Ow deze trap is echt niet voor half 2 klaar hoor!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nog even doorgaan tot uurtje of half twee 's nachts , "dan is het mooi klaar". In de volgende dag ben je een half uur met de buren driftig in gesprek om de gemoederen te bedaren.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maar een keer geen sushi voor ontbijt
Is vlaamsquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, dat "gras afdoen" heb ik nog nooit eerder van gehoord buiten DTS!
Neehoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:02 schreef kree het volgende:
zouden er veel zijn die hier om geven?
[ link | afbeelding ]
weet ik wel, maar voor wie zou ik dat dan doen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je een paar honderd euro over hebt heeft Grijsje nog wel een goed adresje, anders zou ik als een volslagen randdebiel nu vanavond nog met een schuurmachine, verfkrabber en verfbrander de buren zitten te terroriseren tot diep in de nacht om dit er net even iets minder afzichtelijk uit te laten zien.
Als je huis geen zwijnenstal is, voel je je zelf serieus ook echt een stuk beter.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel, maar voor wie zou ik dat dan doen?
ik denk ook niet echt, tuurlijk dit opknappen zou eitje zijn wellicht. maar voor wie doe ik dat?quote:
Nog nooit in Limburg geweest of zoquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt, dat "gras afdoen" heb ik nog nooit eerder van gehoord buiten DTS!
gebrek aan zijn opvoedingquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog nooit in Limburg geweest of zo
dat is het niet gelukkig, die trap wel beetje mss, maar dat is meer weer "who cares"?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je huis geen zwijnenstal is, voel je je zelf serieus ook echt een stuk beter.
Wat terrasjes gepakt in Valkenburg en Maastricht!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nog nooit in Limburg geweest of zo
Serieus man, pak dat soort dingen aan en je voelt je echt een stuk prettiger.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
dat is het niet gelukkig, die trap wel beetje mss, maar dat is meer weer "who cares"?
en heb nog die bouw lamp fittingen overal hangen, tja het geeft licht. huiskamer is wel ok btw.
Je mist er niet veel aan!quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben overal wel geweest in Nederland. Wat ik nog nooit heb meegemaakt is Carnaval.
Psiesquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk ook niet echt, tuurlijk dit opknappen zou eitje zijn wellicht. maar voor wie doe ik dat?
ik woon in woningbouw huis sociaal he, en goed kan beetje sparen want kwam vanaf nul.
waarvoor heeft dit prioriteit ?
Hier geweest om te jattenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat terrasjes gepakt in Valkenburg en Maastricht!
Precies, klussen afpellen tot hapklare brokken. Alles wil.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus man, pak dat soort dingen aan en je voelt je echt een stuk prettiger.
De trap is tyfusveel werk, maar spendeer er dagelijks ff een uurtje aan of zo, of doe desnoods 1 trede per dag.
Dol op carnavalquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben overal wel geweest in Nederland. Wat ik nog nooit heb meegemaakt is Carnaval.
Dat zul je in Limburg ook niet meemakenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
dat maak je niet mee, dat beleef jequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
dat helpt voor wat?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus man, pak dat soort dingen aan en je voelt je echt een stuk prettiger.
De trap is tyfusveel werk, maar spendeer er dagelijks ff een uurtje aan of zo, of doe desnoods 1 trede per dag.
Lekker zuipen en hossenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |