SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De TT blijft geweldig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Tegen mij zei ze omdat ze ging samenwonen anders had ze er nog wel willen blijven.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik denk dat de woningbouwvereniging het wel wist en vind dat die jou eigenlijk had moeten inlichten. Waarom is de vorige huurder weggegaan? Misschien wel om de reden van geluidsoverlast.
Ik snap niet dat ze die man niet aanpakken die is elke dag thuis zit tot vroeg in de ochtend lawaai te maken etc werkt niet ook geen dagbesteding zijn begeleiding staat te poetsen in zijn huis etc.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Het is gewoon balen. Geluidsoverlast is zo kut. En overdag kun je er weinig aan doen, want in principe mag je dan gewoon 'lawaai' maken, maar 's nachts is een ander verhaal. Hopelijk kun je toch nog iets bereiken. Het vreet wel energie zoiets.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen mij zei ze omdat ze ging samenwonen anders had ze er nog wel willen blijven.
Ik snap niet dat ze die man niet aanpakken die is elke dag thuis zit tot vroeg in de ochtend lawaai te maken etc werkt niet ook geen dagbesteding zijn begeleiding staat te poetsen in zijn huis etc.![]()
Die vorige bewoonster heeft er toch geen belang bij om tegen jou te liegen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegen mij zei ze omdat ze ging samenwonen anders had ze er nog wel willen blijven.
Ik snap niet dat ze die man niet aanpakken die is elke dag thuis zit tot vroeg in de ochtend lawaai te maken etc werkt niet ook geen dagbesteding zijn begeleiding staat te poetsen in zijn huis etc.
Voor jou tig anderen die een woning willen..
Vervelend dat er iemand woont waar je zoveel overlast van hebt. Je was zo blij om daarheen te gaan.Smile, it's free therapy.![]()
Jeetje wat naar Mikeyquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja schrik ook wel van de reactie van de woningbouwvereniging je woont in een oud huis deal er maar mee. Maarja niet iedereen in een oud huis woont boven een debiel van Humanitas.
Woon je net in een fijner huis krijg je deze overlast weer erbij
Kun je nog andere opties bekijken, wijkagent?♡♡♡♡![]()
Ontzettend kut is het ja, ook icerdag. Geeft zoveel stressquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is gewoon balen. Geluidsoverlast is zo kut. En overdag kun je er weinig aan doen, want in principe mag je dan gewoon 'lawaai' maken, maar 's nachts is een ander verhaal. Hopelijk kun je toch nog iets bereiken. Het vreet wel energie zoiets.♡♡♡♡![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die man niet aanpakken die is elke dag thuis zit tot vroeg in de ochtend lawaai te maken etc werkt niet ook geen dagbesteding zijn begeleiding staat te poetsen in zijn huis etc.Fucking hell man...
![]()
Ik weet het. Heb er ook ervaring mee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ontzettend kut is het ja, ook icerdag. Geeft zoveel stress![]()
![]()
Ja ben er ook ontzettend moe van eerst tot vier uur game geluiden en vanaf 12:30 weer muziek.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is gewoon balen. Geluidsoverlast is zo kut. En overdag kun je er weinig aan doen, want in principe mag je dan gewoon 'lawaai' maken, maar 's nachts is een ander verhaal. Hopelijk kun je toch nog iets bereiken. Het vreet wel energie zoiets.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die vorige bewoonster heeft er toch geen belang bij om tegen jou te liegen?
Voor jou tig anderen die een woning willen..
Vervelend dat er iemand woont waar je zoveel overlast van hebt. Je was zo blij om daarheen te gaan.ja is niet anders wil ook niet gelijk weer weg eigenlijk.
Vandaag aan de lijn gehad die was wel meedenkend bij de eerste keer krijgen hij een waarschuwing de tweede keer een proces verbaal en bij de derde keer nemen ze zijn apparatuur mee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje wat naar Mikey
Woon je net in een fijner huis krijg je deze overlast weer erbij
Kun je nog andere opties bekijken, wijkagent?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet het. Heb er ook ervaring mee.![]()
Mn broer ook al (al is dat in een koopwoning). Eigenlijk best veel mensen.
Blijven bellen, en desnoods alle tijdsstippen noteren wanneer jij lawaai hoort.. desnoods opnemen met je mobielquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ben er ook ontzettend moe van eerst tot vier uur game geluiden en vanaf 12:30 weer muziek.
[..]ja is niet anders wil ook niet gelijk weer weg eigenlijk.
[..]
Vandaag aan de lijn gehad die was wel meedenkend bij de eerste keer krijgen hij een waarschuwing de tweede keer een proces verbaal en bij de derde keer nemen ze zijn apparatuur mee."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Balen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Mn broer ook al (al is dat in een koopwoning). Eigenlijk best veel mensen.![]()
![]()
Het is altijd maar afwachten wie je als buren hebt en krijgt. En dan kun je het nog zo fijn hebben, vervolgens gaan ze verhuizen en krijg je van die aso-buren.![]()
Hier is het ook flink gehorig. Meestal heb ik niet zo veel last van de buren (behalve met traplopen en dat de kleine huilt, maar dat is tegenwoordig veel minder), maar zij hebben meer last van ons hier.
Ja is ff wennen dat je een stuk stiller moet zijn, en Mini-ToT is dat ook helemaal niet gewend.![]()
Het vreemde is woonde jarenlang in een flat waar ze mensen die uitbehandeld waren door Humanitas en waar oud gevangenen werden geplaatst etc maar daar had ik minder overlast als nu.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh een tip @Dr.Mikey koptelefoon met noise cancelling en oordopjes. Als je je kunt afsluiten voor het lawaai, geeft het toch wat rust.![]()
Ik vind leefgeluiden anders dan iemand die de hele dag de radio voluit heeft staan. Leefgeluiden moet je wel wat soepel mee kunnen zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:42 schreef ToT het volgende:
Hier is het ook flink gehorig. Meestal heb ik niet zo veel last van de buren (behalve met traplopen en dat de kleine huilt, maar dat is tegenwoordig veel minder), maar zij hebben meer last van ons hier.
Ja is ff wennen dat je een stuk stiller moet zijn, en Mini-ToT is dat ook helemaal niet gewend.![]()
Beetje zoals met Frank Visser:quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blijven bellen, en desnoods alle tijdsstippen noteren wanneer jij lawaai hoort.. desnoods opnemen met je mobiel
11:34: Tsjik tsjik tsjil wiehoewwww.
11:37 Gadagadagada skwriejoewwwww
11:41 Tak tak tak tak tak floeps!
11:43 Tik tik tik tik bolk wie eine muttibumser
11:47 tsjierwaaaaaauw tak tak tak plop!![]()
Die heb ik ook, Sennheiser Momentum. Werkt echt super goed!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:44 schreef Shii het volgende:
Oh een tip @:Dr.Mikey koptelefoon met noise cancelling en oordopjes. Als je je kunt afsluiten voor het lawaai, geeft het toch wat rust.![]()
![]()
True!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind leefgeluiden anders dan iemand die de hele dag de radio voluit heeft staan. Leefgeluiden moet je wel wat soepel mee kunnen zijn.![]()
![]()
Dat inderdaad.. klinkt misschien raar.. maar dan weten zij wel de tijden en kunnen ze hem daar ook op aanspreken..quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals met Frank Visser:
11:34: Tsjik tsjik tsjil wiehoewwww.
11:37 Gadagadagada skwriejoewwwww
11:41 Tak tak tak tak tak floeps!
11:43 Tik tik tik tik bolk wie eine muttibumser
11:47 tsjierwaaaaaauw tak tak tak plop!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zal ook niet zo snel gaan.. gelijk weer weggaan daar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ben er ook ontzettend moe van eerst tot vier uur game geluiden en vanaf 12:30 weer muziek.
[..]ja is niet anders wil ook niet gelijk weer weg eigenlijk.
[..]
Vandaag aan de lijn gehad die was wel meedenkend bij de eerste keer krijgen hij een waarschuwing de tweede keer een proces verbaal en bij de derde keer nemen ze zijn apparatuur mee.
Of een keer iemand van de begeleiding aanspreken? is dat een optie? Om aan te geven hoeveel overlast hij veroorzaakt. Al zou het fijner zijn als de woningbouw dit zou doen en jij er buiten kan blijven.Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb een Sony. Werkt ook super in de trein. Zit ik heerlijk muziek te luisteren of een filmpje te kijken en alles en iedereen om me heen kan ik blocken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heb ik ook, Sennheiser Momentum. Werkt echt super goed!![]()
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heyquote:rustig hier.
Sinds wanneer ben jij met puntjes bezigquote:
Hey Birdiequote:
Ach, voor de fun!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij met puntjes bezig![]()
![]()
Daar is hij geloof ik al langer mee bezigquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij met puntjes bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar is hij geloof ik al langer mee bezig
Volgens mij zoekende naar een paar lekkere puntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zoekende naar een paar lekkere puntjes![]()
die puntjes ja.
Smile, it's free therapy.![]()
En kadetten!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zoekende naar een paar lekkere puntjes![]()
![]()
Gaat hij hier niet vinden ben ik bangquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das idd balenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze die man niet aanpakken die is elke dag thuis zit tot vroeg in de ochtend lawaai te maken etc werkt niet ook geen dagbesteding zijn begeleiding staat te poetsen in zijn huis etc.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Lekkere kadettenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms komen er zoveelste rangs puntjes langsquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat hij hier niet vinden ben ik bang![]()
![]()
Compleet leeggezogen door prikkels.
Sommige mensen verdienen een slag met een 🪑Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Soms komen er zoveelste rangs puntjes langs![]()
![]()
!
![]()
Zoveelste rangs. Tja op je 50ste krijg je geen verse kadetten meer 🤣quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Soms komen er zoveelste rangs puntjes langs![]()
OF voorgekauwde puntjesquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveelste rangs. Tja op je 50ste krijg je geen verse kadetten meer 🤣![]()
Een zangertquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:01 schreef Kissingbird het volgende:
OMG lang leve de liefde opstaan.
Pareltje weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoveelste rangs. Tja op je 50ste krijg je geen verse kadetten meer 🤣![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit lijken me minder lekkere kadetten
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ja en van dat andere stel mag die meid haar mond houden van mijquote:![]()
Kokuhhhh , leakker, oovuhhSmile, it's free therapy.![]()
Ach ze krijgen ook een uitgeknepen worst 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ze krijgen ook een uitgeknepen worst 🤣![]()
![]()
![]()
Soms denk je…waar komen ze vandaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en van dat andere stel mag die meid haar mond houden van mij![]()
Kokuhhhh , leakker, oovuhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en wat ik vaker denk is: waarom denken ze dat dit mogelijk een match is?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms denk je…waar komen ze vandaan.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een afgelikte boterham?dit zijn afgelikte puntjes
Ja, dat 9,5 van de 10 xquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en wat ik vaker denk is: waarom denken ze dat dit mogelijk een match is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan natuurlijk ook de buurman een redelijk goede koptelefoon geven voor Sinterklaas of Kerst..quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:44 schreef Shii het volgende:
Oh een tip @:Dr.Mikey koptelefoon met noise cancelling en oordopjes. Als je je kunt afsluiten voor het lawaai, geeft het toch wat rust.
Hallo buurman wij denken dat u minder goed hoort omdat het geluid altijd zo hard staat. Wij hebben daarvoor een mooie koptelefoon voor u gekocht zodat u het beter horen kan.![]()
Slaap lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Rob
Hey LoveluBolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de buurman een redelijk goede koptelefoon geven voor Sinterklaas of Kerst..
Hallo buurman wij denken dat u minder goed hoort omdat het geluid altijd zo hard staat. Wij hebben daarvoor een mooie koptelefoon voor u gekocht zodat u het beter horen kan.![]()
![]()
Hey Paulquote:
Oh, naja misschien kan ToT er nog een puntje aan zuigenquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, naja misschien kan ToT er nog een puntje aan zuigen![]()
![]()
![]()
Ga je nog sinterklaas vier. Pakjes avond of zo?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heb je het nog opstaan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nog sinterklaas vier. Pakjes avond of zo?
'wat staat er bovenaan je bucketlist'
en dan zegt hij: een vrouw waarmee hij kan lachen![]()
quote:
ja zondag hee, met mn zusje en mama en papa en kindjes van mn zusjequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je nog sinterklaas vier. Pakjes avond of zo?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Forum Opties Forumhop: Hop naar: