SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze doen maarquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Pas op hoor, straks worden er weer mensen ziedend door deze TT![]()
![]()
Ziedend? In de rouw ga ikquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Pas op hoor, straks worden er weer mensen ziedend door deze TTTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee vind ik niet lekkerquote:
rozijnen en noten erin vind ik mwoah hierin.. niet gedaanSmile, it's free therapy.![]()
Uhm het is appeltaart toch? Geen appel-rozijnentaart of appel-notentaart?quote:Trotste mama van Ambar
Ah smaakt er niet minder om natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee vind ik niet lekker
rozijnen en noten erin vind ik mwoah hierin.. niet gedaan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
geen rozijnenquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee vind ik niet lekker
rozijnen en noten erin vind ik mwoah hierin.. niet gedaan![]()
Ja, die zijn heel consistent niet aanwezig in mijn teller.quote:
Terwijl ik wel al jouw posts heb gevonden dus dat is het niet..
Raar.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
True,maar het kan wel en geeft extra crunch smaak aanquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm het is appeltaart toch? Geen appel-rozijnentaart of appel-notentaart?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Beschouw het als mijn betaling voor bewezen dienstenquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die zijn heel consistent niet aanwezig in mijn teller.
Terwijl ik wel al jouw posts heb gevonden dus dat is het niet..
Raar.![]()
![]()
ow die zal ik eens een draai om de oren gevenquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ben niet alleen hier in huis en hoeft er voor mij ook niet in.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wat zeur je danquote:Op dinsdag 26 november 2024 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik vanacht om dat ik geen zinn had met hem te spelen![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Beschouw het als mijn betaling voor bewezen diensten
Ik ga het uitzoeken. Interessant waar dit in zit.
En jouw 3 punten natuurlijk veiligstellen
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 26-11-2024 15:24:10 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow die zal ik eens een draai om de oren geven![]()
en hij mag je nog wel zo graag
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
en hij mag je nog wel zo graag
Ik heb gember sinaasappel koekjes voor bij mijn gembertheeTrotste mama van Ambar
doe je zelfquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat hij ook nog vandaag 50 p makte dat werkt nur met lopen laten
als je niet wil dat hij je inhaalt moet je hem bolken
anderen hoeven dat niet voor je te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nice. even opzetten hierquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:04 schreef hemarookworst het volgende:
Hoor ook nog kerstmuziek uit een kamer komenTrotste mama van Ambar
vormiddag,en middag ben ik maar niet hierquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe je zelf
als je niet wil dat hij je inhaalt moet je hem bolken
anderen hoeven dat niet voor je te doen![]()
dan heb je pechquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
vormiddag,en middag ben ik maar niet hier
anderen gaan niet voor jou hier zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik bolk alleen mezelf en niet voor niemand anders![]()
hast Du das verstanden?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
JAWOHL und so soll es immer sein!quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:08 schreef Lovely het volgende:
Ik bolk alleen voor mezelf en mezelf en voor niemand anders![]()
hast Du das verstanden?![]()
Tja dat is mario, zelf mag die wel punten maar owee als een andere punten pakt en boven hem komtquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:08 schreef Kissingbird het volgende:
wat een gemopper om wat dts punten
vind het wel grappigquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat is mario, zelf mag die wel punten maar owee als een andere punten pakt en boven hem komt
je bedoelt ik bolk alleen voor mijzelfquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:08 schreef Lovely het volgende:
Ik bolk alleen mezelf en en andere en niet voor niemand anders![]()
hast Du das verstanden?
Als je wilt dat iemand anders zonder tegenprestatie werk voor je gaat doet had je slavendrijver moeten worden.Trotste mama van Ambar
Skerp van jouquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt ik bolk alleen voor mijzelf![]()
op de ijssel gaan liggen drijf je vanzelf naar kampenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mwa dat dus..quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bedoelt ik bolk alleen voor mijzelf
Had een zin in mijn hoofd, maar kwam er een beetje gebrekkig mijn vingers uit
soms ben je een enigmaquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:11 schreef mario390 het volgende:
nee het is me egal eigentlich ,sonst had ik hem niet vanacht lopen laten
Je bent toch geen kleuter?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik vanacht om dat ik geen zinn had met hem te spelen![]()
Bolkquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:11 schreef mario390 het volgende:
nee het is me egal eigentlich ,sonst had ik hem niet vanacht lopen laten![]()
ligt eraan wat voor spelquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:28 schreef devzero het volgende:
Ik zou ook niet met @:rob willen spelenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik moet nog een UI hebben die in de rouw is.Trotste mama van Ambar
Met zo'n zwart kanten sluiertjequote:Op dinsdag 26 november 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet nog een UI hebben die in de rouw is.![]()
Yes. Straks even het juiste topic daarvoor opzoeken.quote:Trotste mama van Ambar
Jazekerquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ook weer met de trein?
Ik vraag dit voor een vriendUw ADH vitamine Worst
Politie maar gebeld had weer heel de middag overlastThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Politie maar gebeld had weer heel de middag overlast![]()
Heb je andere buren hier al over gesproken? Of zij ook last ervaren en of zij ook klachten hebben ingediend?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die zitten er niet recht boven denk dat ze zondag wel gehoord hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Heb je andere buren hier al over gesproken? Of zij ook last ervaren en of zij ook klachten hebben ingediend?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe reageert hij als je hem rechtstreeks confronteert?quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zitten er niet recht boven denk dat ze zondag wel gehoord hebben.Uw ADH vitamine Worst
Ontkennend verbaal agressief.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe reageert hij als je hem rechtstreeks confronteert?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O jeequote:Op dinsdag 26 november 2024 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Politie maar gebeld had weer heel de middag overlast![]()
Ik heb het zo getroffen met mijn buren. Komen me ruim van te voren melden als ze een feestje hebben en het is dan vaak al om 20:00 afgelopen. Aangezien hun huis niet aan mijn huis vast zit, hoor ik hun hondje of 1.5 jaar oude baby ook niet![]()
Ik weet nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waar is die
Of keihard aan het werk?![]()
![]()
Misschien is hij er vanavond of morgen wel weerquote:![]()
Ligt die in jouw tuintje begravenquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien is hij er vanavond of morgen wel weer![]()
![]()
![]()
Geen idee misschien ff een fok time outquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:58 schreef devzero het volgende:
Waar is @:aeque gebleven? Is die verder gegaan onder een nieuwe kloon?
Wat zeg jij nu voor iets raars..quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ligt die in jouw tuintje begraven![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom hij anders ineens weg is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja eerst de woningbouw weer maar die kan zogenaamd niks zijn begeleiding reageert ook nergens op. Mijn moeder was hier die heeft nog lopen schelden tegen de woningbouwquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vervelende is dat politie ook weinig kan doen dan bemiddelenquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eerst de woningbouw weer maar die kan zogenaamd niks zijn begeleiding reageert ook nergens op. Mijn moeder was hier die heeft nog lopen schelden tegen de woningbouwUw ADH vitamine Worst
Lekker gezellig weer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja eerst de woningbouw weer maar die kan zogenaamd niks zijn begeleiding reageert ook nergens op. Mijn moeder was hier die heeft nog lopen schelden tegen de woningbouw![]()
Die agent begon over eerste keer waarschuwen tweede keer procelverbaal derde keer nemen we zijn apparatuur mee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vervelende is dat politie ook weinig kan doen dan bemiddelenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh beterquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die agent begon over eerste keer waarschuwen tweede keer procelverbaal derde keer nemen we zijn apparatuur mee.Uw ADH vitamine Worst
werklaptop dichtgeklapt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man mis ik hequote:Op dinsdag 26 november 2024 15:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien is hij er vanavond of morgen wel weer![]()
![]()
![]()
Echt op het nippertje gehaald, moest 450 uur stilstaan omdat die stroom verkeer uit dat verkeersriool geen eind lijkt te komenUw ADH vitamine Worst
Wat fijn!!!quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij de foto doorgestuurd?
Ja erg goed gelukt!![]()
Jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft hij de foto doorgestuurd?
Ja erg goed gelukt!
Heb de kookplaat terug met stekker ga morgen middag even uitgebreid testenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jepquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:41 schreef ToT het volgende:
En hij werkt echt razendsnel, niet te geloven!
In no time een trap gedaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb de kookplaat terug met stekker ga morgen middag even uitgebreid testenSpann0nd!
![]()
Eten bij Mikey met zijn allenquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb de kookplaat terug met stekker ga morgen middag even uitgebreid testen![]()
![]()
Ik was net 1 enkele minuut "te laat" met Mini-ToT op te halen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
In no time een trap gedaanVrijwel alle kinderen stonden daar nog, en hij heeft dat nieuwste lid van z'n harem weer meegenomen!
![]()
![]()
Wat een playerquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik was net 1 enkele minuut "te laat" met Mini-ToT op te halen.Vrijwel alle kinderen stonden daar nog, en hij heeft dat nieuwste lid van z'n harem weer meegenomen!
![]()
![]()
Dat wens je je ergste vijand nog niet toequote:Op dinsdag 26 november 2024 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
Bijna thuis
Eerst langs Schiedam
![]()
Whehe!quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zijn hun moeders geen vrijgezelle milfs, @:tot ?
Eentje is sowieso gescheiden maar heeft al weer iemand en ik geloof dat 1 andere ook gescheiden is, maar zeker weten doe ik het niet.![]()
![]()
Ff checken of die ex van haar centen heeft voor je er werk van maaktquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Eentje is sowieso gescheiden maar heeft al weer iemand en ik geloof dat 1 andere ook gescheiden is, maar zeker weten doe ik het niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2024 16:51:39 ]![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff checken of die ex van haar centen heeft voor je er werk van maakt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
De ex boeit niet, als zij zelf maar centen heeft!quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff checken of die ex van haar centen heeft voor je er werk van maakt![]()
![]()
Nee, want dan moet zij die centen naar haar ex overmakenquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:52 schreef ToT het volgende:
[..]
De ex boeit niet, als zij zelf maar centen heeft!
Als hij centen heeft, dan krijgt zij de centen![]()
![]()
Owjah!quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, want dan moet zij die centen naar haar ex overmaken
Als hij centen heeft, dan krijgt zij de centen![]()
![]()
Gewoon bejaarde sugar mommy regelenquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, want dan moet zij die centen naar haar ex overmaken
Als hij centen heeft, dan krijgt zij de centenUw ADH vitamine Worst
Deze man weetquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon bejaarde sugar mommy regelenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Alles kan kapotquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Eentje is sowieso gescheiden maar heeft al weer iemand en ik geloof dat 1 andere ook gescheiden is, maar zeker weten doe ik het niet.![]()
Ik las een behaarde sugar daddyquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dus ik moet een bejaarde sugar daddy regelen![]()
* gebrokenglas kucht verlegen en kijkt quasi nonchalant naar buiten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is natuurlijk ook een optiequote:Op dinsdag 26 november 2024 17:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik las een behaarde sugar daddy
Ik heb een baardquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een optie![]()
![]()
dus en behaard en een sugar daddy, dat zijn de eisen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dank dat iemand mij heeft laten lopen..quote:
Ah mario dank.. Je was er ff niet dus heb je me laten lopen.![]()
Een hele tijd terug op de radio waren 2 meiden die aangaven dat hun catch van alles moest zijn: hij moest er knap uitzien, hij moest slim zijn, ook charismatisch, iets kunnen als gitaar spelen, moest grappig zijn, sportief, en dit en dat.. Een hele lijst aan eisen.
En ze klaagden vooral erover dat die amper te vinden was, en als ze al eentje vonden dan was die al bezet.
Tsja. Wat is de oplossing? De lat minder hoog leggen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En dat zijn vaak meiden die zelf niks te bieden hebbenquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Een hele tijd terug op de radio waren 2 meiden die aangaven dat hun catch van alles moest zijn: hij moest er knap uitzien, hij moest slim zijn, ook charismatisch, iets kunnen als gitaar spelen, moest grappig zijn, sportief, en dit en dat.. Een hele lijst aan eisen.
En ze klaagden vooral erover dat die amper te vinden was, en als ze al eentje vonden dan was die al bezet.
Tsja. Wat is de oplossing? De lat minder hoog leggen.Uw ADH vitamine Worst
Precies.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat zijn vaak meiden die zelf niks te bieden hebben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dankzij Tinderquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. Wat is de oplossing? De lat minder hoog leggen.![]()
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. Wat is de oplossing? De lat minder hoog leggen.
Typisch voor een man, altijd maar oplossingen aandragen
Dat zit in hun aard.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
Typisch voor een man, altijd maar oplossingen aandragen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Duidelijk dat ik een nieuwe bril nodig heb; ik dacht dat het deze volslagen talentloze meneer was:
![]()
![]()
.
[ Bericht 84% gewijzigd door gebrokenglas op 26-11-2024 17:34:08 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, maar als je het zelf al hebt, hoef je het toch ook niet bij een ander te zoeken?quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat zijn vaak meiden die zelf niks te bieden hebben
quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:20 schreef maily het volgende:
[..]
@:Rob loopt zo graag
Ook samen met @:DJMO
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als dat zo zou zijn, zou ik het probleem toch wel zien?quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja. Wat is de oplossing? De lat minder hoog leggen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat zijn vaak meiden die zelf niks te bieden hebbenOp de "Whatever podcast" stikt het van dat soort types!
Ik kijk het nooit, maar bepaalde Youtube-kanalen die ik bekijk, bespreken ze de extreemste gevallen soms wel die daar voorbij komen!![]()
![]()
Ik moest even kijken wat voor hok dat is...quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geen Ford Cougar, gemiste kans wel
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh, ging me om de naam, niet om de auto zelfquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik moest even kijken wat voor hok dat is...
Nee, niet dankzij Tinder. Dankzij alle wanhopige mannenquote:
Dus dankzij wanhopige mannen stellen vrouwen debiel hoge eisen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, niet dankzij Tinder. Dankzij alle wanhopige mannen![]()
![]()
Ik ben ook wanhopig, volgens bepaalde lieden op Fokquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, niet dankzij Tinder. Dankzij alle wanhopige mannen![]()
![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Eten bij Mikey met zijn allenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja! Vrouwenlogicaquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus dankzij wanhopige mannen stellen vrouwen debiel hoge eisen?
Nee, doordat je als vrouw belachelijk veel likes op tinder krijgt, ga je denken dat je je eisen wel hoger kunt stellen.
Maar goed, je kan ook gewoon denken, waarom zou ik met minder genoegen nemen? Dan is de oplossing voor het niet bestaande probleem niet de lat lager leggen, maar gewoon alleen blijven
Ik ookquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ookDeze vrouw heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu bami met saté en Loempia’s maar ben er niet ben naar vriendin gevlucht.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh, klinkt lekker, zet maar vast een bordje klaar!quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu bami met saté en Loempia’s maar ben er niet ben naar vriendin gevlucht.
Vervelend dat je nu naar je vriendin gevlucht bent, hopelijk wordt er snel iets aan gedaan, zo jammer dat er zo veel mensen overlast voor hun buren veroorzaken en dat helemaal prima vinden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ga ervanuit dat @JustinK op tijd terug is om de volgende TT te kapen
Ja schrik ook wel van de reactie van de woningbouwvereniging je woont in een oud huis deal er maar mee. Maarja niet iedereen in een oud huis woont boven een debiel van Humanitas.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, klinkt lekker, zet maar vast een bordje klaar!
Vervelend dat je nu naar je vriendin gevlucht bent, hopelijk wordt er snel iets aan gedaan, zo jammer dat er zo veel mensen overlast voor hun buren veroorzaken en dat helemaal prima vinden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:42 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat de woningbouwvereniging het wel wist en vind dat die jou eigenlijk had moeten inlichten. Waarom is de vorige huurder weggegaan? Misschien wel om de reden van geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja schrik ook wel van de reactie van de woningbouwvereniging je woont in een oud huis deal er maar mee. Maarja niet iedereen in een oud huis woont boven een debiel van Humanitas.![]()
Ja, als de buren rekening houden met elkaar, heb je ook in een oud huis niet altijd last van je buren (een beetje geluid blijf je natuurlijk altijd wel horen).quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja schrik ook wel van de reactie van de woningbouwvereniging je woont in een oud huis deal er maar mee. Maarja niet iedereen in een oud huis woont boven een debiel van Humanitas.
Maar ja, gewoon meldingen blijven maken denk ik en hopen dat er een oplossing komt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Lekker makkelijk welquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
Hoef alleen eten op te warmen vandaag
Wel fijn dat ze helpen sjouwenquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
Typisch voor een man, altijd maar oplossingen aandragen![]()
![]()
De rest blijft koud?quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:54 schreef hemarookworst het volgende:
Hoef alleen eten op te warmen vandaag![]()
Ja ik zoek een vrijwilligster om mijn worst op te warmenquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik zoek een vrijwilligster om mijn worst op te warmen![]()
![]()
Stop hem maar in de oven of leg hem even in een pannetje heet waterquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik zoek een vrijwilligster om mijn worst op te warmen
Da's geen persoonquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stop hem maar in de oven of leg hem even in een pannetje heet waterUw ADH vitamine Worst
Omg omg KiBi's huishoudtipsquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stop hem maar in de oven of leg hem even in een pannetje heet water![]()
![]()
![]()
![]()
Het is morgen enorme kutweer dan kan je beter je worst erin stoppenUw ADH vitamine Worst
Smikkelen hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Zal wel ...
Wij hebben straks lasagne
quote:quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
Het is morgen enorme kutweer dan kan je beter je worst erin stoppen![]()
![]()
Hier valt het mee, 2mm neerslag voorspelt weeronline, daar kan mn regenjas wel tegen.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Windkracht 4, dat moet wel te doen zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Train je voor NK Tegenwindfietsen?
kzie het nuquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt wel, er stond vrijwilligster![]()
Evengoed warm je hem zelf maar op
Ah een stuk minder dan hier..quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier valt het mee, 2mm neerslag voorspelt weeronline, daar kan mn regenjas wel tegen.
7,2 mm regen
Hmm ja, dan zou ik overwegen de auto te pakken (maar is 6 euro parkeerkosten tegenwoordig, dus ik fiets liever, want dan krijg ik juist 1 euroquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah een stuk minder dan hier..
7,2 mm regen)
6 voor een dag? Dan kan je idd beter de fiets pakken.. is win win situatiequote:Op dinsdag 26 november 2024 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, dan zou ik overwegen de auto te pakken (maar is 6 euro parkeerkosten tegenwoordig, dus ik fiets liever, want dan krijg ik juist 1 euro)
Ja en nog gratis beweging ook, spaart weer de sportschool uitquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
6 voor een dag? Dan kan je idd beter de fiets pakken.. is win win situatie
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: