Das wel een goeiequote:Op donderdag 12 december 2024 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bedacht me vanochtend nog dat ik niet zo weten waar ik over moest klagen. So yeah.
Dan te bedenken dat het waarschijnlijk dezelfde kant van dezelfde provincie is.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:39 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Das wel een goeie
Aan deze kant van de provincie ook geen bijzonderheden.
Ik vergader tot 18:00 in Deventer; ben meestal op z'n vroegst rond kwart over zeven in Zwolle. Heb nog niet naar de agenda gekeken. Be in touch.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat het waarschijnlijk dezelfde kant van dezelfde provincie is.
17-18 dec slaap ik in Zwolle. kunnen drankje doen?
Ja dit is niet handig he. Jij hier ik daar ditdat.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik vergader tot 18:00 in Deventer; ben meestal op z'n vroegst rond kwart over zeven in Zwolle. Heb nog niet naar de agenda gekeken. Be in touch.
Ik ben maarliefst vier dagen de deur uit volgende week. Alleen woensdag niet dus een borrel kan best ergens.quote:Op donderdag 12 december 2024 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dit is niet handig he. Jij hier ik daar ditdat.
Nee die rijdt er omdat de Protos stellen een revisie krijgenquote:Op vrijdag 13 december 2024 09:51 schreef Starhopper het volgende:
Is dit een bug?![]()
[ afbeelding ]
https://treinposities.nl/ritinfo/20241216/31413
Echt?! Vet cool! Dan ga ik maandag even een slagje meequote:Op vrijdag 13 december 2024 10:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee die rijdt er omdat de Protos stellen een revisie krijgen
Jammer dat ik daar niet kan zijn. Wát een godenmaterieel!quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:51 schreef Starhopper het volgende:
Is dit een bug?![]()
[ afbeelding ]
Ik lees elders (somda) dat deze pas na de kerstvakantie ingezet gaat worden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 09:51 schreef Starhopper het volgende:
Is dit een bug?![]()
[ afbeelding ]
Ooh goed om te weten! Dank!quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik lees elders (somda) dat deze pas na de kerstvakantie ingezet gaat worden.
Ze worden al een tijdje niet meer in het weekend ingezet, dus dat klopt. Er is vandaag wel een speciale afscheidsrit gaande, rondje België met Schaarbeek als vertrek/aankomstpunt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:49 schreef Spablauw214 het volgende:
Het doek lijkt gevallen voor het Klassiek Motorstel. Vandaag geen inzet in de dienstregeling meer.
Klopt, ik wou erheen maar was helaas verhinderd vandaag. Wellicht heeft er nog iemand een vlog of fotoreportage van gemaakt.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ze worden al een tijdje niet meer in het weekend ingezet, dus dat klopt. Er is vandaag wel een speciale afscheidsrit gaande, rondje België met Schaarbeek als vertrek/aankomstpunt.
Zou wel geinig zijn. Maar hij is weer druk met het afstruinen van kerstmarkten dus het is geen zekerheidje. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:52 schreef James1988 het volgende:
Zou me niet verbazen als Julien ook naar België is afgezakt voor een rondje.
Ik wilde op zich ook wel mee, maar ik kon het niet combineren met andere verplichtingen. Daarom ben ik aan het begin van de week naar Charleroi geweest voor een ritje.
Daar heb je dan vrij weinig aan gemistquote:Op zondag 15 december 2024 00:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb nog nooit in België in een trein gezeten.
Ik wel, met een groot aantal heren van hier!quote:Op zondag 15 december 2024 00:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb nog nooit in België in een trein gezeten.
Ja, weet niet wanneer jij allemaal mee bent geweest, eerste keer NRW rondje was denk ik 2019 een sindsdien aantal keren meegeweest. Behalve dan het nieuwjaarsrondje van vorig jaar, door België naar Frankrijkquote:Op zondag 15 december 2024 10:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik wel, met een groot aantal heren van hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |