Er IS al oorlog. Putin is hem begonnen, en Ukraine en het Westen maken hem af. Dus het is volkomen terecht dat je bang bent, maar wat ga je daar mee doen?quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
en je niet bang voor een oorlog? Ik dus wel. Echt. Ik ben bang.![]()
Kwam zeker in een kwartaal rapport naar voren? Heb je meer detail? Ik vind dat wel interessant. Tot het vorige kwartaal was het redelijk stabiel (ookal was handel bijna onmogelijk natuurlijk).quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kwam zeker in een kwartaal rapport naar voren? Heb je meer detail? Ik vind dat wel interessant. Tot het vorige kwartaal was het redelijk stabiel (ookal was handel bijna onmogelijk natuurlijk).
Nu zien je opeens een flinke val. Maar ik heb niet echt een duidelijke reden gezien waarom specifiek nu.
https://www.reuters.com/m(...)-tension-2024-11-22/quote:New U.S. sanctions on Gazprombank hurt Russian exports
Rusland's laatste stuiptrekkingen. Als zo'n supermacht terroristen en 3e rangs dictaturen nodig heeft, is het einde in zicht.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O jawel. We zien dan de lijnen steeds meer richting het Westen verschuiven. Nu de NK-soldaten, straks de Houthis.
quote:1 Amerikaanse dollar is gelijk aan
107,74 Russische roebel
1quote:1 Euro is gelijk aan
113,07 Russische roebel
26 nov, 15:42 UTC · Disclaimer
Geloof je het zelf.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rusland's laatste stuiptrekkingen. Als zo'n supermacht terroristen en 3e rangs dictaturen nodig heeft, is het einde in zicht.
ik geloof het ook ,quote:
Ze kunnen het niet zelf af.quote:
Weet ik niet, dan moeten ze gaan mobiliseren, en dat willen ze niet.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]Het escaleert de pan uit gewoon.
Nou en? Rusland is begonnen. En ze vechten tegen Ukraine.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Oekraïne wordt continu gesteund door levering en zulks uit het Westen/VS, waar vervolgens om de haverklap Russische bedreigingen naar uitgaan.
Bewijs mijn ongelijk eens? Ze ronselen Houti's uit diversiteits overwegingen? Om lekker WOKE te doen?quote:
Nee, om eigen mensen te sparen natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs mijn ongelijk eens? Ze ronselen Houti's uit diversiteits overwegingen? Om lekker WOKE te doen?
Lekker op tijdquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, om eigen mensen te sparen natuurlijk.
Om opstanden en het compleet stilvallen van de industrie te voorkomen, ja.quote:Het is gewoon uitbesteed werk cru gezegd.
Sparen waarvoor? Zijn die Russen niet mans genoeg?quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is gewoon uitbesteed werk cru gezegd.
de eigen mensen liggen onder de zonnebloemenquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WAT proberen overeen te komen? Ik ben beter taalgebruik van je gewend. Je niveau daalt net zo hard als de roebel.
D'r zijn 700K tot 1 miljoen Russen aan gort geschoten. Welke kiem?quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:53 schreef Scjvb het volgende:
deze oorlog hopelijk in de kiem smoren,
Dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de eigen mensen liggen onder de zonnebloemen
Krim moet terug dat staat voorop lijkt me , en Marioepol ook en die kerncentrale ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 16:53 schreef Scjvb het volgende:
[..]![]()
Pfff... hooguit een typfoutje (toetsenbord pakt niet), maar begrijpend lezen is kennelijk dan niet uw sterkste punt, zeg ik maar.
Mss in samenspraak van reeds beëdigd president Trump met Poetin volgend jaar een overeenkomst tussen Oekraïne (Zelensky) en Rusland over mogelijk afstaan van grondgebied en gerelateerde zaken die deze oorlog hopelijk in de kiem smoren, dan?
Je vergeet dat Rusland het nog steeds rustig aan doet. Ze hebben hun super-tanks nog niet eens ingezet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r zijn 700K tot 1 miljoen Russen aan gort geschoten. Welke kiem?
Er liggen er ook flink wat op de bodem van de Zwarte Zee.quote:
*Zucht*quote:Op dinsdag 26 november 2024 16:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r zijn 700K tot 1 miljoen Russen aan gort geschoten. Welke kiem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |