Opmerkingen zoals deze zijn daar een fraai voorbeeld van.quote:Op dinsdag 26 november 2024 05:50 schreef yessie234 het volgende:
Mensen kijken en lezen het niet meer naar omdat ze niet langer zin hebben in de maling te worden genomen door een elitair kliekje.
"Ïk beweer vandaag over vroeger, dat de mensen die toen leefden, dat die dachten en zeiden, dat de mensheid dom was. Dat stond op het internet. Ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Vroeger (voor het internet) werd er gezegd dat de mensheid dom was door gebrek aan informatie. In een thread als deze (in 2024) kun je zien dat dat klinkklare onzin was.
[..]
Opmerkingen zoals deze zijn daar een fraai voorbeeld van.
Zoals jullie allemaal hierboven kunnen lezen, de domheid druipt er vanaf.quote:Op dinsdag 3 december 2024 08:47 schreef yessie234 het volgende:
[..]
"Ïk beweer vandaag over vroeger, dat de mensen die toen leefden, dat die dachten en zeiden, dat de mensheid dom was. Dat stond op het internet. Ik heb het gelezen.
De reden die ik daarvoor bedenk, is het gebrek aan informatie. Ze hadden geen internet.
Maar dat is helemaal niet waar!
En ik heb het bewijs gevonden:
Iemand schrijft nu op internet dat mensen van nu geen zin meer hebben om iets voor waar aan te nemen als dat komt uit de richting van een zich elitair gedragend kliekje.
Mensen laten niet meer in de maling nemen door een ander,
Dat doen ze lekker helemaal zelf en helemaal in hun eentje.
Dat heb ik vandaag ontdekt op het internet"
Afz: Anno 2024
Vind ik altijd zo knap, mensen die de definitie van domheid uit hun hoofd geleerd hebben, en in de juiste context kunnen gebruiken en smeken om hun intelligentie wijsheid geadoreerd te worden. Van mij krijg je een dikke duim.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals jullie allemaal hierboven kunnen lezen, de domheid druipt er vanaf.
Letterlijk geen idee wat je probeert te zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:06 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo knap, mensen die de definitie van domheid uit hun hoofd geleerd hebben, en in de juiste context kunnen gebruiken en smeken om hun intelligentie wijsheid geadoreerd te worden. Van mij krijg je een dikke duim.
Eh, je begint toch over domheid? Ik neem aan dat jezelf begrijpt wat je daaronder verstaat. Ik raad maar wat.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Letterlijk geen idee wat je probeert te zeggen.
Zeker. Maar wat jij zegt is wartaal. Daar ben ik niet zo goed in.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:20 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Eh, je begint toch over domheid? Ik neem aan dat jezelf begrijpt wat je daaronder verstaat. Ik raad maar wat.
De geschreven media wordt tegenwoordig vooral bepaald door wat een Belgische familie met een dubieus oorlogsverleden wil.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben je echt zo naieef? Het merendeel van de media in Nederland is verre van onafhankelijk en word grotendeels bepaald door wat de overheid wil.
Zoek eens op COC en VMO als je meer wilt weten over die familiebanden in Nederland.quote:Op dinsdag 3 december 2024 09:44 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
De geschreven media wordt tegenwoordig vooral bepaald door wat een Belgische familie met een dubieus oorlogsverleden wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |