SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik laat het aan de creativiteit van de user over om in te vullen wat nieuw is in zijn of haar leven
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nieuwe waggiequote:Op maandag 25 november 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
Ik laat het aan de creativiteit van de user over om in te vullen wat nieuw is in zijn of haar leven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De afzuigkap en airfryer die ik zojuist besteld heb!quote:Op maandag 25 november 2024 12:18 schreef greysbones het volgende:
Ik laat het aan de creativiteit van de user over om in te vullen wat nieuw is in zijn of haar leven![]()
![]()
Deze man hequote:Op maandag 25 november 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De afzuigkap en airfryer die ik zojuist besteld heb!![]()
![]()
Kijkquote:Op maandag 25 november 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
De afzuigkap en airfryer die ik zojuist besteld heb!
Huh? Hoezoquote:Op maandag 25 november 2024 12:20 schreef ToT het volgende:
Oh en de rekening van de rechtsbijstand!Die is pijnlijk hoog!
RIPquote:Op maandag 25 november 2024 12:20 schreef ToT het volgende:
Oh en de rekening van de rechtsbijstand!Die is pijnlijk hoog!
![]()
Dafuq!!!quote:Op maandag 25 november 2024 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Een compensatie die teruggedraaid is!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mooi hèquote:Op maandag 25 november 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik keek 5 min naar een dicht topicThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 11:37 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Jongens plagen zoentjes vragen
quote:Op maandag 25 november 2024 11:37 schreef AardappelSchotel het volgende: [..] Ik ben mijn eigen cockblocker
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: