SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar hebben die organisaties het dan verdiend? Jij kan ook een groot deel van je salaris doneren aan een goed doel.quote:Op maandag 25 november 2024 09:46 schreef ieniminimuis het volgende: [..] Ik weet nog genoeg dingen waar het geld wel heen kan
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heeft een voetballer het wel verdiend dan? Meer dan een stratenmaker? Of iemand die 1 euro per uur verdiend met het in elkaar naaien van de shirtjes voor deze voetbalspeler?quote:Op maandag 25 november 2024 09:49 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar hebben die organisaties het dan verdiend? Jij kan ook een groot deel van je salaris doneren aan een goed doel.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Lekker knallenquote:Op maandag 25 november 2024 09:51 schreef hemarookworst het volgende:
Even de week openen met vuurwerk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja. Die voetballer doet iets waar veel mensen geld voor neerleggen om het te kunnen zien. Dus terecht.quote:Op maandag 25 november 2024 09:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heeft een voetballer het wel verdiend dan? Meer dan een stratenmaker? Of iemand die 1 euro per uur verdiend met het in elkaar naaien van de shirtjes voor deze voetbalspeler?
Zonder die voetballer had dat kind niet te vreten gehad.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vliegt zo voorbijquote:Op maandag 25 november 2024 09:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nog minimaal 2 weken wachten op mijn nieuwe waggie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oke. Ik ben van mening dat je alleen rijk kunt worden over de ruggen van iemand anders. Ergo vind ik rijkdom dus helemaal moreel onaanvaardbaar.Trotste mama van Ambar
Ten opzichte van bijv. iemand in Indonesië ben jij ook rijk.quote:Op maandag 25 november 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke. Ik ben van mening dat je alleen rijk kunt worden over de ruggen van iemand anders. Ergo vind ik rijkdom dus helemaal moreel onaanvaardbaar.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2024 09:58:09 ]![]()
Klopt. Maar ik woon hier.quote:Op maandag 25 november 2024 09:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ten opzichte van bijv. iemand in Indonesië ben jij ook rijk.Trotste mama van Ambar
Dat valt vies tegen hoorquote:Op maandag 25 november 2024 09:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Jij bent ook rijker dan heel veel Nederlanders.Trotste mama van Ambar
Welke heb je nu besteld?quote:Op maandag 25 november 2024 09:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Nog minimaal 2 weken wachten op mijn nieuwe waggieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 25 november 2024 09:59 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ff vluchtig gemaakt, ik krijg bezoek.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook hoor. Daarom heb ik ook geen hoge pet op van al die selfmade millionaires/billionaires. Ook niet als ze later in het leven opeens besluiten om hun rijkdom zogenaamd weg te geven.quote:Op maandag 25 november 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke. Ik ben van mening dat je alleen rijk kunt worden over de ruggen van iemand anders. Ergo vind ik rijkdom dus helemaal moreel onaanvaardbaar.Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: