Mijn kalf wordt 8 januari 3 (hem hem vanaf ie 1 jaar en paar maanden was).quote:Op maandag 9 december 2024 10:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hahaha van die grote honden en dan die kleintjes er tussen heerlijk![]()
Kan gewoon niet geloven dat die van ons in maart alweer 2 wordt. En dat ons Loebesje er deze januari alweer 2 jaar niet meer is.
Lijkt nog maar zo kort en toch ook nog zo dichtbij
Vaak is het helaas hoe groter hoe minder oud ze worden.quote:Op maandag 9 december 2024 13:58 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Mijn kalf wordt 8 januari 3 (hem hem vanaf ie 1 jaar en paar maanden was).
Het is mijn aller eerste hond (thuis ook nooit gehad). Geen idee hoe oud hij kan worden maar ik hoop dat ie nog lang mee gaat. Want dat is enige waar ik uiteindelijk tegenop ga zien, dat ie overlijdt. Wist nie dat je zo gek op een huisdier kon zijn, tot ik nu zelf kalf heb.
...naar de volgende modderpoel.quote:
Dankjewelquote:
Dat is meestal wel zijn missie jaquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:20 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
...naar de volgende modderpoel.
quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dankjewel
[..]
Dat is meestal wel zijn missie ja
[ link | afbeelding ]
Nou dat is dus ook echt mijn idee,dus vandaar een kleiner fotmaatje, die ik ook in mn hart heb geslotenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou zeggen niet echt veel maar dat klinkt wel echt klein, mijn flat is ruimer!
Dan zou ik toch voor de kleinere optie gaan...
Zo een lompe lab die door je huis banjert lijkt me geen feestje als je zo klein woont
Nou op zich is t echt prima te doen... ik zal morgen een foto maken voor jequote:Op vrijdag 27 december 2024 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik probeer me echt voor te stellen hoe klein die kamer is
Boerenfoxquote:Op donderdag 26 december 2024 10:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen foto's maar ik denk dat er hier mensen zijn die mijn vraag kunnen beantwoorden.
Al mijn hele leven heb ik honden gehad, nu na een aantal jaren niet mis ik het enorm en laten de leeftijd en gezondheid van de kinderen het toe om langzaam toch weer te dromen van een harig knuffelmaatje.
Maar ik zou het liefste een labrador kiezen, oa vanwege het stabiele karakter (dat sluit de cursussen en opvoeding niet uit natuurlijk) maaaar dan nu de allerbelangrijkste vraag, hoeveel ruimte heeft een lab nodig? Ik woon in een eengezinswoning, met een woonkamer van 18m2 met open doorgang naar de keuken van 8m2 en de bijkeuken van 8m2, daarnaast een tuin en de polder om de hoek... maar dat lijkt te klein??
Onze 2e keus zou een boerenfox zijn, mooi formaat en ervaring meemaar de droom van een labrador blijft toch trekken dus wil het deze keer goed uitzoeken.
Dus ik vraag het aan jullie, hoeveel ruimte heeft een hond formaat lab nodig in huis?
Je bent er weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Boerenfox![]()
![]()
Zulke ontzettend leuke, intelligente, lieve, speelse, trouwe honden
Ik kom alleen nog maar in GAM, en hier.quote:
Onze woonkamerquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik probeer me echt voor te stellen hoe klein die kamer is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onze woonkamerFox zeker weten , daar wil je geen labrador in hebben! Ik heb geen salontafel en veel ruimte daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je een pup nemen?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Joepie dat jij 40m³ hebt voor al jouw geweldige haarballen maar dat is niet realistisch voor de meeste mensen hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar jij hebt een teckel, ook geen botsauto labrador.
18m2 is niet groot als er meubels in staan toch?
Ik woon op 90m2 en de woonkamer is 40 en dat vinden veel mensen al klein
OMG heb je issues of zo?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:21 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joepie dat jij 40m³ hebt voor al jouw geweldige haarballen maar dat is niet realistisch voor de meeste mensen hoor.
Je woont er ook met kinderen nog?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja als je er met kinderen en een hond in woont vind ik het gewoon slim dat je er over nadenkt.
Als je in je eentje woont scheelt het ook alweer.
Ze kan prima een labrador dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik niet, gelukkig, gewoonmijzelf87 wel.
En zij vroeg advies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |