SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Een lekker mokkel met dikke tieten?quote:Op zondag 24 november 2024 14:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik klikte de verkeerde aan, ik wildeklikken, maar ik tikte op die ernaast....
![]()
![]()
Ik ga mij beroepen op mijn zwijgrecht.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja nee, jij wilde puntjes pakken hè.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jammer, ik was wel nieuwsgierig, zie vooral veel goud en zwart in het schilderij, jouw lievelingskleuren?quote:Op zondag 24 november 2024 14:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ga mij beroepen op mijn zwijgrecht.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja misschien kan ik dan nog winnenquote:Op zondag 24 november 2024 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, jij wilde puntjes pakken hè.![]()
![]()
Kantje boord wordt het....quote:Op zondag 24 november 2024 14:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja misschien kan ik dan nog winnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, goud niet. Zwart is mooi, blauw ook.quote:Op zondag 24 november 2024 14:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel nieuwsgierig, zie vooral veel goud en zwart in het schilderij, jouw lievelingskleuren?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Staat genoteerdquote:Op zondag 24 november 2024 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, goud niet. Zwart is mooi, blauw ook.
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Amybolkquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je hebt dutje gedaan?quote:Op zondag 24 november 2024 14:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vreselijke wind hier
Maar ik heb goed geslapen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
De berekende gegevens zijn over de periode 2024-11-01 00:00:06 tot 2024-11-24 13:39:56
Dit overzicht is voor tijdstip 14:30 uur
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22Nr user score gisteren vandaag totaal
--- ---------------- ----- -------- ------- ------
1 JustinK 3860 111 41 9334
2 Dr.Mikey 1252 59 7 1755
3 KillemWieft 1093 72 33 788
4 ToT 713 25 13 3652
5 AardappelSchotel 667 9 8 2768
6 kree 614 60 45 1254
7 Lovely 583 19 15 3138
8 mario390 551 0 0 340
9 Rob 475 1 2 561
10 Pinnenmutske 466 10 2 1680
11 hemarookworst 444 15 10 1249
12 mascara-klodder 404 82 87 988
13 loveyoulongtime 380 10 8 1830
14 HappyCharly 354 2 0 1315
15 greysbones 347 32 33 2079
16 aeque 328 0 0 509
17 devzero 318 0 0 643
18 gebrokenglas 316 11 4 2150
19 Bally-b 267 0 15 117
20 MizzezAmy 264 29 4 1869SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 24 november 2024 14:42 schreef gebrokenglas het volgende:
De berekende gegevens zijn over de periode 2024-11-01 00:00:06 tot 2024-11-24 13:39:56
[ code verwijderd ]Een paar punten verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 14:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[ code verwijderd ]Gaat best goed nu toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ja, toch een paar punten verschil nog. Best raar.quote:
En sinds gister heb ik nieuwe code die alleen nog maar niet volle topics ophaalt, of waarvan ik lokaal nog geen volledig topic bestand heb.
Ik ontdekte dat er bij die nieuwe code versus de oude code nog enkele posts ontbrak.
Hopelijk heb ik dat nu rechtgetrokken. Als de aantallen tussen oud en nieuw nu klopt, dan is de nieuwe code ook goed. En is het meten niet meer zo'n belasting voor de database steeds.
[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 24-11-2024 17:52:00 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar die paar punten verschil kan dus alleen in het laatste bestand (topic) zitten dat je ophaalt?quote:Op zondag 24 november 2024 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Ja, toch een paar punten verschil nog. Best raar.
En sinds gister heb ik nieuwe code die alleen nog maar niet volle topics ophaalt, of waarvan ik lokaal nog geen volledig topic bestand van heb.
Ik ontdekte dat er bij die nieuwe code versus de oude code nog 150 posts ontbrak, van topic 2724324.
Hopelijk heb ik dat nu rechtgetrokken. Als de aantallen tussen oud en nieuw nu klopt, dan is de nieuwe code ook goed. En is het meten niet meer zo'n belasting voor de database steeds.![]()
quote:
Welke kleuren kan ik bij jou noteren? Rood en wit?
Even een verduidelijking: ik haal alleen maar topic id, post id, user id, username en datum op. Meer niet.
Ik doe niets met de inhoud van de post zelf. Ik heb dus alleen topic.txt bestanden van 301 regels per stuk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rood en witquote:Op zondag 24 november 2024 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke kleuren kan ik bij jou noteren? Rood en wit?![]()
![]()
Nee geen zwartquote:Op zondag 24 november 2024 14:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij ook al?en zwart er nog bij voor jou?
![]()
![]()
👍quote:Op zondag 24 november 2024 14:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Even een verduidelijking: ik haal alleen maar topic id, post_id, userid, username en datum op. Meer niet.
Ik doe niets met de inhoud van de post zelf. Ik heb dus alleen topic.txt bestanden van 301 regels per stuk.
Tevens gerasptekaasvergetentebestellenbolkWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ja dat kan, want ik draai dat op verschillende systemen, om makkelijk te vergelijken.quote:Op zondag 24 november 2024 14:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar die paar punten verschil kan dus alleen in het laatste bestand (topic) zitten dat je ophaalt?
Die meetmomenten van 14.30u etc doe ik op tijdstip.
Dus ik haal alles op maar ongeacht wat ik al heb, dat berekenen is precies voor dat specifieke tijdstip.
Dus die getallen tussen monitor en mijn teller moeten voor die exacte momenten ook exact overeenkomen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zelfraspenquote:Op zondag 24 november 2024 14:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
👍
Tevens gerasptekaasvergetentebestellenbolk
Volgens mij is dit donkerblauw.quote:Op zondag 24 november 2024 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke kleuren kan ik bij jou noteren? Rood en wit?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bestel een pizza, daar zit geraspte kaas opquote:
Oh, ik dacht dat je dat ziet van jaloezie
* MizzezAmy gaat even googlenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zelf vond ik een tijdje zwart wel mooi voor in huis.. nu meer lichte kleuren wat je nu veel ziet in winkels"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ga dinsdag pasta makenquote:Op zondag 24 november 2024 14:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bestel een pizza, daar zit geraspte kaas opmet kaassaus en truffelsnippers.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Bah, truffel...quote:Op zondag 24 november 2024 14:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag pasta makenmet kaassaus en truffelsnippers.
Jaloezie is groen, of geelhttps://www.florensis.com(...)over-onze-gevoelens/quote:In Engeland wordt groen bijvoorbeeld geassocieerd met jaloezie. In Duitsland daarentegen is geel de kleur van jaloezie.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Maar hier is het groen en geel ergerenquote:Op zondag 24 november 2024 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaloezie is groen, of geel
[..]
https://www.florensis.com(...)over-onze-gevoelens/![]()
![]()
Maar da's lekker omdat er geen truffel inzitquote:
Truequote:Op zondag 24 november 2024 15:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar da's lekker omdat er geen truffel inzit
Waarom het het eigelijk dan truffel?![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, want dit is dtsquote:Op zondag 24 november 2024 15:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hier is het groen en geel ergeren
Als we deze link geloven is het antwoord daarop; "Chocolade truffels zijn genoemd naar de truffels die men vindt in de grond. De meeste truffels uit de grond zijn donker van kleur en hebben een ruw oppervlak. Dit geldt ook voor chocolade truffels en chocolade truffels zijn zeker ook een delicatesse, maar gelukkig een stuk betaalbaarder dan de echte wilde truffels."quote:Op zondag 24 november 2024 15:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
True
Waarom het het eigelijk dan truffel?
* Fogel kietelt @MizzezAmyI'm surrounded by morons!
Ah weer wat geleerdquote:Op zondag 24 november 2024 15:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als we deze link geloven is het antwoord daarop; "Chocolade truffels zijn genoemd naar de truffels die men vindt in de grond. De meeste truffels uit de grond zijn donker van kleur en hebben een ruw oppervlak. Dit geldt ook voor chocolade truffels en chocolade truffels zijn zeker ook een delicatesse, maar gelukkig een stuk betaalbaarder dan de echte wilde truffels."
Doel bereikt.quote:
Nee, deze keer was het ter ergernis en irritatie.quote:
Anders gaan mensen er wat van vinden enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op zondag 24 november 2024 15:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, deze keer was het ter ergernis en irritatie.
Anders gaan mensen er wat van vinden enzo.Ok, dan ben ik nu groen en geel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Zelluf!quote:Op zondag 24 november 2024 15:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ik zei nee..
Maar je bent wel lief![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
quote:
![]()
quote:
Na een paar dagen stilte opeens die buurman weer keihard een of ander concert aan het geven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je woont naast Frans Bauer?quote:Op zondag 24 november 2024 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na een paar dagen stilte opeens die buurman weer keihard een of ander concert aan het geven.![]()
Misschien was die toen niet thuis?quote:Op zondag 24 november 2024 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na een paar dagen stilte opeens die buurman weer keihard een of ander concert aan het geven.
Vervelend dat je nog steeds geluid overlast hebt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Manmanman... ging het net even wat beter...quote:Op zondag 24 november 2024 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Na een paar dagen stilte opeens die buurman weer keihard een of ander concert aan het geven.![]()
![]()
Nee boven een debiel.quote:
Heb de buurt bemiddeling maar weer een mailtje gestuurd met de vraag of deze man wel geschikt is om zelfstandig te wonen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ik dit zo lees denk ik het nietquote:Op zondag 24 november 2024 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee boven een debiel.
Heb de buurt bemiddeling maar weer een mailtje gestuurd met de vraag of deze man wel geschikt is om zelfstandig te wonen.![]()
![]()
Doet me denken aan een buurman die naast mijn moeder kwam te wonen in een appartement.quote:Op zondag 24 november 2024 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee boven een debiel.
Heb de buurt bemiddeling maar weer een mailtje gestuurd met de vraag of deze man wel geschikt is om zelfstandig te wonen.
Die zat elke nacht rond een uur of 4 een uur lang te stofzuigen, waarbij hij steeds tegen de plinten zat te stoten.
Z'n begeleiding ingeschakeld, maar tegen hen ontkende hij natuurlijk alles.![]()
Echt een normale tijd om te stofzuigenquote:Op zondag 24 november 2024 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een buurman die naast mijn moeder kwam te wonen in een appartement.
Die zat elke nacht rond een uur of 4 een uur lang te stofzuigen, waarbij hij steeds tegen de plinten zat te stoten.
Z'n begeleiding ingeschakeld, maar tegen hen ontkende hij natuurlijk alles.![]()
![]()
Die had misschien niet door dat het 4 uur in de nacht was?quote:Op zondag 24 november 2024 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt een normale tijd om te stofzuigen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voedsel.quote:I'm surrounded by morons!
Elke nacht weer?quote:Op zondag 24 november 2024 15:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die had misschien niet door dat het 4 uur in de nacht was?![]()
spekkies bakken, boontjes koken, papika bakkenquote:
Krieltjes bakken en dan alles door elkaar nog even bakken
Varkenshaasje met champignon en uien
Dit was het
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 24-11-2024 16:07:57 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja, nu je het zegt....quote:
Even de wasmachine aanzetten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De heledagdoorbolkquote:
Heerlijkquote:Op zondag 24 november 2024 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
spekkies bakken, boontjes koken, papika bakken
Varkenshaasje met champignong en uien
Dit was het
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nu tomatensoepbolk.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja die man had een beperking, hij vond het heel normaal; overdag slapen en 's nachts dat soort dingen doen.quote:Op zondag 24 november 2024 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Echt een normale tijd om te stofzuigen![]()
netlekkergewandeldbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Toe maar ffquote:Op zondag 24 november 2024 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt....
Even de wasmachine aanzetten.
En wat staat er bij jou vanavond op tafel? Ook AVG?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja is lekker en makkelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De antivirus, of de privacywetgeving?quote:Op zondag 24 november 2024 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wat staat er bij jou vanavond op tafel? Ook AVG?![]()
![]()
Nee, niet in het weekend. Dan vaak iets makkelijks.quote:Op zondag 24 november 2024 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wat staat er bij jou vanavond op tafel? Ook AVG?![]()
Nee, niet in het weekend. Dan vaak iets makkelijks.quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
In het weekend heb je juist tijd om lekker te kokenquote:Op zondag 24 november 2024 15:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, niet in het weekend. Dan vaak iets makkelijks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja stoofvlees gemaakt in massaman curry, doordeweeks heb ik daar niet altijd tijd en zin voorquote:Op zondag 24 november 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het weekend heb je juist tijd om lekker te kokenUw ADH vitamine Worst
Tijd wel, maar geen zinquote:Op zondag 24 november 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het weekend heb je juist tijd om lekker te koken![]()
![]()
Lekkerquote:Op zondag 24 november 2024 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja stoofvlees gemaakt in massaman curry, doordeweeks heb ik daar niet altijd tijd en zin voor![]()
SNap ik, als je gewerkt hebt de hele dag je ook niet meer zoveel zin hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan je niet bolken als je lekker aan het koken bentquote:
Alles kanquote:Op zondag 24 november 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet bolken als je lekker aan het koken bent![]()
![]()
Mobiel en een hand en de andere hand de lepel waar mee je in de pan roert
Jij snapt het!quote:Op zondag 24 november 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
Mobiel en een hand en de andere hand de lepel waar mee je in de pan roert![]()
![]()
Champignongen.quote:Op zondag 24 november 2024 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
spekkies bakken, boontjes koken, papika bakken
Varkenshaasje met champignong en uien
Dit was het
Yea, she's on crack.![]()
Ik las tepel en dacht "da's vast onprettig".quote:Op zondag 24 november 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
Mobiel en een hand en de andere hand de lepel waar mee je in de pan roertI'm surrounded by morons!
Roeren met een tepel gaat ook nietquote:Op zondag 24 november 2024 16:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik las tepel en dacht "da's vast onprettig".
Je hebt het geprobeerd?quote:I'm surrounded by morons!
Ik wil iets googlen en posten wat nu ff niet gaat met Mini-ToT en zijn vriendinnetje hier!quote:
Buikdanseressen hebben daar soms van die kwasten hangen waarmee ze kunnen ronddraaien!![]()
![]()
Klopt.quote:Op zondag 24 november 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker![]()
SNap ik, als je gewerkt hebt de hele dag je ook niet meer zoveel zin hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ALs je toch zo moet koken dan gaat er iets niet goedquote:Op zondag 24 november 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
Mobiel en een hand en de andere hand de lepel waar mee je in de pan roert
Kinderen denken daar nog niks bij hoor. Misschien wel dat ze zien dat papa dat leuk vindt....quote:Op zondag 24 november 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil iets googlen en posten wat nu ff niet gaat met Mini-ToT en zijn vriendinnetje hier!
Buikdanseressen hebben daar soms van die kwasten hangen waarmee ze kunnen ronddraaien!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar ik wil geen gekke verhalen horen via-via!quote:Op zondag 24 november 2024 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kinderen denken daar nog niks bij hoor. Misschien wel dat ze zien dat papa dat leuk vindt....![]()
![]()
Die zijn net iets lekkerder dan champignonsquote:
Binnenkort de moeder van die vriendin bij jou op de stoep om burlesque te dansen voor jequote:Op zondag 24 november 2024 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik wil geen gekke verhalen horen via-via!
Een echte FOK!-erquote:Op zondag 24 november 2024 15:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die man had een beperking, hij vond het heel normaal; overdag slapen en 's nachts dat soort dingen doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook geen doen..quote:Op zondag 24 november 2024 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je toch zo moet koken dan gaat er iets niet goed
Deed het wel eens om een recept te lezen..tijdens het koken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Van die burlesque strippers toch?quote:Op zondag 24 november 2024 16:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil iets googlen en posten wat nu ff niet gaat met Mini-ToT en zijn vriendinnetje hier!
Buikdanseressen hebben daar soms van die kwasten hangen waarmee ze kunnen ronddraaien!Uw ADH vitamine Worst
Zou goed kunnen!quote:Op zondag 24 november 2024 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van die burlesque strippers toch?![]()
![]()
Vervelend, print het dan liever even uit, net zo makkelijkquote:Op zondag 24 november 2024 16:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook geen doen..
Deed het wel eens om een recept te lezen..tijdens het kokenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolkI'm surrounded by morons!
Heb geen printer..quote:Op zondag 24 november 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend, print het dan liever even uit, net zo makkelijk![]()
Maar is niet zo erg, om het op mobiel te lezen
Ligt je mobiel opeens in de soep te zwemmen terwijl je met je tepel roertquote:Op zondag 24 november 2024 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen printer..![]()
Zo klungelig ben ik dan ook weer nietquote:Op zondag 24 november 2024 16:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt je mobiel opeens in de soep te zwemmen terwijl je met je tepel roert
Ervaring?quote:Op zondag 24 november 2024 16:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt je mobiel opeens in de soep te zwemmen terwijl je met je tepel roert
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee.quote:Dat scheeltquote:Op zondag 24 november 2024 16:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo klungelig ben ik dan ook weer niet
Eigenlijk zoek je dus iemand die jou de kookaanwijzingen voor kan lezen terwijl je aan het koken bent.quote:Op zondag 24 november 2024 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen printer..![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 24 november 2024 15:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees denk ik het nietJa dat is het ding toen met die buurt bemiddeling ging ze eerst in gesprek met hem zet hij zijn tv op een door hem gekozen volume en daarna gingen ze pas bij mij luisteren nog was het door de muren te horen. maar hij weet dat dus dondersgoed en zet vervolgens nog zijn tv/stereo keihard vanmiddag dan ben je of heel dom of heb je echt schijt aan andere mensen.quote:Op zondag 24 november 2024 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan een buurman die naast mijn moeder kwam te wonen in een appartement.
Z'n begeleiding ingeschakeld, maar tegen hen ontkende hij natuurlijk alles.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen printer..![]()
https://shop.action.com/n(...)-mini-pocket-printerUw ADH vitamine Worst
Je biedt je aan?quote:Op zondag 24 november 2024 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek je dus iemand die jou de kookaanwijzingen voor kan lezen terwijl je aan het koken bent.
Uw ADH vitamine Worst
Dat kan je toch instellen?quote:Op zondag 24 november 2024 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eigenlijk zoek je dus iemand die jou de kookaanwijzingen voor kan lezen terwijl je aan het koken bent.
"Lees dit recept voor"
Maar dat gaat veel te snel waarschijnlijk![]()
![]()
Zou wel handig zijn. Maar multitasken kan ik wel goedquote:Op zondag 24 november 2024 16:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het voorlezen van de kookaanwijzingen kan natuurlijk altijd.quote:
En ik wil daarna ook best wel even proeven of het resultaat van haar kookkunsten er mag zijn.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan ook mee boodschappen doen en afwassenquote:Op zondag 24 november 2024 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het voorlezen van de kookaanwijzingen kan natuurlijk altijd.
En ik wil daarna ook best wel even proeven of het resultaat van haar kookkunsten er mag zijn.![]()
![]()
Met een review hier op DTS.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Handig welquote:Op zondag 24 november 2024 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://shop.action.com/n(...)-mini-pocket-printer![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op zondag 24 november 2024 16:30 schreef maily het volgende:
[..]
Dan ook mee boodschappen doen en afwassen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tuurlijk zeg je dat het lekker smaakt.. anders ga je de deur uit zonder etenquote:Op zondag 24 november 2024 16:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het voorlezen van de kookaanwijzingen kan natuurlijk altijd.
En ik wil daarna ook best wel even proeven of het resultaat van haar kookkunsten er mag zijn.
Dat klopt. Een leugentje om bestwil, da's prima.quote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk zeg je dat het lekker smaakt.. anders ga je de deur uit zonder eten
En de review zal opvallend positief zijn.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon doenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rob zit op 20%, daar moet even wat bij.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wij houden de punten in de gaten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat dacht ik alquote:Op zondag 24 november 2024 16:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij houden de punten in de gaten.![]()
quote:Op zondag 24 november 2024 16:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rob zit op 20%, daar moet even wat bij.
Uw ADH vitamine Worst
Niet zo zeiken...quote:Op zondag 24 november 2024 16:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zo irritant users met meerdere accounts![]()
Woedend ben ikquote:Op zondag 24 november 2024 16:42 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zo irritant users met meerdere accountsUw ADH vitamine Worst
bolk.I'm surrounded by morons!
Gewoon zeggen oke, doe ik. Ze doet het toch nietquote:Op zondag 24 november 2024 16:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Hey Robquote:
Zal je net zienquote:Op zondag 24 november 2024 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon zeggen oke, doe ik. Ze doet het toch niet![]()
![]()
Daar ben ik niet bang voor lovely inschattendequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig maarquote:Op zondag 24 november 2024 16:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. Een leugentje om bestwil, da's prima.
En de review zal opvallend positief zijn.
Ben daar ook niet bang voorquote:Op zondag 24 november 2024 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik niet bang voor lovely inschattende
Ik zie een mannelijke konijn en twee vrouwelijk konijnen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: