Voor nu helaas heel eventjes in de koelkast gelegd.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef KvanG het volgende:
@:mikeytt
Hoe staat het met de plannen?
Mikey werkt op een wappie gekkies kantoorquote:Op woensdag 11 december 2024 18:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor nu helaas heel eventjes in de koelkast gelegd.
Combinatie van vliegtickets + hotels boeken is echt enorm lastig momenteel. Een collega is er laatst nog geweest, dus die laat het me weten als ze weer gaat.
Dat hoeft ook niet. Als ze politiek wisselgeld nodig hebben, bedenken ze wel iets anders om jou aan te klagen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
mwuah, zie niet per se in dat het onveilig zou zijn. Ik ga ook niet slecht zitten twitteren over Poetin wanneer ik daar ben...
TS heeft veel KLB posts gestartquote:Op zondag 22 december 2024 12:19 schreef over_hedge het volgende:
Wowhet topic was dus alleen weer om wat aandacht te vragen
die zag ik niet aankomen hoor bij deze ts
Vliegen met Emirates en overstappen op Dubai. Dan vlieg je met één vliegmaatschappij naar Moskou, dus dat scheelt alvast een hoop gedoe.quote:Op zondag 24 november 2024 10:59 schreef Mikeytt het volgende:
Van plan om 2 weken yakutsk te boeken. Sinds de sancties logisch dat het reizen moeilijker is, maar heeft iemand weleens zo'n overstap genomen? En is het te doen?
Kan eigenlijk alleen maar onderstaande routes vinden.
Overstap in Turkije, maar dan moet ik blijkbaar overstappen naar een heel andere luchthaven, en dan een overstap in Moskou waar blijkbaar ook issues kunnen zijn vanwege de verschillende terminals en verschillende airlines...
Of weet iemand hoe je er beter kan komen?
[ afbeelding ]
Goh… onverwacht weerquote:Op woensdag 11 december 2024 18:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Voor nu helaas heel eventjes in de koelkast gelegd.
Combinatie van vliegtickets + hotels boeken is echt enorm lastig momenteel. Een collega is er laatst nog geweest, dus die laat het me weten als ze weer gaat.
nuttige kickquote:Op zondag 19 januari 2025 22:01 schreef core2duo het volgende:
https://runningmagazine.c(...)marathon-in-siberia/
Zo gek is Yakutsk eigenlijk niet als vakantiebestemming. Er werd pas zelfs een heuse marathon gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |