abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 december 2024 @ 18:51:33 #51
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215839051
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef KvanG het volgende:
@:mikeytt

Hoe staat het met de plannen?
Voor nu helaas heel eventjes in de koelkast gelegd.
Combinatie van vliegtickets + hotels boeken is echt enorm lastig momenteel. Een collega is er laatst nog geweest, dus die laat het me weten als ze weer gaat.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215845930
quote:
17s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:51 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Combinatie van vliegtickets + hotels boeken is echt enorm lastig momenteel. Een collega is er laatst nog geweest, dus die laat het me weten als ze weer gaat.
Mikey werkt op een wappie gekkies kantoor _O- _O_
  donderdag 12 december 2024 @ 13:51:42 #53
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215846251
Ja joh, hadden we niet zien aankomen
Want het wetboek ken ik ook
pi_215954575
quote:
17s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:50 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
mwuah, zie niet per se in dat het onveilig zou zijn. Ik ga ook niet slecht zitten twitteren over Poetin wanneer ik daar ben... :+
Dat hoeft ook niet. Als ze politiek wisselgeld nodig hebben, bedenken ze wel iets anders om jou aan te klagen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_215954642
Wow :o het topic was dus alleen weer om wat aandacht te vragen :o die zag ik niet aankomen hoor bij deze ts
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_216052370
quote:
0s.gif Op zondag 22 december 2024 12:19 schreef over_hedge het volgende:
Wow :o het topic was dus alleen weer om wat aandacht te vragen :o die zag ik niet aankomen hoor bij deze ts
TS heeft veel KLB posts gestart
Yakutsk in Siberië lijkt me niet echt een logische bestemming om in deze tijd heen te gaan.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_216052619
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2024 10:59 schreef Mikeytt het volgende:
Van plan om 2 weken yakutsk te boeken. Sinds de sancties logisch dat het reizen moeilijker is, maar heeft iemand weleens zo'n overstap genomen? En is het te doen?

Kan eigenlijk alleen maar onderstaande routes vinden.

Overstap in Turkije, maar dan moet ik blijkbaar overstappen naar een heel andere luchthaven, en dan een overstap in Moskou waar blijkbaar ook issues kunnen zijn vanwege de verschillende terminals en verschillende airlines...

Of weet iemand hoe je er beter kan komen? :?

[ afbeelding ]
Vliegen met Emirates en overstappen op Dubai. Dan vlieg je met één vliegmaatschappij naar Moskou, dus dat scheelt alvast een hoop gedoe.
pi_216069823
quote:
17s.gif Op woensdag 11 december 2024 18:51 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Goh… onverwacht weer :')
Misschien had je je eigen topic even moeten doorlezen, dan had je allang geweten wat je ‘collega’ zelf heeft ‘ervaren’.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_216360432
https://runningmagazine.c(...)marathon-in-siberia/

Zo gek is Yakutsk eigenlijk niet als vakantiebestemming. Er werd pas zelfs een heuse marathon gehouden.
pi_216369042
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 22:01 schreef core2duo het volgende:
https://runningmagazine.c(...)marathon-in-siberia/

Zo gek is Yakutsk eigenlijk niet als vakantiebestemming. Er werd pas zelfs een heuse marathon gehouden.
nuttige kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')