quote:Op maandag 25 november 2024 20:53 schreef Scuidward het volgende:
Als we mensen op uiterlijk beoordelen, hoe hoog scoort Musk?
Van iemand die eerder een andere vrouw op uiterlijk beoordeelde is dit geen sterk punt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje respect aub!
@epicbeardman is een vrouwquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Van iemand die eerder een andere vrouw op uiterlijk beoordeelde
Tegenwoordig identificeer ik mij zoals jij wil schatje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:epicbeardman is een vrouwOf Elon Musk
![]()
Of allebei
Wat ben je toch baardigquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:47 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Tegenwoordig identificeer ik mij zoals jij wil schatje.
Bro what the actual fuckquote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef epicbeardman het volgende:
Wie heeft de nu.nl post geschreven?
https://bsky.app/profile/rutgerotto.nl
Oohhhhhh jaaaaaa. self promotion.
Dit is zo'n armleuning journalist, die gast komt nooit buiten en enige wat hij doet is op reddit naar nieuwsartikelen zoeken, die via google translate vertalen en dan copy pasten op nu.nl
Journalistiek tegenwoordig is niets meer dan control C en control V op je keyboard hebben.
Ik zet de wildcard in.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:epicbeardman is een vrouwOf Elon Musk
![]()
Of allebei
Die hele site zit vol met witte boze mannen..quote:nu.nl Website Traffic Demographics
Audience composition can reveal a site's current market share across various audiences. nu.nl's audience is 65.39% male and 34.61% female. The largest age group of visitors are 45 - 54 year olds.
https://www.similarweb.com/website/nu.nl/#geography
Hey Beardy!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die hele site zit vol met witte boze mannen..
Hi cute kitty.quote:
Mwa het kan in bepaalde gevallen wel interessant zijn. Bv saskia belleman die vanuit de rechtbank live twitterd. Iets anders kan ik ook niet bedenken verder.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:24 schreef cosmosis het volgende:
Social media en met name Twitter is wel het toppunt van kansloosheid
Wanneer gaat doge over de 1.0?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |