SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ie snel wil sterven dan kan datquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
kale man die aan je teen sabbelt is anders zo geregeld
Lach met een schone bips![]()
Speciaal voor @loveyoulongtime een voeten foto in de OP
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Greys zit me te pesten man![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Greys zit me te pesten man![]()
![]()
Maar als je begint over voorbind geeft ze niet thuis. Trutje wel hoor.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik zit buitenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je toch geen last van binnen?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Thats mequote:Op zaterdag 23 november 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar als je begint over voorbind geeft ze niet thuis. Trutje wel hoor.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar als je begint over voorbind geeft ze niet thuis. Trutje wel hoor.![]()
![]()
![]()
Weet je, ik kan jou ook wel gaan pesten hoorquote:![]()
Maar ja we weten ook allebei dat we beide geen neuk gevenZonde van de tijd.
Kloptquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, ik kan jou ook wel gaan pesten hoor![]()
Mag ookquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:16 schreef greysbones het volgende:
Maar wel vermakelijk soms
En ik verveel me toch
Als je er witte sportsokken bij gooit hebben we @Kissingbird ook nog op de kastquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb het lekker warm met mijn VOETENbadjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je, ik kan jou ook wel gaan pesten hoor![]()
![]()
![]()
Ben maar ff house of cards opnieuw aan het kijken
Het was al lang terug, maar moet zeggen vermaak me er wel weer mee zo die eerste afleveringenDo what you love, love what you do!![]()
Ja maar ik ben net als KB: witte stijve sokken trek ik ook nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je er witte sokken bij gooit hebben we @:Kissingbird ook nog op de kast![]()
![]()
Als jij je er mee vermaaktquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef kree het volgende:
Ben maar ff house of cards opnieuw aan het kijken
Het was al lang terug, maar moet zeggen vermaak me er wel weer mee zo die eerste afleveringen
Wat doe je hier dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij hebt toch ook een zoon ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja maar ik ben net als KB: witte stijve sokken trek ik ook nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
BAM!quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jij je er mee vermaakt
Wat doe je hier dan?![]()
Maar die band is zo kut, die schaar ik bij de Kast, Skik en Jovink en de Voederbietels zo kut.quote:Lach met een schone bips![]()
Die staan hier tegen de verwarming te drogen. Was een hete nacht vol dromen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je er witte sportsokken bij gooit hebben we @:Kissingbird ook nog op de kastLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar die band is zo kut, die schaar ik bij de Kast, Skik en Jovink en de Voederbietels zo kut.![]()
![]()
![]()
Hooguit van FOK!kers die om pics vragen, mits van legale leeftijd!quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dan heb je geen last van stijve sokken![]()
![]()
Geen houtkachel aan?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die staan hier tegen de verwarming te drogen. Was een hete nacht vol dromen.
TssssThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb nog nooit een FOK!-er eerst om een leeftijd zien vragenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Hooguit van FOK!kers die om pics vragen, mits van legale leeftijd!
True!quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een FOK!-er eerst om een leeftijd zien vragen![]()
![]()
Godzijdankquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow dan heb je geen last van stijve sokken![]()
![]()
@ToT vroeg mij of ik al meerderjarig was voor ie zijn dickpicks stuurde.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een FOK!-er eerst om een leeftijd zien vragenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:ToT vroeg mij of ik al meerderjarig was voor ie zijn dickpicks stuurde.Gast!
![]()
Bij jou ligt het er ook dik bovenopquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
@:ToT vroeg mij of ik al meerderjarig was voor ie zijn dickpicks stuurde.
Wel zo netjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als je nu gaat liegen dat het niet zo is stuur ik ze door naar Greys hoorquote:
Ow het viel op... jammer weer.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij jou ligt het er ook dik bovenopLach met een schone bips![]()
Don’t worryquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je nu gaat liegen dat het niet zo is stuur ik ze door naar Greys hoor
Dat deed hij dag 2 al dat ik in DTS postte
Met een oeps erna
Verkeerde user
Disclaimer
Garpjeeeee
[ Bericht 2% gewijzigd door greysbones op 23-11-2024 21:36:10 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beetje kletsen tussen de stukjes die ik me nog wel herinnerquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als jij je er mee vermaakt
Wat doe je hier dan?
Do what you love, love what you do!![]()
Hij is niet verlegen neequote:Op zaterdag 23 november 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Don’t worry
Met een oeps erna
Verkeerde user
Verder issie wel lief hoorquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is niet verlegen nee
Hoi Kree wil jij ook nog dickpicks? @ToTquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
beetje kletsen tussen de stukjes die ik me nog wel herinnerLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Don’t worry
Met een oeps erna
Verkeerde user![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi Kree wil jij ook nog dickpicks? @:ToTGaat weer lekker hier!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]Gaat weer lekker hier!
[ afbeelding ]![]()
hahahaha ik zat het net te lezen idd.....quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hoi Kree wil jij ook nog dickpicks? @:ToT
Euhms laat ik wijs zijn en er ook niks over zeggen over leeftijden enzo, wie het weet, weet het dat hele verhaal toen met mij en iemand. Voor de rest niet echt zin om het helemaal op te halen
Maar serieus, soms beter lachen dat wat je nu zegt.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha ik zat het net te lezen idd.....
Euhms laat ik wijs zijn en er ook niks over zeggen over leeftijden enzo, wie het weet, weet het dat hele verhaal toen met mij en iemand. Voor de rest niet echt zin om het helemaal op te halenLach met een schone bips![]()
Als we nu allemaal alles Kree halve zinnen gaan posten
Dan staat hier daadwerkelijk alleen maar onzinThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3820 / +157 / +111 / 8274 / 9268
2. Dr.Mikey / 1245 / +55 / +59 / 1218 / 1724
3. KillemWieft / 1061 / +20 / +72 / 402 / 748
4. ToT / 697 / +14 / +22 / 3137 / 3559
5. AardappelSchotel / 662 / +9 / +9 / 2294 / 2699
6. kree / 569 / +100 / +60 / 832 / 1097
7. Lovely / 568 / +12 / +19 / 2642 / 3053
8. mario390 / 551 / +67 / +0 / 177 / 335
9. Rob / 474 / +22 / +1 / 412 / 537
10. Pinnenmutske / 464 / +21 / +10 / 1267 / 1667
11. hemarookworst / 434 / +16 / +15 / 933 / 1216
12. loveyoulongtime / 368 / +24 / +6 / 1470 / 1704
13. HappyCharly / 354 / +2 / +2 / 1079 / 1281
14. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
15. devzero / 318 / +21 / +0 / 503 / 643
16. gebrokenglas / 312 / +22 / +11 / 1819 / 2092
17. greysbones / 311 / +26 / +29 / 1743 / 1893
18. mascara-klodder / 303 / +21 / +68 / 632 / 802
19. MizzezAmy / 260 / +12 / +29 / 1611 / 1851
20. Bally-b / 252 / +23 / +0 / 60 / 98SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
We kunnen alles via mycroft eruit halen en een Kree bijbel makenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:
Als we nu allemaal alle Kree halve zinnen gaan posten
Dan staat hier daadwerkelijk alleen maar onzin
Maar wie gaat die dan lezen ?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
We kunnen alles via mycroft eruit halen en een Kree bijbel makenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Cool dan bolk ik je nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
Aaah bijna @:Gebrokenglas ingehaald
Bijna
Je doet het netquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cool dan bolk ik je niet
Ja goede vraag, de padvinders?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar wie gaat die dan lezen ?Lach met een schone bips![]()
Das ook zieligquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja goede vraag, de padvinders?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Was dit voor of na die geile zustertjes met die katheter?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:27 schreef kree het volgende:
[..]
hahahaha ik zat het net te lezen idd.....
Euhms laat ik wijs zijn en er ook niks over zeggen over leeftijden enzo, wie het weet, weet het dat hele verhaal toen met mij en iemand. Voor de rest niet echt zin om het helemaal op te halen![]()
Straks warme SOKKEN aanquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb het lekker warm met mijn VOETENbadje![]()
![]()
Tijdensquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dit voor of na die geile zustertjes met die katheter?
Hij zat tijdens het katheter inbrengen op fok in zijn dm
Ja maar ik neem aan dat die zustertjes wel meerderjarig waren!quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijdens
Hij zat tijdens het katheter inbrengen op fok in zijn dm![]()
![]()
Ik neem ook aan van wel jaquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar ik neem aan dat die zustertjes wel meerderjarig waren!![]()
Pfffffquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Don’t worry
Met een oeps erna
Verkeerde user![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ze trouwens uiteindelijk wel gekregen? Ik ben het inmiddels weer ff kwijt....![]()
omgquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dit voor of na die geile zustertjes met die katheter?![]()
Jullie weten teveel gewoon soms eigenlijk. Maar om op de vraag in te gaan. Die zusters kwamen erna.Do what you love, love what you do!![]()
Ah!quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
omg![]()
Jullie weten teveel gewoon soms eigenlijk. Maar om op de vraag in te gaan. Die zusters kwamen erna.![]()
![]()
Als ik te ver ga, gewoon zeggen. Maar heb je wel eens een prostaat massage gehad? En zo ja, hoe voelde dat?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
omg![]()
Jullie weten teveel gewoon soms eigenlijk. Maar om op de vraag in te gaan. Die zusters kwamen erna.Lach met een schone bips![]()
een kreeg er geen harde van toen, maarja had ook nog beetje teveel pijn en lekker knoppje indrukken van morfine pomp.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem al aangepast juffrouwquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Dat doen we tegenwoordig met een disclaimer @:KissingBirdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dit is Youtube niet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Dat doen we tegenwoordig met een disclaimer @:KissingBird
Of was het X die dat eiste?![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]Tmi was niet voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zorgen ik kan er wel tegenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik te ver ga, gewoon zeggen. Maar heb je wel eens een prostaat massage gehad? En zo ja, hoe voelde dat?
Zolang het beetje netjes blijft iig. Tis ook gewoon wat ik zelf heb verteld hier. Dus tja
Je laatste vraag, geen idee, nooit gehad ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ik neem aan dat hij koorknaapje is geweest, dus het antwoord is ongetwijfeld "Ja".quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik te ver ga, gewoon zeggen. Maar heb je wel eens een prostaat massage gehad? En zo ja, hoe voelde dat?![]()
![]()
Meine liebe gute lyltquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ik te ver ga, gewoon zeggen. Maar heb je wel eens een prostaat massage gehad? En zo ja, hoe voelde dat?![]()
![]()
Nee, ik heb nooit echt in ziekenhuis gelegen. Vroeg me dus gewoon af voor man van zijn leeftijd of zie die dan ff checken en melken voor onderzoek. Zat echt geen dubbelzinnige gedachte achter.quote:
Een thuiszuster is genoegquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit echt in ziekenhuis gelegen. Vroeg me dus gewoon af voor man van zijn leeftijd of zie die dan ff checken en melken voor onderzoek. Zat echt geen dubbelzinnige gedachte achter.
Doe maar!quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Not gonna click knowing you![]()
![]()
niet in die zin van het woord, bij koor wel. maar als muzikant danquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij koorknaapje is geweest, dus het antwoord is ongetwijfeld "Ja".
Ja nu herkende ik het toen ik het aankliktequote:Maar de image gaf wel een verkeerd idee, jou kennende.
LOL. katheter had ik nog vanaf operatie enzo, geen idee hoe ze dat erin kregen. maar het moest er wel uit ook naderhand.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit echt in ziekenhuis gelegen. Vroeg me dus gewoon af voor man van zijn leeftijd of zie die dan ff checken en melken voor onderzoek. Zat echt geen dubbelzinnige gedachte achter.
Maarja dat heeft weinig met prostaat melken of anaal iets te maken...
tis wel want LUMC en daar lopen natuurlijk helehoop jonge zustertjes rond in opleiding.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe kom ik nou aan zo'n imago hier?!?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja nu herkende ik het toen ik het aanklikteMaar de image gaf wel een verkeerd idee, jou kennende.
![]()
![]()
Dat deden ze dus gewoon als extra service?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
LOL. katheter had ik nog vanaf operatie enzo, geen idee hoe ze dat erin kregen. maar het moest er wel uit ook naderhand.
Maarja dat heeft weinig met prostaat melken of anaal iets![]()
Gehehehe nee,quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deden ze dus gewoon als extra service?
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waar kom ik nu weer binnenvallen. Elke keer weer![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
ik heb er wel een hoop voor betaald ja uiteindelijk. Maar die diensten zitten niet echt in service pakket van ziektekosten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er wel een hoop voor betaald ja uiteindelijk. Maar die diensten zitten niet echt in service pakket van ziektekosten.Dus geen climax, maar een anticlimax.
![]()
als je het hebt over anaal en prostaat melken en etc of weet ik wat jullie erbij verzinnen wel.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:51 schreef ToT het volgende:
[..]Dus geen climax, maar een anticlimax.
De rest van het verhaal is trouwens gewoon waar, anders had ik t neit gezegd.Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ken deze referentie niet
Dit is de nieuwe Sneeuwwitje.![]()
PlompzakenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit is de nieuwe Sneeuwwitje.
Vrij pijnlijk voor de ontvangende partij als je met 35cm gezegend bent zoals een eckte FOK!ker!quote:![]()
![]()
Whutquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
Aaah bijna @:Gebrokenglas ingehaald
Bijna
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kan ik je mooi voorblijvenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:58 schreef greysbones het volgende:
Ik ga ook op tijd
Morgen weer vroeg eruit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan blijft hij je tot die tijd dus voor!quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of ik pak morgenvroeg de puntjes![]()
![]()
Nee vanmorgen nog wel en wat last van de rug.. maar nu helemaal okquote:
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee vanmorgen nog wel en wat last van de rug.. maar nu helemaal ok
Benieuwd wie er op #69 woontquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Warme voetjes dusquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope. Zijn weer helemaal smooth en dikke kerstsokken aan
Ja ik volg dat helemaal niet meerquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit is de nieuwe Sneeuwwitje.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini ligt te slapen, ik stap NU de auto in!
Ach ik vind het wel geinig!quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik volg dat helemaal niet meerOok de hele soap rondom Trump, de media daar die op instorten staat en Musk die een groot links televisienetwerk wil overkopen enz.
Heerlijk met een bak popcorn en 3D-bril!![]()
![]()
Het is "Ha fijn!"quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das pas fijn
Een borrel van …![]()
![]()
Goed bezigquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even wat te drinken inschenken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmmmm dat zou goed zijn voor mijn aandelen in het trump media fonds?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel geinig!Ook de hele soap rondom Trump, de media daar die op instorten staat en Musk die een groot links televisienetwerk wil overkopen enz.
Heerlijk met een bak popcorn en 3D-bril!Do what you love, love what you do!![]()
Hoeveel %?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Even wat te drinken inschenken.![]()
![]()
Hij zal er vast aan gelinkt zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmm dat zou goed zijn voor mijn aandelen in het trump media fonds?![]()
![]()
Ouwe zuipert!quote:![]()
Ik trek er nog 1 open en dan naar bed. Morgen vroeg op voor de F1.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach stapje voor stapje gaat het wel de juiste richting uit.
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ouwe zuipert!![]()
Ik trek er nog 1 open en dan naar bed. Morgen vroeg op voor de F1.![]()
![]()
![]()
En dan hopelijk morgenvroeg een feestje vieren
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach stapje voor stapje gaat het wel de juiste richting uit.![]()
![]()
Ik ben een auto en motorsport liefhebber maar ik slaap lekker door, kijk wel terugquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ouwe zuipert!![]()
Ik trek er nog 1 open en dan naar bed. Morgen vroeg op voor de F1.
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een auto en motorsport liefhebber maar ik slaap lekker door, kijk wel terug
Dan ben ik voor het middaguur al in de olie kan ik je garanderen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dan hopelijk morgenvroeg een feestje vieren
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
0%. Gewoon en bescheiden sapje.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blik op de toekomst maat, na de diepe dalen komen de hoge bergenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, ik denk wel dat het diepste dal voorbij is, zowel psychisch, emotioneel als fysiek.
~FEYENOORD~
Mooi manquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben ik voor het middaguur al in de olie kan ik je garanderen.
Beter!quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
0%. Gewoon en bescheiden sapje.![]()
![]()
Normaal doe ik dat ook maar aangezien hij kampioen kan worden maak ik graag een uitzondering.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een auto en motorsport liefhebber maar ik slaap lekker door, kijk wel terug"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Na een goed ontbijt en ultieme rust is het toch veel leuker johquote:
~FEYENOORD~
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3820 / +157 / +111 / 8274 / 9268
2. Dr.Mikey / 1245 / +55 / +59 / 1218 / 1724
3. KillemWieft / 1061 / +20 / +72 / 402 / 748
4. ToT / 697 / +14 / +22 / 3137 / 3559
5. AardappelSchotel / 662 / +9 / +9 / 2294 / 2699
6. kree / 569 / +100 / +60 / 832 / 1097
7. Lovely / 568 / +12 / +19 / 2642 / 3053
8. mario390 / 551 / +67 / +0 / 177 / 335
9. Rob / 474 / +22 / +1 / 412 / 537
10. Pinnenmutske / 464 / +21 / +10 / 1267 / 1667
11. hemarookworst / 434 / +16 / +15 / 933 / 1216
12. loveyoulongtime / 368 / +24 / +6 / 1470 / 1704
13. HappyCharly / 354 / +2 / +2 / 1079 / 1281
14. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
15. devzero / 318 / +21 / +0 / 503 / 643
16. gebrokenglas / 312 / +22 / +11 / 1819 / 2092
17. greysbones / 311 / +26 / +29 / 1743 / 1893
18. mascara-klodder / 303 / +21 / +68 / 632 / 802
19. MizzezAmy / 260 / +12 / +29 / 1611 / 1851
20. Bally-b / 252 / +23 / +0 / 60 / 98De berekende gegevens zijn over de periode 2024-11-01 00:00:06 tot 2024-11-23 21:18:53SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, hij is nog niet bij. Later nog maar eens proberen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ola makker, alles wel?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Na een goed ontbijt en ultieme rust is het toch veel leuker johLach met een schone bips![]()
Neequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Na een goed ontbijt en ultieme rust is het toch veel leuker joh
Live
Met @ESF1Gamer
@Nattekat
En alle fijne users in F1Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar ben ik niet zo gevoelig voor, ik kijk voor het spelletje, niet voor de uitkomst.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat ook maar aangezien hij kampioen kan worden maak ik graag een uitzondering.~FEYENOORD~
Ach er liggen nog wel een aantal behoorlijk problemen in het verschiet en er is ook nog een hoop te doen waarvan ik nog niet helemaal weet hoe ik het moet aanpakken, maar dat kan in ieder geval stapje voor stapje en daar is geen haast bij.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blik op de toekomst maat, na de diepe dalen komen de hoge bergen
En die problemen? Tja, gelukkig sta ik er nu sterker voor.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De berekende gegevens zijn over de periode 2024-11-01 00:00:06 tot 2024-11-23 21:18:53
Dit overzicht is voor tijdstip 21:30 uur
[ code verwijderd ]Heeee!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij jou staan we gelijk
Ja mijn overzicht is nog niet up to date.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeee!!
Bij jou staan we gelijkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Als F1 moderator @Sked er bij is ben ik er ook!quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Live
Met @:ESF1gamer
@:Nattekat
En alle fijne users in F1
~FEYENOORD~
@Monitor geeft je gewoon stiekem een extra puntquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja mijn overzicht is nog niet up to date.
Jezus, dus @Nattekat hoort zelfs in F1 al niet tot de fijne users? Onverbeterlijk dat beest.....quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Live
Met @:ESF1gamer
@:Nattekat
En alle fijne users in F1"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die is er nietquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als F1 moderator @:sked er bij is ben ik er ook!
Weet je zelf ook welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Monitor geeft je gewoon stiekem een extra punt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Yes, dan kan ik lekker uitslapen!quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is er niet
Weet je zelf ook wel
~FEYENOORD~
Hij is mod daarquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dus @:Nattekat hoort zelfs in F1 al niet tot de fijne users? Onverbeterlijk dat beest.....
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jezus, dus @:Nattekat hoort zelfs in F1 al niet tot de fijne users? Onverbeterlijk dat beest.....
Natte poes bolk!![]()
Oehhh er is iets gebeurd, 1 politiebus en 3 gewone wagens erachteraan.
Laatste keer was er iemand neergestoken aan de overkant.
Nooit saai hier in Brabant
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-11-2024 22:14:12 ]![]()
Ik vond het met de Moto3/2/GP ook heerlijk toen het vroeg was, lekker alles achter elkaar terugkijken
~FEYENOORD~
Watjequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Vind F1 echt wel tof, maar opstaan ervoor?
@Sked en ik hebben een goede verstandshouding met elkaarquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
Tis wel tijd dat @:Sked terug komt
Kan hij jouw op je donder geven woudje![]()
~FEYENOORD~
Ik heb weer flink aan de code gesleuteld. Ik genereerde eerst elke keer de score over heel de maand door alles op te halen en alle pagina's te verwerken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Monitor geeft je gewoon stiekem een extra punt
Hij haalt nu alleen nog maar de laatste niet gesloten topic op en verwerkt ook alleen nog maar die laatste pagina.
Hij is nu binnen een minuut klaar met alles, ipv elke keer met een draaitijd van 10 minuten. En dat op een Raspberry Pi, dat geeft toch wel voldoening.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gast ik zit nu nog te kijken hoe onze Pepi Luukinho uit de basis aan verdrijven is. Een volgende spanning kan ik niet aan hoorquote:
Oja, DTS stopt binnenkort zonder monitor, dat zal ff wennen worden~FEYENOORD~
Zonder punten dom lullenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
Oja, DTS stopt binnenkort zonder monitor, dat zal ff wennen worden
Zat zal er dan zo ongeveer uit zien:quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als daar bolk uit komt heb je een bolk shower![]()
![]()
Hertebolkquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat zal er dan zo ongeveer uit zien:
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Dan is het weer een SC net als vroegerquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zonder punten dom lullen
~FEYENOORD~
Je bent niet geheel op de hoogtequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
Oja, DTS stopt binnenkort zonder monitor, dat zal ff wennen wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou u denken?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is het weer een SC net als vroeger
het is zijn bedrijf. Nu deed ik dit voor de lol trouwens. want we hebben het over 200 euro ofzo.quote:
Ging ff heel goed, maar gekelderd na die verkiezing. Maar dit zou helpen ?Do what you love, love what you do!![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent niet geheel op de hoogte~FEYENOORD~
Ik noteer het even in de agenda!quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je komt er vanzelf achter na 1 dec~FEYENOORD~
Vroeg voor jou morgen, een lange dag voor de boeg?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jepquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeg voor jou morgen, een lange dag voor de boeg?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tijd om op bed te gaanquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Mijn heel eerlijke en ook objectieve mening is, DTS is wel de leukste slowchat van het forum. Dat er mensen zijn die zich drukker om punten maken dan om gezellig ouwehoeren is een 2e. Maar een diversere slowchat dan DTS ben ik niet tegengekomen op geen enkel forumquote:![]()
Het heeft wel wat leuks. Ik vind wel gezellig. En ja @greysbones is gewoon een trutje. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen
De bbq was vanochtend niet zo lekkerquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hè
Morgen vroeg eruit
En dan gourmetten
Met @:NattekatFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
DTS is het leukste inderdaad. 40+ is ook wel leuk, maar daar wordt helemaal niet veel gekletst. en ONZ SC is ook vrij rustig.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn heel eerlijke en ook objectieve mening is, DTS is wel de leukste slowchat van het forum. Dat er mensen zijn die zich drukker om punten maken dan om gezellig ouwehoeren is een 2e. Maar een diversere slowchat dan DTS ben ik niet tegengekomen op geen enkel forum![]()
Het heeft wel wat leuks. Ik vind wel gezellig. En ja @:Greysbones is gewoon een trutje. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
he hequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik onthoud me wijselijk van commentaar![]()
![]()
Ietwat fris ookquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bbq was vanochtend niet zo lekker
En onverzorgd
Die luie kat lag nog op bedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik kom hier ook nog af en toe sinds ik niet meer actief ben in het spelletje, ik vind het allemaal prima johquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn heel eerlijke en ook objectieve mening is, DTS is wel de leukste slowchat van het forum. Dat er mensen zijn die zich drukker om punten maken dan om gezellig ouwehoeren is een 2e. Maar een diversere slowchat dan DTS ben ik niet tegengekomen op geen enkel forum![]()
Het heeft wel wat leuks. Ik vind wel gezellig. En ja @:Greysbones is gewoon een trutje. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen
~FEYENOORD~
Dat gourmetten is hoop ik toch flink de middag.....quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hè
Morgen vroeg eruit
En dan gourmetten
Met @:NattekatAutocorrect
(zelfst. naamw.)
du bist mien speklap mien laiverdquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De bbq was vanochtend niet zo lekker~FEYENOORD~
Voor het slapengaan the nerve podcast van rpm luisteren. @greysbones weet wie ik bedoel.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Nee johquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat gourmetten is hoop ik toch flink de middag.....
Gewoon om 7 uur de pannetjes aan
Ik ga nog effe gamen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon om 7 uur de pannetjes aan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welke game?quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Doe maarquote:
dan kun je vast lekker slapen daarnaquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor het slapengaan the nerve podcast van rpm luisteren. @:greysbones weet wie ik bedoel.
Haha was ook geen aanval maat, maar meer om te laten zien dat dit gewoon het best lopende topic is op het forumquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nog af en toe sinds ik niet meer actief ben in het spelletje, ik vind het allemaal prima johDat gaat niet weg
Nee weet ikquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha was ook geen aanval maat, maar meer om te laten zien dat dit gewoon het best lopende topic is op het forumDat gaat niet weg
het is hier vaak wel gezellig
~FEYENOORD~
Dat weet ik nog niet.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daarom ga ik mijn bed opzoeken en lekker in bed luisteren naar zijn rant.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe maar
[..]
dan kun je vast lekker slapen daarnaFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Misschien eens wat nieuws proberenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En door die post krijg ik nu likes omdat ik @greysbones een trutje noemdequote:Op zaterdag 23 november 2024 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee weet ikhet is hier vaak wel gezellig
neenee, ik likete om je eerste alinea.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En door die post krijg ik nu likes omdat ik @:Greysbones een trutje noemdeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga zoquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom ga ik mijn bed opzoeken en lekker in bed luisteren naar zijn rant.
Ook
Morgen fris en fruitigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij zitten ook gewoon morgen om 06:45 aan de worstenbroodjes en dergelijke. Moet toch een beetje een bodem leggen voor als het bier en de borrels open gaan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon om 7 uur de pannetjes aan"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Leugensquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
neenee, ik likete om je eerste alinea.
Greys weet wel dat ik haar geen trutje vindt. Hoop ik.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
mee eensquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DTS is het leukste inderdaad. 40+ is ook wel leuk, maar daar wordt helemaal niet veel gekletst. en ONZ SC is ook vrij rustig.
Ze is best wel kinky in het F1 subforumquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En door die post krijg ik nu likes omdat ik @:Greysbones een trutje noemde
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Zit je ze hier nu op te stokenquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En door die post krijg ik nu likes omdat ik @:Greysbones een trutje noemde
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik beroep mij op mijn zwijgrecht.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is ze wel beetje hoor, maar ook leuk trutje welquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Molkquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga zo
Ook
Morgen fris en fruitigGelukkig wel de laatste ochtend race van dit seizoen volgens de Nederlandse tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wat vertel je me nou?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze is best wel kinky in het F1 subforum
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: