Voor het avondeten wijk ik een keertje af van het Project Gezond, want er stak een kreeftje over...quote:
Low-Carbquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:37 schreef marc0871 het volgende:
Ik had hamburgers zonder broodjes, met de saus, tomaat en gekarameliseerde uien er als salade naast
De kilo's kan ik op het moment eigenlijk goed gebruiken.quote:
snert, koek en zopie, erwtensoepquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:31 schreef quirina het volgende:
Ik las snert.
Gatverdamme.
Snot met worst
Zooo he wat een werk, ziet er lekker uit. Had je een feessie?quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat smaakte prima![]()
Voorafje: Toastjes gemaakt met van alles en nog wat. Smaakexplosie!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoofdgerecht: Hasselback aardappelen (Frieslanders van de boer) met Old Amsterdam kaas, Bacon en knoflookolie
[ afbeelding ]
Broodje pulled pork met ijsbergsla en coleslaw
[ afbeelding ]
Laatste keer dat ik pulled pork maak. Extreem smakelijk enzo, maar veel te veel werk. Ben gisteren om 10.00u begonnen, en heb gisteren tot 2.30u 's nachts nog in de keuken gestaan. Vanmorgen en vanmiddag nog de bereiding. Effectief 2 dagen bezig geweest![]()
Maargoe, de gasten vonden het lekker, dat is wat belangrijk is
We hebben om de zoveel maanden een thuis-etentje met wat mensen. Heel gezellig, maar de lat werd de vorige keer bij een ander stel vrij hoog gelegdquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Zooo he wat een werk, ziet er lekker uit. Had je een feessie?
Zou ik ook blij mee zijn maar wat je nu hebt gedaan is tig keer beter natuurlijkquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We hebben om de zoveel maanden een thuis-etentje met wat mensen. Heel gezellig, maar de lat werd de vorige keer bij een ander stel vrij hoog gelegdEn ze weten dat ik van koken houdt. Dus dan kun je niet aankomen met een avondje Chinees
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:27 schreef Blues het volgende:
Een bordje met wat noten, biefstukworstplakjes, Amsterdamse uitjes en feta met wat peper eropthee en straks een paar glazen I Am sauvignon blanc
@golfer maakt het als volgt:quote:Op zondag 24 november 2024 01:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Snackvoer!
Ik zag laatst bij jou/jullie een kwart kool klaargemaakt. Hoe hebben jullie dat gefixt? Iets met misoboter ofzo geloof ik?
Er ligt hier een kooltje te wachten die ik daar in wilde transformeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |