Bitcoin is de tulpenmanie van deze eeuw. Daardoor gaan mensen gekke dingen doen.quote:Op maandag 25 november 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand wel eens iets weggegooid van een ex?
WHOOPSSSS
https://www.ad.nl/buitenl(...)-weggooide~aa1f90c6/

En als jij bijna 700 miljoen krijgt ben je blijquote:Op maandag 25 november 2024 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bitcoin is de tulpenmanie van deze eeuw. Daardoor gaan mensen gekke dingen doen.

Ik kan heel veel zeggen, maar ik doe het met een linkje afquote:Op maandag 25 november 2024 18:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bitcoin is de tulpenmanie van deze eeuw. Daardoor gaan mensen gekke dingen doen.

Ja, dat is klote voor hem. Maar het moet wel een hele harde schijf zijn als die na 11 jaar op een vuilnisbelt nog bruikbaar is.quote:Op maandag 25 november 2024 18:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En als jij bijna 700 miljoen krijgt ben je blij
als je weet dat ze op de vuilnisbelt liggen verdrietig
Dus omwisselen voor de hype over is, maar dat moet je ze wel vinden

Dat artikel is al weer een jaar oud,quote:Op maandag 25 november 2024 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan heel veel zeggen, maar ik doe het met een linkje af
https://www.crypto-inside(...)eleken-en-ontkracht/

Gelezen. Het komt niet zo overtuigend overquote:Op maandag 25 november 2024 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan heel veel zeggen, maar ik doe het met een linkje af
https://www.crypto-inside(...)eleken-en-ontkracht/

Vullis op de vuilnisbreltquote:Op maandag 25 november 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Hier iemand wel eens iets weggegooid van een ex?
WHOOPSSSS
https://www.ad.nl/buitenl(...)-weggooide~aa1f90c6/

Misschien wist ze dat ie het had, alleen niet dat het in de rommellade lagquote:Op maandag 25 november 2024 19:45 schreef pullup het volgende:
Sowieso sneaky dat hij zijn vriendin niet verteld had dat hij dat had

Dat begreep ik al toen je over tulpen begonquote:Op maandag 25 november 2024 18:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gelezen. Het komt niet zo overtuigend over
Maar goed, daar houd ik me verder niet mee bezig.

Wat een idioot!!!quote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een brug te ver hoog
Bekijk deze YouTube-video

Dat zou inderdaad ook nog wel kunnenquote:Op maandag 25 november 2024 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien wist ze dat ie het had, alleen niet dat het in de rommellade lag

Ik heb er afgelopen weekend ook eentje gekekenquote:Op maandag 25 november 2024 20:11 schreef pullup het volgende:
Het is potdomme net half november geweest en er zijn gewoon 5 kerstfilms te zien vanavond
Vooral dat RTL 8 gaat al weken los met 2 van die krengen per dag

Die hard?quote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen weekend ook eentje gekeken
Nouja, soort van kerst, want het speelde zich af tijdens kerst

Het is mogelijk dat dat nog net door de beugel zou kunnenquote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef D. het volgende:
[..]

The Impossible?quote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef D. het volgende:
[..]

Ja nu willen we het weten ookquote:

Wat een opluchtingquote:Op maandag 25 november 2024 20:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is mogelijk dat dat nog net door de beugel zou kunnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |