Nederland heeft immigranten , om te werkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als wij een gigantisch laag geboortecijfer zouden hebben zou onze overheid ook daar op inspelen.
Nu is dit wat directer, maar toch.
Ons geboortecijfer is ook kut, aangezien iedereen hier vooral met zichzelf bezig is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als wij een gigantisch laag geboortecijfer zouden hebben zou onze overheid ook daar op inspelen.
Nu is dit wat directer, maar toch.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ons geboortecijfer is ook kut, aangezien iedereen hier vooral met zichzelf bezig is.
Waar 2,1 gezond is want dan blijf je op pijl, en hoger dan dat is groei.quote:1.49 births per woman (2022)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<signature here>.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Waar 2,1 gezond is want dan blijf je op pijl, en hoger dan dat is groei.
Maar wat michaelmoore zegt, we hebben migranten nodig*.
*=Migratie is een piramidespel zonder einde. We moeten af van de mythe van de eeuwige groei. Maar dat is een discussie voor elders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland heeft immigranten , om te werkenquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ons geboortecijfer is ook kut, aangezien iedereen hier vooral met zichzelf bezig is.
Het officiele inflatie percentage schijnt mee te vallen ja dat had ik ook gehoordquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik had gehoord dat de inflatie wel meevalt daar.
Wat dat betreft is het ook een interessante om te weten wat de wisselkoers USD/EUR-RUB nu, aldaar, op straat is. Ondertussen denk >50 topics terug was er een Turkse NL'er die daar een boekje over open deed. Wat de prijzen in TR op straat waren. Fascinerend inzicht, leverde dat op. Want wat de straat je wil geven voor je eurodollar, dat is de echte waarde, niet wat ze ergens in een spauglelijke communistische kantoor kolos bepalen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Het officiele inflatie percentage schijnt mee te vallen ja dat had ik ook gehoord
Zuigende ongeinformeerdheidquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Joe Rogan is ook een MAGA wappie tegenwoordig.
Is hij ooit anders geweest?quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:47 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Joe Rogan is ook een MAGA wappie tegenwoordig.
Ik luisterde zijn podcast voordat hij naar Spotify overging. Toen vond ik hem nog geen wappie.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is hij ooit anders geweest?
Ik vond hem vanaf het begin al een mafklapper. Nooit begrepen waarom hij zo'n groot podium kreeg.
Dat ben ik met je eens. Oekraïne ook niet. Dus steden als Kramatorsk en Slovjansk kunnen best wel Oekraïens blijven na een wapenstilstand..quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Rusland houdt dit geen 3 jaar meer vol.
en odessa en marioepol en de krim ookquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Oekraïne ook niet. Dus steden als Kramatorsk en Slovjansk kunnen best wel Oekraïens blijven na een wapenstilstand..
Als Rusland de rest van de oblast Donetsk nog wil veroveren, dan lijkt het mij ook het beste om via de oostkant van de oblast Dnjepropetrovsk op te trekken, want daar zijn de minste verdedigingswerken van de Oekraïners. En vervolgens de steden in de Donetstskregio in te sluiten.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met de huidige voortgang kan dat wel in één enkel jaar bekeken zijn. Zo'n 8000km2 is nog in Russische handen en de huidige voortgang ligt boven de 600km2 per maand, dan zouden zich wel enkel op de Donetsk oblast moeten concentreren. Het lijkt er momenteel op dat de bedoeling eerder is op te trekken richting het Oblast Dnjepropetrovsk.
Het probleem is denk ik niet precies hoeveel terrein er wordt ingenomen maar eerder dat er al een half jaar een stijgende lijn zichtbaar is.
wat mij betreft gaat Polen er in nuquote:Op zaterdag 23 november 2024 22:21 schreef pokkerdepok het volgende:
putin is een bully. hij slaat hard, en als er wat terug komt dreigt hij met je einde.
oplossing: harder slaan dan putin. helaas. een schoolklasjes praat oplossing werkt niet voor een ouwe half seniele gek. de NAVO houdt al jaren zn mond netjes dicht, en het westen zet alleen er iets tegenover zodat oekraine niet verliest.
okee het is ook een verdedigings clubje, de NAVO natuurlijk. mar een beetje je tanden laten zien mag toch wel een keer vind ik. stel gewoon even een keer rustig dat de NAVO heel rusland binnen een week weg kan vagen. wat ook zo is. en dat er een grens is bereikt.
Kut blueskyquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:39 schreef Ulx het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lbncbdtoec2v
Tien raketten richting Koersk, luchtalarm gaat af.
Ik heb gehoord dat de 3-daagse militaire operatie een groot sucess is geweest.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ah ja vandaar dat de gewone burger amper meer iets kan betalen in Rusland.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
die hoge rente is oo niet om de inflatie te dempen, maar om waardedaling van de roebel tegen te gaanquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:00 schreef phpmystyle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |