Elk jaar een weekend voor een festival, maar niet langer. Ik zou niet weten met wie ik dan op vakantie zou moeten gaan, alleen lijkt me niks.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:35 schreef Soldier2000 het volgende:
Gaan jullie ooit op vakantie zonder je kinderen? Twijfel een beetje om dit voor te leggen aan mijn vriendin, maarja vind het ook wel een beetje egoïstisch omdat zij dan de volledige zorg over onze dochter krijgt.
Dat eerste inderdaad ook.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:41 schreef Bami het volgende:
Meer dan 1 nachtje kan mijn dochter niet uit logeren want dat ziet oma niet zitten.![]()
Maar ik zou je idd vooral afvragen of zij dan ook een week op vakantie kan en jij dan een week de kleine zou verzorgen. Als je dat niet ziet zitten lijkt het me ook niet fair om van haar te verwachten.
Mijn schoonmoeder vindt het ook leuk hoor, maar die wil dus eigenlijk geen kleinkinderen voortrekken op dat vlak én mijn dochter is ook een dramaslaper en vroeg wakker, mijn schoonmoeder komt zelf altijd pas na achten uit bed.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:13 schreef Bami het volgende:
Oh dat lijkt me nog wel lastiger! Mijn moeder vindt het super leuk als Pukje komt logeren, maar ik heb geen beste slaper gebaard dus meer dan 1 nacht achter elkaar vindt ze simpelweg te vermoeiend.![]()
Wel fijn dat als het echt nodig is je er iig wel terecht kan! Bij mijn schoonouders durf ik dan weer niet zo goed aan, zolang ze slaapt zoals ze nu doet.
Waarom?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
In april heb ik een bruiloft en blijf daar overnachten, dat wordt de eerste keer dat ik niet bij dochter in de buurt slaap (ze blijft dan bij mijn man), maar ik zie er best wel een beetje tegenop.
Blijkbaar heb ik gewoon weinig talent voor loslaten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef June. het volgende:
[..]
Waarom?
Hier ga ik regelmatig op congres, 1x per jaar midweek met vriendinnen weg. Ook vriend heeft af en toe een mannenweekend. Heerlijk.
Toen ze kleiner waren en de nachten pittiger was de frequentie wel een stuk minder. Toen gingen ze ook nog niet logeren. Nu ze wat ouder zijn en gewoon de klok rondslapen vinden ze uit logeren bij oma/opa heel leuk. Dus nu ook plannen om lekker samen een keer weg re gaan zonder kids, gewoon een nachtje ofzo.
Je bent daarin niet de enige. Ik ben vorig jaar voor het eerst twee nachtjes weggeweest (castlefest met man) en de kinderen waren toen bijna 6 en 3,5. En dat vond ik echt heel heftig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik gewoon weinig talent voor loslaten.
Vind het rot om zo ver weg te zijn. Maar goed, eens moet de eerste keer zijn en het valt vast mee.
Ik ben ook pas voor het eerst twee nachten van huis weggeweest toen de mijne 21 maanden was. Dat vond ik ook moeilijk. Nu vind ik het heerlijk als ik de peuter ‘s nachts niet heb. 🤣 Straks is de baby er weer en die zal ik wel weer lang bij me willen hebben ‘s nachts verwacht ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind het rot om zo ver weg te zijn. Maar goed, eens moet de eerste keer zijn en het valt vast mee.
Haha, maar als je het ook nooit doet dan heb je automatisch meer twijfels en zie je meer beren op de weg.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |