Jaaaaa wat vond je van die blonde diva????quote:Op woensdag 4 december 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Nu met een theetje kijkend naar LLDL.. wat een figuren toch ook af en toe...
Die dusquote:Op woensdag 4 december 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ene meisje dat alleen maar zit te hihihi hi hi hi hi hi hihi
Morguh Birdiequote:
Ooh oké nou dan weet je het nu ook als het goed is...quote:Op woensdag 4 december 2024 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de aflevering nog niet gezien, zit hem nu te kijken.
Ik kijk altijd VI op dat tijdstip
Ja niet leuk... heel de spanning weg..quote:Op woensdag 4 december 2024 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Nou.. ik heb pas een halve aflevering gezien ook.. over de winnares zeiden ze iets.. die dacht het ook niet zo goed te doen.. nu zie ik dat en denk ik : ja ja wellicht bewust erin gemonteerd![]()
Baal er ook wel van, het is niet meer spannend nu.
Jaaa Dott wordt slapend rijk door joual slaapt ze niet altijd even veel
Haha ja die heb ik ook vanmorgen zitten kijken dat gezicht ook toen hij nee zei... ik kom dan niet meer bij... ja dat eisenpakket niet te filmen...quote:Op woensdag 4 december 2024 08:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaaa wat vond je van die blonde diva????Heb wel met verbazing zitten kijken naar wat ze allemaal voor een eisen had
![]()
Die jongen wimpelde haar nog netjes af.
'vind je mij sexy' ' Nee'![]()
![]()
en dat ook nog eens zeggen op het eind vol verbazing dat hij nee zei
Dat gekir vond ik irritant maar moest wel lachen om haar uitspraken en die blouse en riemquote:Op woensdag 4 december 2024 10:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik ook vanmorgen zitten kijken dat gezicht ook toen hij nee zei... ik kom dan niet meer bij... ja dat eisenpakket niet te filmen...![]()
Sommige vrouwen...
Goedemorgen...quote:Op woensdag 4 december 2024 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat gekir vond ik irritant maar moest wel lachen om haar uitspraken en die blouse en riem![]()
Dat is wel de bedoeling.quote:Op donderdag 5 december 2024 05:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hi jij gaat mee int zakje @:Spapaars
quote:Op donderdag 5 december 2024 05:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling.
Mijn Sinterklaas cadeau is elk jaar weer een gratis reis naar het zonnige Spanje.
Goedemorgen....quote:
O, was er wind voorspeldquote:Op donderdag 5 december 2024 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Zo het begint hier al lekker te spoken... de wind trekt al lekker aan...
Alweer? Code geel doen ze echt bij allesquote:Op donderdag 5 december 2024 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja storm maar niet zo heftig morgen code geel hier...
Niets van meegekregenquote:Op donderdag 5 december 2024 07:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja storm maar niet zo heftig morgen code geel hier...
Ja klopt code geel wordt snel ingezet maar bij de laaste storm was het niet overbodig..quote:Op donderdag 5 december 2024 07:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alweer? Code geel doen ze echt bij alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |