Goedemorgen...quote:Op dinsdag 3 december 2024 10:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Alle fokkers kopen het op door de tip hier
Denk dat alles wat op tv komt wel wat gescript is..
Mannog gisteravond begonnen aan het laatste seizoen , het huidige, HNTM zag ik bij het nieuws al wie gewonnen heeft.![]()
Mjah ik ga het toch kijken. Minder leuk.. dat wel.
@:dotteke kan nu al cashen door Frummel![]()
En goedemorgen mensen hiero
quote:Op dinsdag 3 december 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, het zit er al weer op
[..]
Ja, ze bezorgd mij een leuke Kerst, kan al aardig shoppen daardoor
ZOver ik weet Nog niets bekend, duurt wel lang he voor we wat meer wetenquote:Op woensdag 4 december 2024 07:36 schreef Frummelie het volgende:
Is er al iets bekend over BB of tasten we allemaal nog in het duister?
Ja dat ene meisje dat alleen maar zit te hihihi hi hi hi hi hi hihiquote:Op woensdag 4 december 2024 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...![]()
Nu met een theetje kijkend naar LLDL.. wat een figuren toch ook af en toe...
Ja dat vind ik ook andere jaren wisten toch al zo'n beetje hoe wat wanneer...quote:Op woensdag 4 december 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOver ik weet Nog niets bekend, duurt wel lang he voor we wat meer weten
Ze houden het spannend, in ieder geval geen liveshowsquote:Op woensdag 4 december 2024 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook andere jaren wisten toch al zo'n beetje hoe wat wanneer...
Hihi hihi hihi.... echt hé af en toe in een kreukie hier..quote:Op woensdag 4 december 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat ene meisje dat alleen maar zit te hihihi hi hi hi hi hi hihi
Die live shows gingen toch nergens over dus dat ga ik niet missen.. tv volg ik ook niet hi... ik ben ook wel benieuwd van wat we nog gaan zien op de live streamquote:Op woensdag 4 december 2024 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze houden het spannend, in ieder geval geen liveshows
5 dagen in de week 1,5 uur op tv.
ALs dat maar niet inhoudt dat we op de streams helemaal niets meer mogen zien
Ik keek het altijd ook wel op tv, om de dingen te zien die we op de streams niet mochten zienquote:Op woensdag 4 december 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die live shows gingen toch nergens over dus dat ga ik niet missen.. tv volg ik ook niet hi... ik ben ook wel benieuwd van wat we nog gaan zien op de live stream
Ik moet ook regelmatig lachen, maar soms ook een zucht van verbazing.quote:Op woensdag 4 december 2024 07:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hihi hihi hihi.... echt hé af en toe in een kreukie hier..
Ja als ik iets gemist had op de streams keek ik ook wel eens een aflevering op tv maar echt zelden hoor..quote:Op woensdag 4 december 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik keek het altijd ook wel op tv, om de dingen te zien die we op de streams niet mochten zien
maar 5x1.5 uur is mij te veel, dan kan je bijna niets anders meer kijken in de avond uren.
We gaan zien hoe het dit jaar gaat. Welveel op tv dus denk minder leuke streams daardoorquote:Op woensdag 4 december 2024 07:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja als ik iets gemist had op de streams keek ik ook wel eens een aflevering op tv maar echt zelden hoor..
Hier net zo.. ik zit af en toe ook vol verbazing naar het scherm te staren... achteraf moet je toch denken wtf...quote:Op woensdag 4 december 2024 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet ook regelmatig lachen, maar soms ook een zucht van verbazing.
Hoe kunnen mensen zich zo neerzetten op tv. Vogens mij beseffen ze dat niet eens soms.
Ja dat lijkt mij ook. EN wat ik ook niet snap is die jonge gastjes die zich opgeven.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hier net zo.. ik zit af en toe ook vol verbazing naar het scherm te staren... achteraf moet je toch denken wtf...
Ja dat zomaar kunnen... ik ben wel benieuwd... we gaan het zien Dotteke...quote:Op woensdag 4 december 2024 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan zien hoe het dit jaar gaat. Welveel op tv dus denk minder leuke streams daardoor
Ja precies... ik denk dan joh gastje je komt net kijken... ga gewoon de weide wereld in.. of is dat dan puur om met je smoeltje op tv te komen?quote:Op woensdag 4 december 2024 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. EN wat ik ook niet snap is die jonge gastjes die zich opgeven.
EN af te gaanquote:Op woensdag 4 december 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies... ik denk dan joh gastje je komt net kijken... ga gewoon de weide wereld in.. of is dat dan puur om met je smoeltje op tv te komen?
Ja ook dat maar ook de oudere kunnen d'r wat van hoor... zetten zich ook regelmatig voor schut..quote:Op woensdag 4 december 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN af te gaanwant ik vind dat ze zich vaak voor schut zetten
Dat is zeker waarquote:Op woensdag 4 december 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ook dat maar ook de oudere kunnen d'r wat van hoor... zetten zich ook regelmatig voor schut..
Ja volgens mij raakt er iemand gewond was in de aflevering van gisteren te zien...quote:Op woensdag 4 december 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar![]()
Ik hoor net in een reclame stukje dat het vanavond heftig wordt in M&B
Heb de aflevering nog niet gezien, zit hem nu te kijken.quote:Op woensdag 4 december 2024 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja volgens mij raakt er iemand gewond was in de aflevering van gisteren te zien...
Goedemorgen Frummelquote:Op woensdag 4 december 2024 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...![]()
Haha...
Ooh vreselijk als je de uitslag al weet... ik ben dan al zo teleurgesteld dat ik geen zin meer heb om te gaan kijken.... trutje hé..
Jaja Dotteke loopt lekker binnen door dat gepiel van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |