Morguh Birdiequote:
Goedemorgen....quote:Op maandag 2 december 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Alone kijken bij het haken
Ik weet nog niet of het mij gaat pakken... beetje mensen die tegen zichzelf praten...
Maar ik zie nog maar de eerste aflevering
Govert Sweep kijk ik wel altijd op YouTube
Ik ben in aflevering twee...quote:Op maandag 2 december 2024 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....![]()
Ik ben na 10 minuten afgehaakt is geloof ik ook niet zo mijn ding... ik ga het zeker nog 1 keer proberen want wie weet... vaak vallen de 1ste afleveringen tegen ook bij series...tenminste dat vind ik dan hé... haha
Haha ik hou ook meer van drama en pit...ooo als er in aflevering 2 ook al niks gebeurd weet ik niet of ik überhaupt de moeite neem om verder te kijken..quote:Op maandag 2 december 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben in aflevering twee...
Volgens mij ben ik meer een dramaqueen... er gebeurt amper wat... mis de interactie tussen de deelnemers.
Denk zo wat anders op te zoeken
Ik heb hem uitgezetquote:Op maandag 2 december 2024 09:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ik hou ook meer van drama en pit...ooo als er in aflevering 2 ook al niks gebeurd weet ik niet of ik überhaupt de moeite neem om verder te kijken..
Oooh heftig...quote:Op maandag 2 december 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb hem uitgezet
Het enige dat er gebeurde was dat een grietje huilde om een dode kikker
Onderweg naar Liefde is niet echt wat voor mij helaas.
Kijk even een aflevering van Criminal Minds
Eens zien of daarna bij Storytel deel twee van het verhaal voor advent online staat
Ik zie ook even niet hoe je dit voor elkaar gekregen hebtquote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Help @:Dotteke ik heb weer een quote om zeep geholpen..
Tikkie is onderwegquote:Op maandag 2 december 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
Help @:Dotteke ik heb weer een quote om zeep geholpen..
Oooh op Videoland of Netflix heb ik ook pas een seizoen bekeken... heerlijk, hou d'r van..quote:Op maandag 2 december 2024 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben toch over geschakeld naar Hayu en begin aan het nieuwe seizoen van Real Housewives of Beverly Hills
Draaaaaama
Op Hayu is er een nieuw seizoen gestart. Die loopt gelijk met Amerika! Dus dat vind ik wel fijnquote:Op maandag 2 december 2024 12:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh op Videoland of Netflix heb ik ook pas een seizoen bekeken... heerlijk, hou d'r van..
Ik heb geen Hayu....oohoo dus dat wordt lekker genieten voor jou...quote:Op maandag 2 december 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op Hayu is er een nieuw seizoen gestart. Die loopt gelijk met Amerika! Dus dat vind ik wel fijnMorgen komen van al mijn realityseries de verse aflevering voor deze week
Hahaha ja, ik heb er over getwijfeld, alleen ik kijk rond de 90% van alle series daar.Dus tja... morgen weer bingedagjequote:Op maandag 2 december 2024 12:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb geen Hayu....oohoo dus dat wordt lekker genieten voor jou...
Vanavond finale van HNTM! Gisteren even gehaald hierquote:Op maandag 2 december 2024 13:11 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemiddag samen![]()
Had nog gekeken voor de crispy chili olie maar die is uitverkocht bij de Jumbo![]()
Alle mensen van FOK! vast opgekocht![]()
![]()
Real Housewives of Beverly Hills , ken ik niet .. nu nog bezig met het vorige seizoen van Hollands Next Top Model.
Daarna door naar het huidige seizoen dat vandaag afloopt..
Dan eens kijken of ik RHoBH leuk vind.Zag dat het ook op Videoland staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |