SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITSLAGEN VRIJDAGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PROGRAMMA ZATERDAG:
13:45 tweede ronde
20:00 derde ronde
Te zien op: VIAPLAY (helaas niet op het open kanaal).
Game on!
[ Bericht 41% gewijzigd door Kopiko op 22-11-2024 23:44:38 ]
Waarom zou je woedend zijn om Littler?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:Dr_Flash is razend naar verluid!
We schakelen even door naar de Modus Super Series, naar Cedric 'Waegy' Waegemans (tegen Darren 'DJ' Johnson).quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:10 schreef maxi-mus het volgende:
Dom Taylor hep trouwens drugs gebruikt.
[ x ]
Alan 'Soots' Soutar probeerde ook op alle mogelijke manier Wattimena uit zijn concentratie te brengen, triest gevalquote:
Daar blijft dan het WK voor overquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Joe Cullen hangt boven het ravijn. Meestal is dat een teken dat er een random goede prestatie van zijn kant zal komen (lol).
Meest ideaal is dan een loting uit het grijze gebied. Niet een Nijman of Wattimena, maar een Dom Taylor (maar die heeft uit de dopingpot gesnoept hahaha) of Jim Williams om maar iets te noemen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar blijft dan het WK voor over?
Cullen is echt heel slecht momenteel, vermoedelijk de slapste van de top 32 samen met Wright.quote:Op zaterdag 23 november 2024 10:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Meest ideaal is dan een loting uit het grijze gebied. Niet een Nijman of Wattimena, maar een Dom Taylor (maar die heeft uit de dopingpot gesnoept hahaha) of Jim Williams om maar iets te noemen.
Wow, ik kom er nu ook gewoon achter dat hij deze twee maanden slechts 87,40 gemiddeld gooit
Cullen, Van den Bergh, Dolan, Wright. En ook wel echt ruim minder de afgelopen twee maanden.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cullen is echt heel slecht momenteel, vermoedelijk de slapste van de top 32 samen met Wright.
Het enige is dat hij zich nog wel eens in een wedstrijd kan vastbijten, dus ik zie hem nog wel winnen van een grijze muis.
VdBergh gooit op TV nog wel uitstekende potjes, soms zelfs boven de 100, die zou ik niet uitvlakken en zeker niet op het WK.quote:Op zaterdag 23 november 2024 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cullen, Van den Bergh, Dolan, Wright. En ook wel echt ruim minder de afgelopen twee maanden.
Mag straks tegen Dirk.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:15 schreef de_boswachter het volgende:
Wattimena doet buitenaardse dingen. Past goed bij z’n kop.
ALTIJD TEGEN MIKEquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:19 schreef GwaiLow het volgende:
Wattimena is wel een sloopkogel geworden.
En wtf White. Gisteren gooide hij met gemiddelde boven de 100 Mike naar huis, en nu gaat ie er 6-0 af met 76 gemiddeld tegen Decker.
Scutt heeft nog geen toerkaart? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kist heeft door het succes van Scutt nu virtueel een toerkaart. @:wimderon
Hij was hem afgelopen jaar kwijtgeraakt. Op Q-School had hij flinke pech.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Scutt heeft nog geen toerkaart? Dat wist ik niet.
Is geen trend. Doen wij al jaren. Een triple is twee x zo klein als een dubbel dus dubbels dat zou makkelijker moeten zijnquote:Op zaterdag 23 november 2024 20:55 schreef The_Undertone het volgende:
Bij 96 voor 2 keer dubbel 19 gaan na een single 20 blijf ik toch een domme trend vinden.
Ja, maar dan moet je hem hoog genoeg gooien. Zonneveld gooide onder de D19, dan heb je niet eens een score.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is geen trend. Doen wij al jaren. Een triple is twee x zo klein als een dubbel dus dubbels dat zou makkelijker moeten zijn
Haha, en nu lukt het dus fair game.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is geen trend. Doen wij al jaren. Een triple is twee x zo klein als een dubbel dus dubbels dat zou makkelijker moeten zijn
PLAISIEREDquote:Op zaterdag 23 november 2024 21:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En als ik het goed doorheb, is Plaisier één WK-wedstrijdzege verwijderd van een top-64 plek. Tenzij engnekken als Evz/Hughes/Slevin er doorheen komen op de Tourkaartqualifier.
quote:Op zaterdag 23 november 2024 15:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verrassingen zijn op zich, wat zeg ik, helemaal niet erg. De wildgroei aan nietszeggende of schijtirritante figuren is vooral traumatisch.
Iejen mist karakters. Om dan vervolgens karakterloze figuren als Beaton en Jenkins te noemen. En Vincent.quote:White stond ten slotte ook nog even stil bij het afscheid van Steve Beaton. "We hadden ons met een tiental spelers verkleed als Steve op zijn laatste Players Championship. Dat was geweldig. We zullen Steve missen, hij was een echt 'karakter' uit onze sport en dat missen we tegenwoordig wel. Ik denk dan aan Steve, maar ook aan spelers als Kevin Painter, Terry Jenkins en zelfs Vincent van der Voort, die er na dit jaar ook mee ophoudt."
Heeft die ook weer eens wat te doen als fulltime darter.quote:Op zaterdag 23 november 2024 20:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kist heeft door het succes van Scutt nu virtueel een toerkaart. @:wimderon
https://www.dartsrankings.com/postwch
Als de tegenstander op een dubbel of 60 of lager staat snap ik het wel. Als je de eerste raakt hoef je de tweede er maar tegenaan te gooien.quote:Op zaterdag 23 november 2024 21:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je hem hoog genoeg gooien. Zonneveld gooide onder de D19, dan heb je niet eens een score.
Leuk maar je kijkt naar niks.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:26 schreef The_Undertone het volgende:
Littler weer aan het schroeien.
Raybar?quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mogelijke kwartfinales op het WK:
Humphries v Bunting
Littler v Cross
Smith v Clayton
Van Gerwen v Chisnall
32e op de ranglijst. Treft dus al in de laatste 32 Humphries.quote:
Robert Owen in de plaats van Dom Taylor.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
32e op de ranglijst. Treft dus al in de laatste 32 Humphries.
Tenzij Joyce wint van Humphries, dan is hij opeens unseeded.
Of wanneer Scott Williams het toernooi op miraculeuze wijze wint.
Van Gerwenquote:Op zaterdag 23 november 2024 23:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mogelijke kwartfinales op het WK:
Humphries v Bunting
Littler v Cross
Smith v Clayton
Van Gerwen v Chisnall
Als ik van Barneveld was zou ik hopen dat Joyce inderdaad wint. Dan heb je als unseeded speler nog de kans op een betere loting.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
32e op de ranglijst. Treft dus al in de laatste 32 Humphries.
Tenzij Joyce wint van Humphries, dan is hij opeens unseeded.
Of wanneer Scott Williams het toernooi op miraculeuze wijze wint.
Ergens wel...maar als 32ste seed tref je Hump wel pas in de 3e ronde. Unseeded kan het al eerder raak zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2024 23:58 schreef spleeh het volgende:
[..]
Als ik van Barneveld was zou ik hopen dat Joyce inderdaad wint. Dan heb je als unseeded speler nog de kans op een betere loting.
Het signeren van al die bordjes is ook een vreselijke trend.quote:Op zondag 24 november 2024 14:48 schreef Wertha het volgende:
Ross Smith heeft geen zin in dagjesvolk. Loopt bijna in één rechte lijn naar het podium.
quote:Op zondag 24 november 2024 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eindelijk weer een beetje normale major.
Jammer dat vGerwen en Smiss walk-overs krijgen (mits ze hun eerste wedstrijd winnen).quote:Op zondag 24 november 2024 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Potentiële Cross v Van Veen in de laatste 32 op het WK.
Evenals Humphries v Van Barneveld
Het wordt een interessant WK.quote:Op zondag 24 november 2024 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat vGerwen en Smiss walk-overs krijgen (mits ze hun eerste wedstrijd winnen).
Aan de andere kant zijn er met Pietje, Joyce, Wattimena, Williams, Nijman, Lukeman en Menzies genoeg bananenschillen bij de ongeplaatste spelers.
Scuttraket, Plaisier, Dom Taylor (wel of niet?),quote:Op zondag 24 november 2024 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat vGerwen en Smiss walk-overs krijgen (mits ze hun eerste wedstrijd winnen).
Aan de andere kant zijn er met Pietje, Joyce, Wattimena, Williams, Nijman, Lukeman en Menzies genoeg bananenschillen bij de ongeplaatste spelers.
Dat sowieso!quote:Op zondag 24 november 2024 18:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het wordt vooral een warm bad in DRT.
Dom Taylor zal er niet bij zijn denk ik zo. Scutt en Plaisier zijn wel extreem wisselvallig. Die kunnen zowel 80 als 105 gooien. Op zich wel gevaarlijke klanten. Ik weet alleen niet hoe goed Scutt zich in wedstrijden kan vastbijten.quote:Op zondag 24 november 2024 18:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scuttraket, Plaisier, Dom Taylor (wel of niet?),
Als Littler op stoom komt is ie ook gewoon niet te stoppen, behalve door Humphries en vGerwen.quote:Op zondag 24 november 2024 20:20 schreef Wertha het volgende:
Tegenstanders proberen niet eens meer van hem te winnen.
Gewoon TR20 Bull, omdraaien handje gevenquote:Op zondag 24 november 2024 20:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Schande.
Wel fijn dat Littler evenals ik op 110 bij T19 start.
Ach, hij is weer op de weg terug. Dat is al belangrijk op zich. Die wedstrijd tegen Krcmar kon vorig jaar echt niet.quote:
En we hebben bijna de finale die we over een week of 6 ook wensen te zien. Oh wachtquote:Op zondag 24 november 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, hij is weer op de weg terug. Dat is al belangrijk op zich. Die wedstrijd tegen Krcmar kon vorig jaar echt niet.
Dat kan wel eens als thema boven het WK gaan hangen, ja.quote:Op zondag 24 november 2024 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En we hebben bijna de finale die we over een week of 6 ook wensen te zien. Oh wacht
Tuurlijk niet joh.quote:Op zondag 24 november 2024 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En we hebben bijna de finale die we over een week of 6 ook wensen te zien. Oh wacht
Kwart van Smiss is echtquote:Op zondag 24 november 2024 22:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bij dezen is het WK brekket ROND
[1] Luke Humphries - Raymond van Barneveld [32]
[16] James Wade - Peter Wright [17]
[8] Stephen Bunting - Dirk van Duijvenbode [25]
[9] Damon Heta - Mike De Decker [24]
[4] Luke Littler - Ritchie Edhouse [29]
[13] Danny Noppert - Ryan Searle [20]
[5] Rob Cross - Gian van Veen [28]
[12] Nathan Aspinall - Andrew Gilding [21]
[2] Michael Smith - Krzysztof Ratajski [31]
[15] Chris Dobey - Josh Rock [18]
[7] Jonny Clayton - Daryl Gurney [26]
[10] Gerwyn Price - Joe Cullen [23]
[3] Michael van Gerwen - Brendan Dolan [30]
[14] Gary Anderson - Ross Smith [19]
[6] Dave Chisnall - Gabriel Clemens [27]
[11] Dimitri Van den Bergh - Martin Schindler [22]
Dus geen ‘Amerikaan’ Jules van Dongen dit WK, heel mooi. Klaar met deze acts. Net als Zweed Jeffrey de Graaf.quote:
Zeg het ze maatquote:Op zondag 24 november 2024 22:17 schreef Szura het volgende:
Mongolenhelft die onderkant, allemaal uit vorm verkerende en op hun retour zijnde figuren
Zul je zien dat die psychisch gestoorde dansbelg komt bovendrijven, maggewoonniegebeureklaarquote:
Zie liever de zus van Jurjen.quote:Op zondag 24 november 2024 22:24 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn wel 2 lekkere koppen, die Van Veen en Van der Velde
Price/Cullenquote:Op zondag 24 november 2024 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ben er nog niet helemaal over uit wat de beste loting voor WESSEL is, @:mani89 .
Ze lijden allebei een beetje aan dezelfde moedervlektyfus als Martijn Kleermaker.quote:Op zondag 24 november 2024 22:24 schreef The_Undertone het volgende:
Zijn wel 2 lekkere koppen, die Van Veen en Van der Velde
Het wordt hoe dan ook iets verschrikkelijks.quote:Op zondag 24 november 2024 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ben er nog niet helemaal over uit wat de beste loting voor WESSEL is, @:mani89 .
Zjak die in leg 3 al over het hoogste gemiddelde ooit in de jeugd WK finale begonquote:Op zondag 24 november 2024 22:34 schreef wimderon het volgende:
Dzijan trekt er alles onder. Heeft zichzelf wederom teveel druk opgelegd.
Mijn grootste nachtmerrie is een loting tegen Cullen, om vervolgens te aanschouwen hoe Joe 109 gemiddeld tegen onze Wessel gooit.quote:Op zondag 24 november 2024 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wordt hoe dan ook iets verschrikkelijks.
@Poepz0rquote:
Neuh, 4 uur rijden minimaal naar Wigan. Maar dat is alleen als hij vannacht nog gaat. Morgen duurt gewoon langer én dan dezelfde dag nog presteren. Wordt hem zeker niet.quote:Op zondag 24 november 2024 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Die haalt morgen de Qualifier niet.
Met plaisier gelezenquote:Op maandag 25 november 2024 00:08 schreef wimderon het volgende:
Ik heb even een OP in elkaar geflanst, weest welkom allen.
DRT / 2025 PDC World Darts Championship #1
quote:Tour Card Holders Absent: Benjamin Reus, Jeffrey de Graaf, Michael van Gerwen.
Non-Tour Card Holders Competing: Beau Greaves, Stefan Bellmont, Carl Sneyd.
Onlangs qualifier voor UK Ooen gewonnenquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb meer vragen bij Carl Sneyd. Wie is dat joh?
Bellmont, houd uw kinderen binnenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het seizoen is met de World Masters officieel begonnen.
Maandag gaan we weer DE VLOER OP. Met Beau op de planning vooralsnog en géén Van Gerwen, @:wimderon
[..]
Erg mooi.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het seizoen is met de World Masters officieel begonnen.
Maandag gaan we weer DE VLOER OP. Met Beau op de planning vooralsnog en géén Van Gerwen, @:wimderon
[..]
Cullen is ook weer uit zijn graf opgestaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 16:51 schreef wimderon het volgende:
Soots staat buitenaards te gooien.
Edhouse glibbert met mid 80-gemiddeldes door de rondes heen.
Ray verliest in de eerste ronde met 100 gemiddeld.
De bingokaart bijna volledig vol tijdens het eerste event.
Deed het een paar weken geleden aardig op de Challenge Tour, waardoor hij als reserve meedoet deze weken.quote:
En linksaidsquote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deed het een paar weken geleden aardig op de Challenge Tour, waardoor hij als reserve meedoet deze weken.
Zoals je ziet, een saaie uitstraling.
Bekijk deze YouTube-video
Niks gooi zelf ook met links. Ziet er alleen wat vreemd uit op een camera.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er nou weer vreemd aan links gooien?
Haal je je darts er ook zo uit dat je met je gezicht naar je tegenstander staat, zoals onder meer deze Sneyd? Dat vind ik nou echt linkshandige aids.quote:Op maandag 10 februari 2025 18:06 schreef spleeh het volgende:
[..]
Niks gooi zelf ook met links. Ziet er alleen wat vreemd uit op een camera.
Het is gewoon de Engelse Noppert. Nietszeggende zak hooiquote:Op maandag 10 februari 2025 17:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deed het een paar weken geleden aardig op de Challenge Tour, waardoor hij als reserve meedoet deze weken.
Zoals je ziet, een saaie uitstraling.
Bekijk deze YouTube-video
Nee dat niet maar ik sta wel ongeveer op dezelfde plek als Buntingquote:Op maandag 10 februari 2025 18:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Haal je je darts er ook zo uit dat je met je gezicht naar je tegenstander staat, zoals onder meer deze Sneyd? Dat vind ik nou echt linkshandige aids.
Beau pakt m met een 11 darter. 103 gemiddeldquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heerlijke partij tussen Greaves en Rock. 5-5 nu.
Beau wint met een 11 darter. Lekkere pot ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heerlijke partij tussen Greaves en Rock. 5-5 nu.
Valt ze op vrouwen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beau wint met een 11 darter. Lekkere pot ja.
We schakelen over naar Bobbi Greaves @maxi-musquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Valt ze op vrouwen?
En is ze lekker?
Je komt aardig in de buurt (0-5)quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
Barney tegen Nick Kenny haha. Dat wordt 1-6.
Artritis in z'n werphand.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Michael Smith besluit dit jaar nog maar eens 5 punten gemiddeld minder te gooien. Is de drank hem te veel geworden?
Heeft een schorsing van één maand gekregen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon Zou er eigenlijk nog een case lopen rond Dom Taylor? Hobbelt gewoon weer mee op de vloer, nu.
Wel van Cullenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
We komen nooit meer van Danny Noppert af
Dit is even een momentje.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 17:34 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Alaphilippe_
quote:
En de winst is daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sinds het wk al helemaal opgeleefd
Marcel Balpen al gesignaleerd in bomberjack?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Het schijnt er trouwens teringkoud te zijn.
Ene 80gemiddelde na t andere. 3 0 voor tegen cross met 85 nu weerquote:Op maandag 17 februari 2025 17:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Klaasen heeft een extreme glibberdag.
Het schijnt dat een darter die ik best oké vind heeft geklaagd. Die jankt toch niet zo gauw op de socials?quote:Op maandag 17 februari 2025 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Gurney is smerigmadquote:Really disappointed with the playing conditions today in Rosmalen. The venue is freezing, and no consideration of the location for players. A bad decisions on the PDC’s behalf and the players deserve better!!!
Professional Darts Corporation
Vast en zeker veel stijve tepels door de shirtjes heen te zien. Lekker bij mannentieten boh.quote:Op maandag 17 februari 2025 16:09 schreef maxi-mus het volgende:
Een sociaal werker uit Limerickquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:08 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)klaasen-haalt-finale
Ierse amateur
Een sociaal werker uit Limerickquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een sociaal werker uit Limerick
JA LALALALALALALA JA LALALALALALAquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een sociaal werker uit Limerick
Die dartte eens tegen een slimmerik
't was klompvoet, kaal haar
maggewoonniegebeureklaar
En Flynn zei, die matchdart die timmer ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen doet al niet meer mee, vandaag.
(lol)AanstelleritisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Gerwen doet al niet meer mee, vandaag.
(lol)Mentaal zwak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was gisterenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 13:26 schreef The_Undertone het volgende:
Big Mouth Maik mag ook al weer inpakken
Als ik Sjuul was zou ik lekker iets anders gaan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
We noteren een mooie 66 gemiddeld voor Jules.
Effe voorbij nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nick Kenny heeft ook wel een vrij goede start van het jaar. 11k al in de pocket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |