En dan naar VRT2/Canvas.quote:
Osmond ?quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Over welke donnie hebb3n jullie het?
Deze original vast nietquote:Op vrijdag 29 november 2024 21:43 schreef StephanL het volgende:
Ken al die liedjes niet![]()
Viva Espana ken ik wel
Het publiek bepaald, of is dat stemmen ook maar voor de show?quote:Op zaterdag 30 november 2024 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het nou toevallig dat deelnemers op leeftijd er vaak na de eerste ronde uitgaan ?
Jan de Hoop
imca marina
Ron Brandsteder
Joke Bruijs
Catherine Keyl
Willeke Alberti
Jette van der Meij
Allemaal na de eerste ronde en ze zongen niet allemaal slecht dat ze wel meedoen maar allemaal max 1 ronde omdat het anders fysiek te zwaar is?
Daar twijfel ik aan.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het publiek bepaald, of is dat stemmen ook maar voor de show?
Ik denk het laatste, eigenlijk alle TV programma's zijn wel gescript, ook al lijkt het van niet.quote:Op zaterdag 30 november 2024 23:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het publiek bepaald, of is dat stemmen ook maar voor de show?
Ik denk ook dat ze met oudere deelnemers afspreken hoe lang ze mee willen doen.quote:Op zondag 1 december 2024 01:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk het laatste, eigenlijk alle TV programma's zijn wel gescript, ook al lijkt het van niet.
De winaar zal waarschijnlijk niet vantevoren gescript worden maar wie er als eerste uit moeten neem ik aan van wel.
Een Imca Marina kan je niet tot de finale door laten gaan, dat is te zwaar voor iemand van die leeftijd.
Is overigens ook wel handig voor de kandidaten zelf als ze weten wanneer ze eruit gaan, je moet toch tijd vrij maken in je agenda om te oeffenen en de opnames.
Die heb ik ook als marmot, ook vanwege de volksmuziek en Verradersvlag. En ik denk dat hij ook voor Geer wel eens een liedje heeft geschreven.quote:
Ik ben er ook bang voor nare vent is dat.quote:Op zondag 1 december 2024 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik ook als marmot, ook vanwege de volksmuziek en Verradersvlag. En ik denk dat hij ook voor Geer wel eens een liedje heeft geschreven.
Ja, maar goed, die mensen die uit een totaal andere wereld komen zingen ook duidelijk minder goed. Ik ben er zeker niet van overtuigd dat het stemmen eerlijk gaat maar ik moet ook zeggen dat ik het zelden volledig oneens ben met de eliminaties en ik ze op basis van de prestaties ook meestal wel terecht vind.quote:Op zondag 1 december 2024 14:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk de eerste ronde is nep of deels nep.
Want naast ouderen vallen er ook opvallend vaak oud sporters of mensen die weinig met zingen hebben af. (Eloise van oranje, Albert Verlinden, Rintje Ritsma,)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |