SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
aan het scharen geweestquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hmmmzzz sp3c en Amy zijn over me heen gegaan![]()
![]()
met of zonder snor?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou .... proost hoor!Vers uit de tap is ie ook goed. Zeker als ze dan het grote (originele) glas pakken en door blijven tappen tot ie bijna vol zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had een tent in Eindhoven een paar jaar geleden altijd. Als het een beetje meezat met wie er tapte had je gewoon een halve liter aan Karmeliet.
![]()
Helaas zijn ze op een gegeven moment overgeschakeld op de kleine variant van het glas
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
yessssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:40 schreef Rob het volgende:
[ [url=https:/i.postimg.cc/VNvKw4xN/Maily.gif]afbeelding[/url] ]![]()
![]()
![]()
![]()
twee keer vandaag!
whoop whoop![]()
![]()
Was het lekker?quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:38 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vers uit de tap is ie ook goed. Zeker als ze dan het grote (originele) glas pakken en door blijven tappen tot ie bijna vol zit.Had een tent in Eindhoven een paar jaar geleden altijd. Als het een beetje meezat met wie er tapte had je gewoon een halve liter aan Karmeliet.
![]()
Helaas zijn ze op een gegeven moment overgeschakeld op de kleine variant van het glas
gelukkig kom ik nooit in dat café![]()
![]()
Wij vonden het wel lekker goedkoopquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja nou .... proost hoor!Echt? Of is het iets tussen de oren? Als je iets drinkt uit een fust is het ook een grote blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ehm dan zou ik het eens blind moeten proevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt? Of is het iets tussen de oren? Als je iets drinkt uit een fust is het ook een grote blik![]()
![]()
Het komt wel eens voor dat de ene variant (fles/blik/fust) wel gepasteuriseerd wordt en de andere niet, dat zorgt wel echt voor een (klein) smaakverschil.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt? Of is het iets tussen de oren? Als je iets drinkt uit een fust is het ook een grote blik"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
uit de fles drinkt het gewoon fijner. De beleving is dus anders, wat effect heeft op de smaakbeleving.![]()
ik drink het uit een glasquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:45 schreef Rob het volgende:
uit de fles drinkt het gewoon fijner. De beleving is dus anders, wat effect heeft op de smaakbeleving.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: