Het wordt nu (deels) geschreven, maar opnemen gebeurd echt pas veel later. Oktober pas. Tenminste, dat was hier het geval vorig jaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:48 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar het wordt wel nu zon beetje geschreven en opgenomen
Nee joh, het is maar een programma van een paar minuten. Stelt amper wat voor in de post-productie. Daarbij kan het ook niet te warm en zonnig zijn, dat past niet half november/begin december.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:10 schreef Writersright het volgende:
Volgens mij was het ook in de zomer. Oktober lijkt me ook veel te laat. Dan heb je geen speling en minder ruimte voor post-productie
Het is nu begin van de zomer, over 3 maanden is het eind van de zomer.....quote:Op donderdag 3 juli 2025 02:34 schreef Japepk het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd aan het eind van de zomer, aangezien je altijd groenen bomen etcetera ziet. Dacht dat de bekendmaking van de stad ook te maken had, omdat dat anders toch zou uitlekken met opnames.
Autist gespotquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:35 schreef roos94 het volgende:
Sorry maar, Dieuwertje= sinterklaasjournaal. Nokken met die handel.
Nu alweer, het gaat altijd zo snel het jaar als de zomer eenmaal geweest is. Dat betekent dat we met 3 weken alweer in december zitten!quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:28 schreef PoesInDoos het volgende:
Maandag 10 november om 18.00 (NPO3)
Met voorafgaand.... Poesjes!
Jij bent blijkbaar een echte fan die elk jaar kijkt, waaronder vorig jaar…quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:35 schreef roos94 het volgende:
Sorry maar, Dieuwertje= sinterklaasjournaal. Nokken met die handel.
Dat zou eenmalig zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar een echte fan die elk jaar kijkt, waaronder vorig jaar…
Ik heb er zin in! Morgen al Speculasies! Ik denk dat het dit jaar weer een hele puzzel gaat worden om pakjesavond door te laten gaan!
Puzzel. Hahahhahaquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb er zin in! Morgen al Speculasies! Ik denk dat het dit jaar weer een hele puzzel gaat worden om pakjesavond door te laten gaan!
De goedheiligman drukt ons altijd op het hart dat het altijd goed komt. En toch zitten we massaal in de zenuwenquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En dan tienduizenden kinderen (en dus ouders) overstuur krijgen? Lijkt mij een goede zet om je programma van de buis te krijgen.quote:Op zondag 9 november 2025 15:15 schreef Writersright het volgende:
Ze zouden het een jaar gewoon eens mis moeten laten gaan. Dan is het jaar daarna echte spanning of het deze keer wel goed gaat.
En na het Sintjournaal standaard Freeks wilde dieren.quote:
Als Zeur Piet?quote:Op maandag 10 november 2025 18:38 schreef Haags het volgende:
Marcel van Roosmalen, ja die zat wel echt helemaal in zijn element in die rol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |