Dat zijn oprecht goede ideeën. Zou me niet verbazen als ze zoiets doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:13 schreef whY... het volgende:
Zelfs zonder script over het hele verhaal zouden ze inderdaad al wat opnames kunnen doen met Merel in de studio en Dieuwertje op een andere locatie (of ook in de studio) om een aantal clips op te nemen die algemeen erbij gemonteerd kunnen worden. Een beetje zoals dat weerbericht, dat gaat vaak ook nergens echt over.
Merel: Zeg Dieuwertje zijn de kinderen er een beetje klaar voor in het land?
Dieuwertje: Ja ik sta hier bij Stijn en zijn ouders in de woonkamer en ik zie het hele huis versiert met pieten en Sinterklaasjes.
en dan in de (een na) laatste aflevering:
Merel: Dieuwertje waar zijn we vandaag?
Dieuwertje: Nou we zijn vandaag in mijn woonkamer. Ik ben er helemaal klaar voor en weet je wat. Ik denk dat ik voortaan lekker thuis blijf. Zo kan Sinterklaas altijd bij mij langskomen. Merel kan ik volgend jaar op je rekenen?
en dan met alle kijkers janken dat dit het laatste shot is.![]()
Shitquote:Op maandag 3 maart 2025 12:49 schreef GereDathan het volgende:
Dieuwertje gaan we helaas nooit meer terugzien. Ze is afgelopen zondag overleden
NWS / Presentatrice Dieuwertje Blok op 67-jarige leeftijd overleden
"De goede gaan altijd het eerste" is niet voor niets een veel gehoorde uitspraak.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:00 schreef TLC het volgende:
Alle goede mensen verlaten ons..
Rust zacht Dieuwertje
Tedju. Rust zacht.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:49 schreef GereDathan het volgende:
Dieuwertje gaan we helaas nooit meer terugzien. Ze is afgelopen zondag overleden
Och, wat triestquote:Op maandag 3 maart 2025 12:49 schreef GereDathan het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ster-dieuwertje-blokquote:Ruim 9000 mensen ondertekenden tot nu toe condoleanceregister Dieuwertje Blok
Duizenden mensen hebben tot nu toe het condoleanceregister voor Dieuwertje Blok getekend op de website van het Sinterklaasjournaal.
De presentatrice overleed zondag op 67-jarige leeftijd. Blok presenteerde het Sinterklaasjournaal ruim twintig jaar. Rond 18.30 uur hadden ruim 9000 mensen het register ondertekend, meldt de NTR, de omroep die het Sinterklaasjournaal uitzendt. "Het blijft doorgaan", meldt woordvoerder René Takken.
De reacties komen van kinderen, maar ook van ouders en grootouders. "Het zijn korte en lange berichten met reacties met mooie herinneringen" zegt Takken. Van een meisje dat schrijft "Lieve Dieuwertje, ik ga je heel erg missen" tot een 70-jarige die zei het nog altijd een feest te vinden om het Sinterklaasjournaal te kijken.
Jeroen is toch nooit weggeweest? Enkel in een kleinere rol.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:08 schreef Writersright het volgende:
Dan moeten ze Jeroen maar weer terughalen. Zelf vond ik Rachel altijd een beetje overdreven acteren. Zelfs voor een kinderprogramma.
Je hebt gelijk. Hij was niet bij de intocht, wel bij het journaal. Dat was de verwarring bij mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Jeroen is toch nooit weggeweest? Enkel in een kleinere rol.
Naast Stefan de Walle, bedoel je?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:32 schreef GereDathan het volgende:
Maar het is wel een goede vraag wie Rachel moet opvolgen, ik kan zo 1-2-3 niemand noemen. Het zou wel humor zijn als ze Tatjana Simic of René van 't Hof vragen
Persoonlijk zou ik wel zien als kans om wat ontwikkelen te kunnen doorvoeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:37 schreef Writersright het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd hoe de hele feeling van het Sinterklaasjournaal gaat veranderen. Merel deed het vorig jaar erg goed, al dan nog heel erg in dezelfde feeling als hoe Blok dat deed. Nu komt Dieuwertje niet meer terug, en Rachel ook niet. Ik vraag me af of ze dit aangrijpen om een en ander te veranderen.
Ron Boszhard??quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:32 schreef GereDathan het volgende:
Maar het is wel een goede vraag wie Rachel moet opvolgen, ik kan zo 1-2-3 niemand noemen. Het zou wel humor zijn als ze Tatjana Simic of René van 't Hof vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |