Jeroen is toch nooit weggeweest? Enkel in een kleinere rol.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:08 schreef Writersright het volgende:
Dan moeten ze Jeroen maar weer terughalen. Zelf vond ik Rachel altijd een beetje overdreven acteren. Zelfs voor een kinderprogramma.
Je hebt gelijk. Hij was niet bij de intocht, wel bij het journaal. Dat was de verwarring bij mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 10:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Jeroen is toch nooit weggeweest? Enkel in een kleinere rol.
Naast Stefan de Walle, bedoel je?quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:32 schreef GereDathan het volgende:
Maar het is wel een goede vraag wie Rachel moet opvolgen, ik kan zo 1-2-3 niemand noemen. Het zou wel humor zijn als ze Tatjana Simic of René van 't Hof vragen
Persoonlijk zou ik wel zien als kans om wat ontwikkelen te kunnen doorvoeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:37 schreef Writersright het volgende:
Ik ben dan wel benieuwd hoe de hele feeling van het Sinterklaasjournaal gaat veranderen. Merel deed het vorig jaar erg goed, al dan nog heel erg in dezelfde feeling als hoe Blok dat deed. Nu komt Dieuwertje niet meer terug, en Rachel ook niet. Ik vraag me af of ze dit aangrijpen om een en ander te veranderen.
Ron Boszhard??quote:Op vrijdag 9 mei 2025 14:32 schreef GereDathan het volgende:
Maar het is wel een goede vraag wie Rachel moet opvolgen, ik kan zo 1-2-3 niemand noemen. Het zou wel humor zijn als ze Tatjana Simic of René van 't Hof vragen
Dat zijn beiden goede keuzes, volgens mij ook beiden met een Sinterklaasgeschiedenis. Ik denk helaas dat de omroep voor jong zou willen gaan.quote:
Tsja, dan denk ik dat we moeten kijken wat Zapp in huis heeft....quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:52 schreef Writersright het volgende:
[..]
Dat zijn beiden goede keuzes, volgens mij ook beiden met een Sinterklaasgeschiedenis. Ik denk helaas dat de omroep voor jong zou willen gaan.
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-op-texel~a1d62c66/quote:Landelijke Sinterklaasintocht is dit jaar op Texel
De landelijke Sinterklaasintocht is dit jaar op Texel. Dat heeft de omroep NTR bekendgemaakt. Sinterklaas komt op zaterdag 15 november aan op het Waddeneiland. Vorig jaar kwam de goedheiligman aan in Vianen.
Oh leuk! Merel is dus een blijvertje. Ze deed het vorig jaar al erg goed, benieuwd naar dit jaar!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:31 schreef whY... het volgende:
En goed nieuws:
"Het Sinterklaasjournaal is vanaf maandag 10 november te zien. Het programma wordt gepresenteerd door Merel Westrik, zij zal ook verslag doen van de intocht."
jawel, voorspellende gavequote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:35 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Tsja, dan denk ik dat we moeten kijken wat Zapp in huis heeft....
Britt Dekker, Stefania Liberakakis of Stephanie van Eer die ook al in Speculasies zit.
Niet enkel de meest recente. Het is de enige intocht ooit op een Waddeneiland. Dat maakt het dit jaar extra bijzonder.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:31 schreef Writersright het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is volgens mij de recentste intocht op de Waddeneilanden. Met uniek genoeg One Willem als host.
Zouden ze het aandurven om een horrorklaas/Sunderklaas op te voeren?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:19 schreef Writersright het volgende:
Leuk voor de mensen die er wonen, en voor de kijkers. Zorgt ervoor dat ze wat uniekere dingen kunnen bij de voorbereiding en intocht.
Jij hebt er al helemaal zin in zie ik!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 14:51 schreef Japepk het volgende:
[..]
Zouden ze het aandurven om een horrorklaas/Sunderklaas op te voeren?En sowieso ben ik benieuwd welke politieke strapatsen we terug mogen gaan zien. Hoofdpiet die als enige bij Sinterklaas mag logeren. Een brief uit een schoen waarin Hoofdpiet de hemel in wordt geprezen
![]()
En bij de voorbereidingen werklui die borden neerzetten met 'Hier wordt gewerkt aan uw aankomst'
Maar het wordt wel nu zon beetje geschreven en opgenomenquote:Op woensdag 2 juli 2025 14:33 schreef GereDathan het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat ze het overlijden van Dieuwertje er in zullen verwerken, los van een mededeling. Qua politiek vind ik het lastig voorspellen zover vooruit, er kan nog zoveel gebeuren
Echt? Ik dacht altijd aan het eind van de zomer, aangezien je altijd groenen bomen etcetera ziet. Dacht dat de bekendmaking van de stad ook te maken had, omdat dat anders toch zou uitlekken met opnames.quote:Op woensdag 2 juli 2025 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo'n 3 maanden te vroeg.... opnames zijn meestal in oktober.
Het wordt nu (deels) geschreven, maar opnemen gebeurd echt pas veel later. Oktober pas. Tenminste, dat was hier het geval vorig jaar.quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:48 schreef Japepk het volgende:
[..]
Maar het wordt wel nu zon beetje geschreven en opgenomen
Nee joh, het is maar een programma van een paar minuten. Stelt amper wat voor in de post-productie. Daarbij kan het ook niet te warm en zonnig zijn, dat past niet half november/begin december.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:10 schreef Writersright het volgende:
Volgens mij was het ook in de zomer. Oktober lijkt me ook veel te laat. Dan heb je geen speling en minder ruimte voor post-productie
Het is nu begin van de zomer, over 3 maanden is het eind van de zomer.....quote:Op donderdag 3 juli 2025 02:34 schreef Japepk het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht altijd aan het eind van de zomer, aangezien je altijd groenen bomen etcetera ziet. Dacht dat de bekendmaking van de stad ook te maken had, omdat dat anders toch zou uitlekken met opnames.
Autist gespotquote:Op vrijdag 7 november 2025 10:35 schreef roos94 het volgende:
Sorry maar, Dieuwertje= sinterklaasjournaal. Nokken met die handel.
Nu alweer, het gaat altijd zo snel het jaar als de zomer eenmaal geweest is. Dat betekent dat we met 3 weken alweer in december zitten!quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:28 schreef PoesInDoos het volgende:
Maandag 10 november om 18.00 (NPO3)
Met voorafgaand.... Poesjes!
Jij bent blijkbaar een echte fan die elk jaar kijkt, waaronder vorig jaar…quote:Op vrijdag 7 november 2025 10:35 schreef roos94 het volgende:
Sorry maar, Dieuwertje= sinterklaasjournaal. Nokken met die handel.
Dat zou eenmalig zijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar een echte fan die elk jaar kijkt, waaronder vorig jaar…
Ik heb er zin in! Morgen al Speculasies! Ik denk dat het dit jaar weer een hele puzzel gaat worden om pakjesavond door te laten gaan!
Puzzel. Hahahhahaquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik heb er zin in! Morgen al Speculasies! Ik denk dat het dit jaar weer een hele puzzel gaat worden om pakjesavond door te laten gaan!
De goedheiligman drukt ons altijd op het hart dat het altijd goed komt. En toch zitten we massaal in de zenuwenquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:53 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En dan tienduizenden kinderen (en dus ouders) overstuur krijgen? Lijkt mij een goede zet om je programma van de buis te krijgen.quote:Op zondag 9 november 2025 15:15 schreef Writersright het volgende:
Ze zouden het een jaar gewoon eens mis moeten laten gaan. Dan is het jaar daarna echte spanning of het deze keer wel goed gaat.
En na het Sintjournaal standaard Freeks wilde dieren.quote:
Als Zeur Piet?quote:Op maandag 10 november 2025 18:38 schreef Haags het volgende:
Marcel van Roosmalen, ja die zat wel echt helemaal in zijn element in die rol.
Ik kijk dat ook altijd, erg leukquote:Op maandag 10 november 2025 20:17 schreef Aberkullie het volgende:
Keek niemand Speculasies trouwens? Of is daar een apart topic voor
Ik kan geen apart topic vinden, volgens mij werd het voorheen hier besproken.quote:Op maandag 10 november 2025 20:17 schreef Aberkullie het volgende:
In het praathuisje van Aartquote:Op maandag 10 november 2025 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik weet nog toen Aart Staartjes gewoon aan de kade stond om sint op te wachten er was altijd een probleem maar het kwam altijd allemaal weer goed en overal waar Sinter Bram dan kwam speelde deze verhaallijn dan ook Telekids, Sesamstraat oa.
Ik wist niet dat dat alweer begonnen was, en dus begon voor het Sinterklaasjournaa.quote:Op maandag 10 november 2025 20:17 schreef Aberkullie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |