Misschien dat je in de voorwaarden kan snuffelen hoe het precies verzekerd/niet-verzekerd is? Vaak staat ook dan hoe te handelen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:44 schreef eurovisie66 het volgende:
Had een Amazon retourpakket (DHL) meegegeven aan Picnic.
Nu lijkt/is retour zoek, geen verzendbewijs van Picnic gekregen, geen enkele registratie dat het retour is gestuurd. En Amazon zegt niet te willen vergoeden zonder verzendbewijs. En het kan tot 14 dagen duren.
Nou lekker dan dus bagger service van 2 partijen.
Iemand ervaring met DHL retouren via Picnic? (ook Amazon?)
QR code levert wel een barcode op, maar DHL site vraagt ook om Postcode, met die van PostNL 5300VB Zaltbommel antwoordnummer vind die het pakket niet...
Is picnic niet een boodschappendienst? Kan je die pakketjes meegeven?quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:44 schreef eurovisie66 het volgende:
Nu lijkt/is retour zoek, geen verzendbewijs van Picnic gekregen, geen enkele registratie dat het retour is gestuurd. En Amazon zegt niet te willen vergoeden zonder verzendbewijs. En het kan tot 14 dagen duren.
QR code levert wel een barcode op, maar DHL site vraagt ook om Postcode, met die van PostNL 5300VB Zaltbommel antwoordnummer vind die het pakket niet...
Ja. DHL pakketjes kan je meegeven wanneer ze de boodschappen bezorgen. Doe ik ook weleens.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is picnic niet een boodschappendienst? Kan je die pakketjes meegeven?
En gaat het bij jouw wel goed? Bij mij ging het tot nu toe ook goed maar dat was nog toen je de labels zelf moest printen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. DHL pakketjes kan je meegeven wanneer ze de boodschappen bezorgen. Doe ik ook weleens.
Goh, eigenlijk wel een uitkomst. Krijg je dan geen bon van ze dat je een soort ontvangstbevestiging hebt?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja. DHL pakketjes kan je meegeven wanneer ze de boodschappen bezorgen. Doe ik ook weleens.
de vorige keren stond het in de App, maar nu dus niets, geen enkel ontvangstbewijs.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Goh, eigenlijk wel een uitkomst. Krijg je dan geen bon van ze dat je een soort ontvangstbevestiging hebt?
Tot nu toe geen problemen gehad.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:26 schreef eurovisie66 het volgende:
[..]
En gaat het bij jouw wel goed? Bij mij ging het tot nu toe ook goed maar dat was nog toen je de labels zelf moest printen.
Vind het trouwens wel een faal dat ze PostNL niet ook erbij doen, nu kun je nog de helft niet retourneren/versturen.
Ik krijg altijd echt direct een mail met bewijs van ontvangst.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Goh, eigenlijk wel een uitkomst. Krijg je dan geen bon van ze dat je een soort ontvangstbevestiging hebt?
Je geeft het mee met picknick, voor dhl... En gebruikt dan de postcode van PostNL?quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:44 schreef eurovisie66 het volgende:
Ah, dat was nog niet toen ik het verplaatste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |