quote:Op maandag 24 november 2025 09:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Even meezwaaien voor Cesar Zuiderwijk
Zou als autist een wederopstanding van de automatiek toejuichenquote:Op maandag 24 november 2025 10:31 schreef Tussle266 het volgende:
Waar Ben uit de muur zei, bedoelde hij Uber Eats. Stop de tijd.
De FEBO bestaat nog steeds, hoorquote:Op maandag 24 november 2025 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou als autist een wederopstanding van de automatiek toejuichen
zeg hallo tegen de belgisch overgevlogen Brood automatiekquote:Op maandag 24 november 2025 10:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou als autist een wederopstanding van de automatiek toejuichen
Ja klopt is niet helemaal verdwenen. Maar in de FEBO kom ik dan weer nooitquote:Op maandag 24 november 2025 10:35 schreef camilero het volgende:
[..]
De FEBO bestaat nog steeds, hoor
In België heb je automaten voor alles. Brood, aardappelen, aardbeien, appels, …. Ik gebruik ze ook regelmatig overigens.quote:Op maandag 24 november 2025 10:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeg hallo tegen de belgisch overgevlogen Brood automatiek
https://www.deondernemer.(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik weet het.quote:Op maandag 24 november 2025 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België heb je automaten voor alles. Brood, aardappelen, aardbeien, appels, …. Ik gebruik ze ook regelmatig overigens.
Ik loop er wel eens langs, maar meer ook nietquote:Op maandag 24 november 2025 10:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja klopt is niet helemaal verdwenen. Maar in de FEBO kom ik dan weer nooit
Die heb je hier bij de boeren ook vaak staan. Maar ik woon dan ook bijna in Belgiëquote:Op maandag 24 november 2025 10:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België heb je automaten voor alles. Brood, aardappelen, aardbeien, appels, …. Ik gebruik ze ook regelmatig overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |